Skocz do zawartości

robercik123

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robercik123

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

678 wyświetleń profilu

Osiągnięcia robercik123

0

Reputacja

  1. Witam. U mnie w avancie działo się to samo ale zajęło to rok, nie jedna noc?. Tak naprawdę wystarczy jeden dzień i druga osoba do pomocy. Oczywiście nowy materiał i dwie puszki kleju w sprayu. Mi zajęło to 3 popołudnia, bo robiłem to sam i po pracy. Jedyny tapicer w mieście zawołał 600zl. Za materiał i klej wyszło mi 180 plus moja praca i mam wkoncu czarna podsufitkę ?. Najwięcej pracy to demontaż elementów, i czyszczenie starej pianki i kleju które zostały na podsufitce, bo tak naprawdę to nie puścił stary klej tylko materiał podsufitki oddzielił się od pianki. Tak więc łapanie tego takerem albo pinezkami to nie napraw, a wstrzykiwanie tam jakiegoś kleju to w ogóle nie będzie wygladac. Jeśli naprawa to tylko demontaż. Szkoda że daleko mieszkasz bo szczerze mógłbym pomóc. Załatw drugą parę rąk, wolny dzień i chęci, a potem zostaje cieszyć się nowym sufitem. Pozdrawiam.
  2. Witam. U mnie w avancie działo się to samo ale zajęło to rok, nie jedna noc?. Tak naprawdę wystarczy jeden dzień i druga osoba do pomocy. Oczywiście nowy materiał i dwie puszki kleju w sprayu. Mi zajęło to 3 popołudnia, bo robiłem to sam i po pracy. Jedyny tapicer w mieście zawołał 600zl. Za materiał i klej wyszło mi 180 plus moja praca i mam wkoncu czarna podsufitkę ?. Najwięcej pracy to demontaż elementów, i czyszczenie starej pianki i kleju które zostały na podsufitce, bo tak naprawdę to nie puścił stary klej tylko materiał podsufitki oddzielił się od pianki. Tak więc łapanie tego takerem albo pinezkami to nie napraw, a wstrzykiwanie tam jakiegoś kleju to w ogóle nie będzie wygladac. Jeśli naprawa to tylko demontaż. Szkoda że daleko mieszkasz bo szczerze mógłbym pomóc. Załatw drugą parę rąk, wolny dzień i chęci, a potem zostaje cieszyć się nowym sufitem. Pozdrawiam.
  3. Witam mam taki sam problem, z tym że dwie śrubki odkrecilem a jedną stoi. Wygiołem torksa którym odkrecilem i wyrobiłem gniazdo tak że się nie da ruszyć. Nabilem większy torks i to samo. Macie jakiś sposób żeby to ruszyć?
  4. Witam, planuje kupno takich kluczy i jestem bardziej za COVAL. Szfagier ma zestaw covala 6-32 od 3 lat. Traktowane sa mlotkiem i nic sie z nimi nie dzieje. Szukajac podobnego zestawu natknąłem sie na cos takiego https://allegro.pl/klucze-plaskie-oczkowe-satynowane-25el-6-32mm-geko-i7028719879.html Czy to prawda? na pozostałych aukcjach pojedyncze klucze Dedra kosztuja 5000zł za sztuke
  5. Kiedyś dawno temu miałem coś takiego w maluch. Porażka dmucha gorącym powietrzem i jest jeszcze gorzej Wysłane z mojego G3421 przy użyciu Tapatalka
  6. Trzeba wyciągnąć włacznik awaryjnych bo w nim o ile się nie mylę jest przerywacz i w środku wyczyść. Przez to kierunki nie migaja a awaryjne działają normalnie jest gdzieś na forum temat. Wysłane z mojego G3421 przy użyciu Tapatalka
  7. Nie kupowałem czegoś takiego choć zastanawiałem sie na kupnem. Ale gdybym juz mial kupic to zdecydowanie coś leprzego Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, podepnę się do tematu. Mój problem polega na zbyt wysokim napięciu na aku. Nie mam pojęcia od jakiego czasu to trwa, ale zobaczyłem to przy sprawdzaniu świec bo na zimnym gorzej zaczął palić. Niby wszystkie są ok, napięcie jest na kablach. Chodzi oto ze na aku multimetr pokazuje 18,5V - 18,9V nawet. Przy rozruchu silnika spada do 15V z haczykiem. I na odpalonym pokazuje 22,3V - 22,4V Odpowiada za to regulator napięcia na alternatorze, tak? Czy samemu idzie to zrobić? Czy do "warsztatu" trzeba? I jak wpływa takie napięcie na aku i całą elektryke w aucie? Pomóżcie prosze
  9. Czyli że jutro nic z tego? Ja każdy weekend mam wolny więc to zależy jak Wam pasuje. Ustalcie termin, miejsce a na pewno się dopasuje.
  10. Hej, widze ze duuuzo nas tu az trzech chetnych!!! Moze jeszcze ktos?
  11. Powyzej +5 stopni otoczenia nie beda grzaly. Przekaźnik nie podaje pradu na swiece Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Sorka, nie doczytałem ze to benzyna
  12. A z jakich miejscowosci jestescie? (interesowało by mnie takie spotkanie) Moze by tak bylo latwiej wybrac miejsce? Jestem z bolca Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  13. robercik123

    Dawka paliwa

    Na zimnym zawsze pokaże wiekrze wartości. Dawkę ustawia sie na rozgrzanym silniku. Jest gdzies temat o tym. Poszukać wystarczy. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  14. Mialem ten sam problem. Ktoregos dnia po zamknieciu drzwi jak wysiadalem spadla mi ta nakladka. Tez dolem mialem urwane te zatrzaski. Wziąłem to na klej. Trzeci rok leci i narazie sie trzymaja. Nie pamietam nazwy ale klej dwuskladnikowy mialem. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...