-
Postów
159 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O leo...
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia leo...
0
Reputacja
-
Wymiana amortyzatorów i sprężyn Szczecin
leo... odpowiedział(a) na arturek986 temat w Zachodniopomorskie
zapraszam... Grzesiek wciaga sprezyny jak makaron na sniadanie -
robilem tego typu modyfikacje w starych 8bitowych TDI opartych o uklady eeprom DIL - obecnie jest to bardzo trudne do zrealizowania ze wzgledu na postep technologiczny i innego typu uklady scalone lub w nowszych autach procesory (w ktorych jest zawarty soft sterownika) jedyne racjonalne wyjscie z sytuacji to operacje na kodowaniu sterownika - jesli chodzi o auta do ~ 2008roku
-
jesli chodzi o 1.8T - jestem w stanie zrobic ... aczkolwiek trudno jest znalezc seryjne 1.8T bez dolegliwosci
-
zagazowane czy tylko PB ??
-
ciezko bedzie z terminem ... ale mozemy obgadac sprawe u nas w warsztacie BTW - jestes pewny ze chcesz BRD ??
-
zapraszam ...
-
masz zestaw z fmic.pl czy samorobe chcesz zapodac ??
-
bez diagnostyki nie ruszysz z miejsca ... bloki wartosci mierzonych trzeba ogladnac
-
w vp musisz tak samo synchronizowac ustawienie rozrzadu jak w pd ... sposob synchronizacji jest tylko inny
-
w Koszalinie ...
-
synchro rozrzadu minimalnie rozjechane
-
musza suszyc w przypadku dizla - obecnie w naszym paliwie jest tak duzo bioestrow ze po miesiacu wylegaja sie kultury bakterii ...
-
jesli zrobi przelew - graty przyjda w ciagu tygodnia ... rekord jaki spotkalem z Hongkongu to piatek wysylka u nich - poniedzialek u nas w kraju odprawione po cle
-
a i tak winne beda polamane kable w przelotce klapy...