Skocz do zawartości

leo...

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leo...

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia leo...

0

Reputacja

  1. zapraszam... Grzesiek wciaga sprezyny jak makaron na sniadanie
  2. robilem tego typu modyfikacje w starych 8bitowych TDI opartych o uklady eeprom DIL - obecnie jest to bardzo trudne do zrealizowania ze wzgledu na postep technologiczny i innego typu uklady scalone lub w nowszych autach procesory (w ktorych jest zawarty soft sterownika) jedyne racjonalne wyjscie z sytuacji to operacje na kodowaniu sterownika - jesli chodzi o auta do ~ 2008roku
  3. jesli chodzi o 1.8T - jestem w stanie zrobic ... aczkolwiek trudno jest znalezc seryjne 1.8T bez dolegliwosci
  4. ciezko bedzie z terminem ... ale mozemy obgadac sprawe u nas w warsztacie BTW - jestes pewny ze chcesz BRD ??
  5. masz zestaw z fmic.pl czy samorobe chcesz zapodac ??
  6. bez diagnostyki nie ruszysz z miejsca ... bloki wartosci mierzonych trzeba ogladnac
  7. w vp musisz tak samo synchronizowac ustawienie rozrzadu jak w pd ... sposob synchronizacji jest tylko inny
  8. synchro rozrzadu minimalnie rozjechane
  9. musza suszyc w przypadku dizla - obecnie w naszym paliwie jest tak duzo bioestrow ze po miesiacu wylegaja sie kultury bakterii ...
  10. jesli zrobi przelew - graty przyjda w ciagu tygodnia ... rekord jaki spotkalem z Hongkongu to piatek wysylka u nich - poniedzialek u nas w kraju odprawione po cle
  11. a i tak winne beda polamane kable w przelotce klapy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...