Skocz do zawartości

karaoke222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karaoke222

Informacje

  • Imię
    Józef
  • Miasto
    Nowy Targ

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karaoke222

0

Reputacja

  1. Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników
  2. No tak gdybym wiedział że tyle to wszystko będzie kosztowało to też bym się zastnowił ale ale teraz to z puźno i trzeba dojść do sedna wszystko po wymieniane a silnik nie chodzi dobrze i nawet nikomu go nie sprzedał w takim stanie,a ciśnienie ma dobre ,głowica też była robiona,zrobione gniazda,szklanki wymienione ,wałek był dobry itd.
  3. Na wolny obrotach ,nieregularne jak by nie równo palił na jednym cylindrze a od 1600 do 1900 telepie bardziej aż trzęsie całą budą a na wyższych powyżej 2200 nic nie trzęsie
  4. Dzięki jak tylko będę miał chwilę to gdzieś podiadę i się odezwę
  5. Ja też tak miałe i okazało się że to egr się przycina i auto się dławi spalinami złe parametry przepływomież mu podaje albo czujnik powietrza odepnij węrzyk od egr izaślep go śrubą izobaczysz czy to to
  6. Nie wiem który czujnik temperatury,płynu czy powietrza zasysania
  7. Nie mam pojęcia mechanik twierdzi że wszystkie parametry są w porządku inie wie co tu jeszcze wymienić a te eksperymenty kosztowały mnie już 8000 złotych a silnikiem jak szarpało tak szarpie lekko na wolnych apuźniej od1600 do 1900 mocniej na wyższych obrotach przestaje
  8. Witam serdecznie wszystkich urzydkowników,śmigam audi a4 b6 avant 2004 r 1,9 TDI 130 km przeczipowany na 170 km silnik AVF
  9. Witam wszystkich użytkowników,jestem tu pierwszy raz więc może coś niejasno będe opisywal ale może ktoś miał podobny problem i mi pomoże,a mianowicie mam od nie dawna problem z silnikiem 1,9 tdi 130km zaczeło się od tego że rano po odpaleniu rzucało trochę silnikiem ,mechanik stwierdził ze to pompowtryski mają nie ruwne parametry i trzeba je dać do regeneracji więc je zregenerowalokazało się że teraz mają parametry dobre a silnikiem dalej szarpie na wolnych obrotach a na dodatek jeszcze od 1600 do 1900 obrotów stwierdził że to dwumas jest zyżyty więc wymienił okazuje się ze to nie to 2600 w plecy silnikiem dalej telepie ,sprawdzil pompe vaku w porządku sprawdził ciśnienie na cylindrach w porządku odłączyl egr iciągle to samo trzęsie nieznacznie na wolnych obrotach i od1600 do 1900 wyżej nic nie trzęsie ani na postoju ani podczas jazdy a od 1600 do 1900 mocno wyczuwalne na postoju i podczas jazdy.gdyby ktoś mial podobny problem prosze o jakieś wskazówki,z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...