Jump to content

adasijo

Pasjonat
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About adasijo

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Ruda Śląska

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Masz linku do mojego tematu gdzie problemem okazał się przekaźnik w puszczce ECU.
  2. Witam. Proszę o wycenę do 1.8T APU 2000r: -motul x-cess 8100 (banka 5l ) -filtry: powietrza,kabinowy,oleju. Pozdrawiam P.S. Orientacyjne jakie ceny na przegub zewnętrzny przód ośka. Najlepiej ruville
  3. Odpalił bez problemu. Ale profilaktycznie sprawdzę wszystko żeby później nie było problemów. Dzięki za info
  4. Więc tak, rano sprawdziłem o 5:30 i tak: przed odpaleniem 11.98V, po 14.1V, po włączeniu klimy i świateł 13.7V
  5. Mam tak z 8 miesięcy z tym aku. Wydaje mi się ale, że wymieniałem go 4 lata temu ale nie pamiętam. A z tymi światłami od 3 lat. No po odpaleniu nie ma 14V, dodanie gazu powoduje skok na moment o jakieś 0,3V. Była tylko klima włączona bez świateł.
  6. 12.1V to bez zapłonu, na zapłonie nie sprawdzałem. Mi się też wydaje że powinno być stałe napięci mimo dodawania gazu. Dodam że przy odpalaniu czasami z 2,3 razy mrugnie kontrolka ładowania. Wstawiam filmik o co chodzi, autko już odpala normalnie ale nadal pojawia się kontrolka co jakiś czas.
  7. Tyle dobrze, ale w takim razie co może być przyczyną, że przy dodaniu gazu wszystkie lampki w samochodzie, licznik, światła na chwile mocniej zaświecą?
  8. Witam. Mam takie pytanie, jakie powinny być wartości napięcia na akumulatorze podczas pracy? Dziś zrobiłem test i tak: wyłączony: 12.1V po odpaleniu: 13,5V - 13,7V po dodaniu gazu: na chwile wartość rośnie do 14V -14,1V i powraca to ww. wartości, nawet jak przytrzymam gaz to na chwile podskoczy i wraca Wydaje mi się, że to alternator ale chciałbym żeby się ktoś wypowiedział na ten temat.
  9. Przepraszam że odpuściłem temat ale jakoś brakowało czasu, Wymieniłem właśnie ten przekaźnik, który znajduje się w puszcze przy ECU tak jak kolega wyżej napisał. Doczytałem, że odpowiada on za całe napięcie na silniku. Przekaźnik numer 30, oryginalnie 165 906 381. Kupiłem zamiennik w intercarsie za 35 zł i póki co wszystko gra.
  10. Troszkę się przedłużył pobyt u mechanika ale sprawa już prawie rozwiązana. Po podłączeniu do kompa nie było żadnych błędów więc mechanik sprawdził pompę, z której jak się okazało benzyna leciała ciurkiem. Po usunięciu defektu niestety samochód dalej nie odpalał. Padło na walnięty przekaźnik pompy, który raz cyka a raz nie. Na razie czekamy na nowy przekaźnik. W sumie kupię jakiś używany na szrocie. Niestety auto stało u "mechanika" który nic przy nie nie robił. To jest tragedia, przeszło miesiąc auto u niego stało i tylko telefony że już jutro się zajmie. Takie pytanie, czy jest jakaś możliwość że jeżeli kupię w sklepie czujnik położenia i sprawdze u siebie i gdyby nie działał to można go zwrócić czy nie bardzo?
  11. Dzięki za trop, z tym czujnikiem chyba najbardziej prawdopodobne. Co do klem to odłączyłem dzisiaj i przeczyściłem i niestety to samo. Na tę chwilę pozostaję poczekać do jutra i podpiąć gdzieś kompa, myślę że będzie już wszystko jasne. P.S. CO do pompy to podaje chyba paliwo bo po paru próbach czuć benzynę w środku.
  12. Tylko mi sie to zdarzyło 2 razy, wylaczylem silnik i ponownie włączyłem i już chodził normalnie.
  13. Właśnie jeszcze nie podpinalem bo nie mam, jutro się postaram załatwić od kogoś i sprawdzimy błędy. P.s. zapomniałem dodać że zdarzyła mi się sytuacja w której samochód odpalił i miał około 1000 obrotów i nie szło dodać gazu, tak jakby jakaś blokada
  14. Witam wszystkich, Mam taki problem z autkiem. Otóż zaczęło się to już dosyć dawno, pewno dnia auto mi zgasło na skrzyżowaniu bez powodu i już nie chciało odpalić. Po parunastu próbach sie udało. Sytuacja sie powtórzyła jeszcze raz i tym razem już nie odpaliło. Udało mi sie zaholowac samochód pod blok po czym odpalił bez problemu. Jeździłem tak 2 dni i już nie chce odpalić. Przy próbie odpalenia mruga ikona akumulatora. Przesyłam filmik: Czy to wina rozrusznika albo alternatora?
  15. Pełne poparcie! Robią co chcą i czują się bezkarni za swoje decyzje!
×
×
  • Create New...