karaoke222
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O karaoke222
Informacje
-
Imię
Józef
-
Miasto
Nowy Targ
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia karaoke222
0
Reputacja
-
Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników
-
No tak gdybym wiedział że tyle to wszystko będzie kosztowało to też bym się zastnowił ale ale teraz to z puźno i trzeba dojść do sedna wszystko po wymieniane a silnik nie chodzi dobrze i nawet nikomu go nie sprzedał w takim stanie,a ciśnienie ma dobre ,głowica też była robiona,zrobione gniazda,szklanki wymienione ,wałek był dobry itd.
-
Na wolny obrotach ,nieregularne jak by nie równo palił na jednym cylindrze a od 1600 do 1900 telepie bardziej aż trzęsie całą budą a na wyższych powyżej 2200 nic nie trzęsie
-
Dzięki jak tylko będę miał chwilę to gdzieś podiadę i się odezwę
-
Czyli temperatury płynu
-
Ja też tak miałe i okazało się że to egr się przycina i auto się dławi spalinami złe parametry przepływomież mu podaje albo czujnik powietrza odepnij węrzyk od egr izaślep go śrubą izobaczysz czy to to
-
Nie wiem który czujnik temperatury,płynu czy powietrza zasysania
-
Nie mam pojęcia mechanik twierdzi że wszystkie parametry są w porządku inie wie co tu jeszcze wymienić a te eksperymenty kosztowały mnie już 8000 złotych a silnikiem jak szarpało tak szarpie lekko na wolnych apuźniej od1600 do 1900 mocniej na wyższych obrotach przestaje
-
Witam serdecznie wszystkich urzydkowników,śmigam audi a4 b6 avant 2004 r 1,9 TDI 130 km przeczipowany na 170 km silnik AVF
-
Witam wszystkich użytkowników,jestem tu pierwszy raz więc może coś niejasno będe opisywal ale może ktoś miał podobny problem i mi pomoże,a mianowicie mam od nie dawna problem z silnikiem 1,9 tdi 130km zaczeło się od tego że rano po odpaleniu rzucało trochę silnikiem ,mechanik stwierdził ze to pompowtryski mają nie ruwne parametry i trzeba je dać do regeneracji więc je zregenerowalokazało się że teraz mają parametry dobre a silnikiem dalej szarpie na wolnych obrotach a na dodatek jeszcze od 1600 do 1900 obrotów stwierdził że to dwumas jest zyżyty więc wymienił okazuje się ze to nie to 2600 w plecy silnikiem dalej telepie ,sprawdzil pompe vaku w porządku sprawdził ciśnienie na cylindrach w porządku odłączyl egr iciągle to samo trzęsie nieznacznie na wolnych obrotach i od1600 do 1900 wyżej nic nie trzęsie ani na postoju ani podczas jazdy a od 1600 do 1900 mocno wyczuwalne na postoju i podczas jazdy.gdyby ktoś mial podobny problem prosze o jakieś wskazówki,z góry dzięki