Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciekawy problem z doładowaniem (logi na chipie i na serii


fusse

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z doladowaniem w aucie. co moge napisac odrazu: sztanga chodzi BEZ PROBLEMU w calym zakresie i wiem jak wyglada zapieczona sprezarka i na logach i organoleptycznie. podmienialem zawor n75 z n18 i jest nadal ta sama sytuacja, po kilku przegazowaniach( np po logowaniu) nadal jest to samo(nic sie nie poprawia), logi wrecz wygladaja identycznie.

na pokladzie siedzi turbo awx i wtryski 216. jeszcze miesiac temu po zamontowaniu tego zestawu wszystko bylo ok, cisnieine trzymalo sie idealnie, teraz to patrzcie sami:

logi na programie:

Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44338.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44339.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44340.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44341.html

wywalalo blad 519 w czasie logowania, lecz nie wywalalo 575.

logi na serii:

Grupy: 011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44382.html

Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44383.html

Grupy: 011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44384.html

ostatni log po podmianie zaworow, efekt ten sam: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_44385.html

bledow zadnych na serii nie wywala.

zwróccie uwage jak sie dziwnie zachowuje na programie ,a jak na serii. na serii , do 3k obrotow powiedzmy trzyma sie ok, od 3k stopniowo sobie rosnie. na programie to juz w ogole jaja sie dzieja. myslalem,ze n75 swiruje, ale na n18 nadal to samo.

czy uszkodzony czujnik cisnienia w kompie moze powodowac taki stan? (zaolejony nie jest)

prosze o pomoc, troche kumam, ale tutaj wymiekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

map sensor sprawdź - rurke w ECU oglądnij dokładnie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterowanie turbo szwankuje, albo kierownice w turbo się zacinają albo gruszka, pod warunkiem że N75 i N18 sprawny, sprawdź osobno kierownice i gruszkę czy nic nie wadzi, odkręć gruszkę od wspornika i zdejmij zawleczkę z trzonka sztangi i osobno obadaj wciskając ręcznie sztangę w gruszkę no i prace bolca, mocno machaj nim góra duł, jak cokolwiek będzie oporu turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...