Skocz do zawartości

Vasper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vasper

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vasper

0

Reputacja

  1. Vasper

    Problemy z odpalaniem.

    Audi a4 b5 1,6 benzyna z gazem. Już kiedyś zakładałem tutaj temat, mam problemy z odpalaniem samochodu. Dzieje się tak praktycznie za każdym razem po jeździe samochodem kiedy odstoi z godzinkę czasu lub kiedy go trochę zagrzeje na podwórku i wrócę do niego za jakiś czas to wtedy jest to samo, też zazwyczaj nie odpala. Wymieniłem sterownik silnika, Czujnik temperatury cieczy, kostkę stacyjki,kable od świec, pompę paliwa oczywiście nic nie dało. Samochód stał u dwóch mechaników którzy rozłożyli już ręce w temacie mojego samochodu. Zauważyłem że kiedy energicznie przekręcam kluczyk samochód kręci nie chce odpalić, a kiedy próbuje bardzo powoli obracać kluczykiem wtedy odpala. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi? Dodaje do tematu 2 filmiki żeby to pokazać o co mi chodzi. 1 kręcę normalnie jak każdy można powiedzieć, nie odpala. 2 zaraz po tym jak nie chciał odpalić próbuje bardzo powoli obracac kluczyk, odpala. Jest tak za każdym razem kiedy nie chce mi zapalić i użyje 2 sposobu to odpala. VID_20211021_154603.mp4 VID_20211021_155626.mp4
  2. Vasper

    Problemy z odpalaniem.

    Żadnych błędów kompem, sprawdzane u dwóch gości.
  3. Vasper

    Problemy z odpalaniem.

    Witam. Temat będzie pewnie dość długi, bo męczę się z tym problemem też dość długo, a więc tak. Zaczęło się od małych problemów z odpalaniem samochodu. Samochód kręcił, ale nie odpalał zaczął odzywać się Przekaźnik Pompy Paliwa. To było na tej zasadzie, że raz nie odpalił przekaźnik cykal, za drugim razem odpalił. Później problem zaczął się nasilać i samochód co raz częściej miał problemy z odpalaniem. Wymieniłem przekaźnik pompy nic nie pomogło, później pompa paliwa wymieniona, też nic nie dało. Samochód został zaprowadzony do elektromechanika gdzie został wymieniony czujnik temperatury i sterownik silnika. Wszystko na marne tylko pieniądze zmarnowane. Podobno wyczyścił styki w instalacji, też nic nie dało. Kilka dni temu po odpaleniu 2 razy się zdarzyło, że przez około 3-5 minut chodził na 3 cylindry. Wymieniłem świece, były w kiepskim stanie, ale to nic nie dało z wyjątkiem tego, że przekaźnik pompy paliwa przestał się odzywać i gdy samochód kręci i nie chce odpalić to przekaźnik już nie cyka. Dodam, że gdy samochód postoi cała noc to zazwyczaj odpala, ale przy pierwszym odpaleniu strasznie się dławi przez chwilę nie może wejść na obroty dopiero po chwili wchodzi na obroty i normalnie pracuje. Gdy zrobię nim parę km zgaszę i ponownie próbuje odpalić to raz odpali raz nie. Zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku tak się dzieje. Podczas gdy nie chce odpalić śmierdzi benzyna i gdy już załapie i odpali to strzela z wydechu jakby się zalewał. Może ktoś coś doradzi co tu może być grane, bo jak na razie zmarnowałem tylko czas i pieniądze u elektromechanika. Dodam że problem jest zarówno na benzynie i na gazie. Jeszcze jedna ciekawostka. W czasie kiedy kręcę rozrusznikiem wydaje się że nie ma zapłonu, bo po odpuszeniu rozrusznika auto załapuje i odpala.
  4. Vasper

    Co to za felga?

