Jump to content

Ossek

Pasjonat
  • Content Count

    443
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Ossek

Informacje

  • First name
    Greg
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale darowiznę chyba musi zgłosić obdarowany, więc siłą rzeczy tata się dowie.
  2. Oryginalnie w tym aucie siedział 5-biegowy automat. Jeśli poprzedni manual był OK, to najlepiej szukać skrzyni o takim samym trzyliterowym oznaczeniu.
  3. Ossek

    Dwumasa???

    Nie jestem pewny, czy od początku produkcji, ale w 2000r AHH na pewno miały dwumas.
  4. Normalna rzecz. Czasem producenci wymieniają się między sobą poszczególnymi elementami.
  5. 1. Wysprzęglik jest ten sam, ale jeśli jest OK, to nie wymieniaj (nie trzeba zrzucać skrzyni). 2. Łożysko jest takie samo i jest w zestawie. 3. Olej w skrzyni, uszczelniacz wału i uszczelniacze półosi. 4. Nie ma żadnej różnicy (jestem ponad rok po takiej zmianie).
  6. Ossek

    Jaki zawór N75

    Kup nowego Pierburga i będziesz miał to samo co w oryginale
  7. Ossek

    Dziwny objaw

    Hasło "tryb awaryjny" w szukajkę i miłej lektury
  8. To auto z fabryki wyjechało z silnikiem 2.8 (ACK), na pewno nie jest to S6.
  9. A możesz dokładnie opisać objawy? Kiedy stukało, raz czy cyklicznie? Bo sporo osób (w tym ja) ma problem z pojedynczym stuknięciem przy hamowaniu i może to będzie trop
  10. Ossek

    Problem z klimatyzacja

    grelo1, ten panel jest z nowszego rocznika. W 1996r były jeszcze wklęsłe przyciski. Jak chcesz, to podrzuć mi na PW VIN, może metodą eliminacji uda się dojść, jaki powinien być właściwy nr (strzelam, że 8D0 820 043 H).
×
×
  • Create New...