Skocz do zawartości

Chadury89

Pasjonat
  • Postów

    696
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chadury89

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Chadury89

0

Reputacja

  1. Podrzuci ktoś schemat modułu komfortu? Chodzi mi o rozpiskę wtyczek od czego są. Sprawdzę ciągłość obwodu przewodów. Dla potomnych; Prawy przód ogarnięty. Czerwono-szary przewód w wiązce drzwi nie miał przejścia, wyglądał na cały bez uszkodzeń. Po wymianie przewodu szybką działa ? Po 3 latach udało się znaleźć przyczyne a wystarczyło kupić za 20zl chiński tester ciągłośći obwodu? Teraz jeszcze został tył który był przeze mnie dokładany i czasami przerywał.
  2. Witam. Mierze się już od dłuższego czasu z problemem przedniej szyby pasażera. Teraz też nie działa tylnia prawa.(tylnie dokładałem, miałem korby) To co już zrobiłem. Wiązki w drzwiach ponaprawiane, silniczki sprawdzone, moduł komfortu podmieniony. Dzisiaj sprawdziłem kostkę w słupku z prawej strony i okazuje się że napięcie na kablu plusowym ma tylko 0.26v. Nie mam pojęcia skąd idzie ten przewód i gdzie sprawdzać kostki Przed słupkiem. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc, nakierowac, ewentualnie jakieś schematy podrzucić?
  3. No i u mnie zamontowane fotele z pamiecia ? Orientuje się ktoś jaki może być to kolor skóry? Czarny to wiem? muszę trochę poćwiczyć na nich renowacje
  4. Czy ktoś jest wstanie powiedzieć ile i jakich pinów mniej więcej potrzeba i ile przewodów kupić? Kupiłem skóry w full elektryce z boczkami i muszę teraz korby z tyłu wywalić Dobra konwektory jakieś mam i przewody z zapasem. Mam rocznik 2001/2002 jakie różnice w montażu są w modelach do 2004 a od 2004? W sobotę zaczynam montaż i nie chciałbym coś źle zrobić?
  5. Witam. I mnie dopadl ten problem. Drzwi przednie pasazera zablokowane. Rozwalilem boczek i widze zamek. Slychac ze zamek pracuje ale nie otwiera blolady safe. Probowalem srubokretem ten plastik blokujacy podnosic do gory i otwierac klamka ale to na nic.Pytanie jak rozwalic zamek?
  6. To nie to. Linki sa ok. Wogole nie regauje silniczek a na krotko pod aku działa.
  7. Hej. Mam u siebie moduł z koncówką AG moge wsadzic moduł z koncowka AJ mimo że nie mam alarmu? Te AG sa rzadsze i 2 lub 3 razy drozej chodza ;/
  8. Witam. Mam problem z szyba od pasażera juz jakis czas. Wogóle nie ma reakcji. Kierowcy działa a z tyłu korby. Szyber też działa. Silniczek od szyby na sucho działa a wiazka polutowana. Gdzie musze jeszcze szukac ewentualnej przyczyny? Pozdrawiam
  9. Witam. Mam taki problem. Wentylator od klimy wogole niestartuje, cisnienie w ukladzie rosnie do 27bar, dalej niesprawdzalem zeby czynnika nie wywalilo. Klima działa, podczas jazdy cisnienie zbija do 7bar a na postoju chlodnica od klimy az parzy. Dostalem sie ostatnio do modułu i niestety pekniety byl kabel ale nie dalo rady tego polutowac, wkoncu udalo mi sie zewrzec kabel z modulem to i tak nie działa wiatrak, w tescie wentylatora nie startuje rowniez. masa i plus dochodza do modułu. Błedów nie ma. Nie moge dopasowac wentylatora bo nie widac na nim numeru. Znam jedynie nr modułu8E0959501F . O jaki numerze wentylator powinien do mnie pasowac? Prosze pomóżcie, jest coraz cieplej na dworzu, trzeba wkoncu ogarnac ta usterke
  10. ja kupiłem czujnik firmy borsehung. 4 lata gwarancji i podobno ten sklep w necie nie miał na niego żadnej reklamacji. Z kurierem wyszedł mnie około 50zl. Ori z aso tez potrafia być wadliwe.
  11. Temperatury za silnikiem z tylu po lewej stronie jak patrzysz od przodu
  12. Zregenerowalem turbine i auto zrobione. Puszczala olej do dolotu i dlawilo silnik.
  13. Na wolnych masz takie bujanie co jakis czas? U mnie jest bujanie, troche sie zmniejszylo po wymianie czujnika temp g2/g62. Czujnik sprawdzilem podczas jazdy z podpietym kompem bo nic nie wskazywalo na niego.
  14. Oleju ubylo do minimum, i auto po zwiekszeniu obortow pali na bialo-niebiesko. Byc moze olej zalewal silnik i dlatego gasl az w koncu doszlo do minimum i odpalil samochod. Auto zaciagniete do DEVa.
  15. Mysle ze raczej to nie wina ukladu paliwowego. Moze czujnik polozenia walka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...