    Ktoś pomoże co to dokładnie za felga, jakaś jej nazwa i czy jest szansa że dostanę nowe, jak tak to gdzie?
  5. Witam. Zakupiłem sobie na sezon letni nowy komplet felg z oponami 18 cali, i chciałbym do tego lekko obniżyć swoje autko. Nie chce się bawić w gwint, zależy mi na sprężynach z jakimiś amortyzatorami. Czy mógłby ktoś coś polecić? Może od razu w komplecie by coś sie udało znaleźć, tak by było najlepiej. Budżetu na to nie będę pisał, po prostu nie chce też jakiś cen z kosmosu. W miarę tanio i komfortowo;)
  6. Witam. Mam pewien dylemat, więc chciałbym się doradzić. Otóż chciałbym poprawić "sztywność " swojej audicy oraz wygląd, bo jest za wysoka. Myślałem nad jakimś gwintem budżetowym MTSA za 1,2 tysia, lub sprężynach Eibacha. I o to moje pytanie czy na sprężynach uzyskam zamierzony efekt w postaci lepszego prowadzenia i obniżenia autka? Od razu powiem, że nie zależy mi na jakieś glebie totalnej, tylko po prostu by to auto siedziało niżej i lepiej się prowadzilo na zakrętach. No i co do sprężyn eibacha to jakie amorki wybrać do nich bo to miało ręce i nogi.
  7. Vasper

    Żarówki Ledowe.

    Witam. Tak się składa, że wczoraj przepaliła mi się ledowa żarówka świateł mijania (zwykłe chinole za 50zl) i chciałbym kupić teraz coś bardziej solidnego w budżecie 150-180zl. Na rynku jak patrzyłem jest tego pełno i nie mam pojęcia na jakie się zdecydować.. Mógłby ktoś doradzić w wyborze jakiś solidnych żarówek ledowych w tym budżecie?
  8. Witam. Mam pewien problem. Wracałem dzisiaj do domu i zauważyłem, że kierunkowskazy nie migaja tylko się palą jak zwykle światła. Sprawdziłem bezpiecznik był dobry, wlozylem i zaczęły dzialac, a teraz znowu nie migaja. Dodam, że światła awaryjne działaja normalnie migaja problem jest tylko z kierunkami. Obstawialem przerywacz, ale jeśli działają awaryjne to może być to?
  9. Vasper

    Kopcenie przy odpalaniu.

    Witam. Mam pewien problem. Posiadam audi z silnikiem 1,6 z gazem. Gaz założony kilka miesięcy temu - sekwencja. Zauważyłem, że gdy odpalam auto rano gdy stało całą noc w garażu, i zaraz po odpaleniu gdy dodam gazu kilka razy to kopci lekko niebieskim dymem i czuć tak jakby przepalona benze (jakby z olejem). Cały problem po chwili ustaje i na "cieplym" silniku przy odpalaniu nie ma czegoś takiego, dzieje się to tylko na zimnym, i wtedy gdy dodam gazu. Na tym oleju co mam zrobiłem około 7tyś KM, i zdarzały się lekkie ubytki co jakiś czas, ale nie były to duże ubytki oleju. Podsumowując tak jak napisałem, problem jest tylko na zimnym silniku gdy dodam gazu to przez dosłownie chwilę przykopci na niebiesko, a w trakcie jazdy nigdy nie było takiego problemu. Olej jaki posiadam to Castrol 5w30.
  10. Witam. Za jakiś czas planuje kupić do swojego autka tube 600-800wat, i do tego wzmaka. No i z tego powodu wypadałoby wymienić seryjne głośniki na przodzie. Kumpel polecił mi takie JBL: http://allegro.pl/jbl-cs-6c-polska-gwar-smycz-tablice-gratis-wroclaw-i7150940967.html , będą one dobrym rozwiązaniem? A może polecacie jakieś inne? Chciałbym wydać na głośniki na przód nie więcej niż 200 zł, więc jak coś to proszę o propozycje w tej cenie. No i najlepiej żeby to były głośniki bardziej pod jakość dźwięku, a nie typowo bassowe. Tuba ma robić robote z bassem, a nie głośniki na przodzie.
  11. A czy wymiana czujnika wiąże się też z koniecznością spuszczenia oleju?
  12. Witam. Mam pewien problem. Pare dni temu podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka poziomu oleju. Po sprawdzeniu poziomu oleju, okazało się że jest go minimum więc dolałem. Niestety kontrolka po przejechaniu około 50-60km znowu się zapaliła, i gaśnie tylko wtedy gdy wyciągne i włoże z powrotem bagnet poziomu oleju. Poziom oleju po uzupełnieniu oczywiście jest dobry. Czy to tylko poszedł czujnik, czy musze obawiać się czegoś poważniejszego? Spotkałem się z opinią, że to też może być pompa oleju..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...