Jump to content

Fish1991

Pasjonat
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About Fish1991

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Radzymin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zmień mechanika. Boże jak mnie wypowiedzi takich druciarzy Mirków wkurzają...ten typ tak ma.. to można powiedzieć o elektronice Renówki.. pewnie masz zapieczona linkę. Trzeba byłoby rozebrać zacisk wszystko wyczyścić,nasmarować, ewentualnie wymienić linkę i musi chodzić.
  2. Cześć. Wydaje mi się że masz turbo ze zmienną geometrią i to będzie problemem. Pewnie już ostro zasyfione i się zapieka. Po czyszczeniu powinno być git.
  3. Cześć. Wygląda to na jakąś awarie elektryki . Jeśli nie masz vaga to pozostaje Ci podjechać do jakiegoś mechanika i zrobić podstawową diagnostykę. Bez tego to wróżenie z fusów. na alternator to nie wygląda bo raz jest dobrze a raz nie. Jak byś miał walnięty alternator to nigdzie byś nie pojechał. Aku mało prawdopodobne...
  4. Kolego sprawdź jakie masz błędy w klimatyzacji. Zrób nastawy silniczków od nawiewów. Moim zdaniem szwankuje Ci któryś potencjometr lub nawet klika.
  5. ok. dzięki. sporo się dziś dowiedziałem. Narazi najbardziej uciążliwy objawy z którymi walczyłem ustały więc jakiś progres jest. w wolnej chwile jeszcze raz zrobię płukanie pompek i wtedy zobaczę czy te korekty się poprawią. Pojeżdżę i sprawdzę spalanie. zastanawia mnie tylko dlczego pompka na pierwszym cyl ma teraz wartość ujemną a przed wymianą miała dodatnią mimo że nic z nią nie robiłem.
  6. i zamiana miejscami dałaby dobry efekt ? dziwne to wszystko. Czy może się zdarzyć że wszystkie pompki będą miały ujemne lub dodatnie korekty?
  7. dobra jestem po wymianie pompek 2 i 3 cylindra w tym wyminie oringów i piesków. Dodam że pompki z cyl 1 i 4 nie były ruszane. Wszystko wymienione i ustawione poprawnie. Efekt : przestało rzucać silnikiem i ustało szarpanie podczas przyśpieszania. Zrobiłem rundę około 30km na autostradzie i wszystko ok. Zrobiłem logi na rozgrzanym silniku na jałowym i korekty wcale się nie poprawiły. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum zainstalowane dziś pompki mają kod AR natomiast pompki który były u mnie mają kod Q- oczywiście ciąg cyfr był taki sam tylko różnią się literami. Czy to nie będzie kolidować z chipem który mam wgrany ? może to mieć wpływ na korekty ? Dodam że auto według mnie nie straciło mocy. jutro wrzucę zdjęcie bo nie spotkałem się z takim kodem.
  8. Kurde szkoda że w garażu nie mam zasięgu bo mój kolega załatwił mi na podmianie 2 sprawdzone pomki i zaczęliśmy już wymianę 2 i 3 bo one miały największe korekty ale widzę chyba ten trop był błędny... No nic zobaczy co wyjdzie ehh. Napiszę za około o godz co i jak.
  9. proszę o ocenę jak to wygląda. Te logi są po czyszczeniu wtrysków preparatem.. Dziś będę robił podmianę dwóch wtrysków z nowymi uszczelkami. Zobaczymy co wyjdzie.
  10. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  11. zrobiłem logi na zimnym LOG-01-013-018-023.CSV
  12. Ok. Zrobię jutro rano i wstawię. Ogólnie walek byl oglądany przez mechanika. Stwierdził że jest lekko przytarty ale nadający się jeszcze do jazdy. Jeśli chodzi o krzywki które napędzają pompki to ich stan jest bardzo dobry.
  13. Nie. Podobno jak uszczelnienia są kiepskie to słabo pali kopci itp. A u mnie nie ma tych objawów.
  14. Też. Ogólnie jak wczoraj zapuścilem mu preparat do czyszczenia wtrysków to przez chwilę było super. Korekty mocno zjechały i przestał szarpać. Ale po przejechaniu jakiś 10 km wróciło wszystko do normy czi wysokie korekty i nierówna praca.
×
×
  • Create New...