Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint vs Sprężyny - co wybrać?


Vasper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien dylemat, więc chciałbym się doradzić.  Otóż chciałbym poprawić  "sztywność " swojej audicy oraz  wygląd,  bo jest za wysoka.  Myślałem  nad jakimś  gwintem budżetowym MTSA za 1,2 tysia,  lub sprężynach Eibacha. I o to moje pytanie czy na sprężynach uzyskam zamierzony efekt w postaci lepszego prowadzenia i obniżenia autka? Od razu powiem,  że  nie zależy  mi na jakieś glebie totalnej,  tylko po prostu by to auto siedziało niżej  i lepiej się prowadzilo na zakrętach.  No i co do sprężyn eibacha to jakie amorki wybrać  do nich bo to miało ręce  i nogi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żadnym gwincie pokroju MTS nie uzyskasz lepszego prowadzenia niż na zdrowej serii. Chyba, że zależy Ci na efekcie łódki i dobijaniu ewentualnie ping pongu (zależy co wybierzesz z najniższej półki). MTS to zawiecha do lansu z prędkością 50 km/h po mieście. Minimum z gwintu to AP lub LOWTEC czyli ponad 2 koła. Przerabiałem sporo zawieszeń i wiem co pisze. Jeśli nie zależy Ci na mega glebie idz w eibacha pro line lub sportline + amory np Koni STR

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Randor napisał:

Na żadnym gwincie pokroju MTS nie uzyskasz lepszego prowadzenia niż na zdrowej serii. Chyba, że zależy Ci na efekcie łódki i dobijaniu ewentualnie ping pongu (zależy co wybierzesz z najniższej półki). MTS to zawiecha do lansu z prędkością 50 km/h po mieście. Minimum z gwintu to AP lub LOWTEC czyli ponad 2 koła. Przerabiałem sporo zawieszeń i wiem co pisze. Jeśli nie zależy Ci na mega glebie idz w eibacha pro line lub sportline + amory np Koni STR

Mijasz sie z prawdą bardzo mocno. Nowy mts z serii gold zachowuje sie jak zawiasy z górnej półki pokorju kw, st, bil itd. W b5 mialem wszystkie konfiguracje z mozliwych. 1ba,1be,springi weiteca, springi hr a na koniec gwint KW. Teraz w b7 też z 5 różnych zawieszen przetestowalem i ciagle coś nie tak. Na mtsie jest twardo fajnie przyjemnie- tak jak powinno być

jeszcze dodam że też nie wierzyłem w tego nowego mtsa i nawet troche sie posprzeczałem z dytrybutorem co widać w wątku dot gwintów do b6/7. Później miałem okazje 2 takie zawieszenia zamontować do b7 a później kupiłem nówke do siebie.

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak sprawuje się MTS w B5 i jazda na tym to tragedia. Miałem ten gwint w swojej starej ośce jakieś 1.5 roku temu (kupiony nowy od bodaj Mapeta, od razu był wymieniony na inny komplet stukał jeden z przednich amorów). Może coś w nim poprawiono od tego czasu ale porównywanie tego gwintu do Bila czy KW to chyba jakieś jaja:) Czy to pod względem prowadzenia czy wytrzymałości. Latałem na v2 i jest to super zawiecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Randor napisał:

Wiem jak sprawuje się MTS w B5 i jazda na tym to tragedia. Miałem ten gwint w swojej starej ośce jakieś 1.5 roku temu (kupiony nowy od bodaj Mapeta, od razu był wymieniony na inny komplet stukał jeden z przednich amorów). Może coś w nim poprawiono od tego czasu ale porównywanie tego gwintu do Bila czy KW to chyba jakieś jaja:) Czy to pod względem prowadzenia czy wytrzymałości. Latałem na v2 i jest to super zawiecha.

Ja latałem kilka lat na v1 i uwierz mi że kw v1/mts nie rozróżnisz jak Ci nie powiem czym jedziesz. Poprostu jakość tych zawieszeń sie zmieniła. Te stare złomy też miałem w rękach i nie odbiegały niczym od ta, tuning artów i innych śmieci.

No ale nie będę nikogo przekonywał bo nie mój w tym interes. Zrobili sobie złą renome to niech z tym walczą. A ja będę korzystał- może ceny będą niższe ;D

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak bardzo poprawili tego MTS? Orientujesz się czy jest wersja do quattro? Wszędzie same ośki. Ten stary MTS (też gold) irytował mnie. Był skręcony na jakies 60/50. Na płytkich dziurach i małych nierównościach autem telepało jak cholera, a przy większych prędkościach i większych wgłębieniach zawias non stop dobijał i bujało autem.

AP też według mnie nie jest idealne. Ma za miękki tył. Na Lowtecu hilow było sporo lepiej.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Randor napisał:

Czyli tak bardzo poprawili tego MTS? Orientujesz się czy jest wersja do quattro? Wszędzie same ośki. Ten stary MTS (też gold) irytował mnie. Był skręcony na jakies 60/50. Na płytkich dziurach i małych nierównościach autem telepało jak cholera, a przy większych prędkościach i większych wgłębieniach zawias non stop dobijał i bujało autem.

AP też według mnie nie jest idealne. Ma za miękki tył. Na Lowtecu hilow było sporo lepiej.

Nie wiem czy jest do quattro w b5. Do b6/7 jest bo ja taki mam. Jakieś bujanie dobijanie to brzmi jak przy źle dobranej kategorii wagowej. U mnie nie wystepuje, ale zdarzało się na kicie H&R (komplet z amorkami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kategoria wagowa nie ma tu nic do rzeczy. Gwint był dobierany po vinie do tego był to sedan 1.8 w ośce czyli najlżejsze co może być w B5. Dobra nie robię już offtopu, napisałem co miałem napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...