Jump to content

Fish1991

Pasjonat
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About Fish1991

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Radzymin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to dobrze bo to najważniejsze Według mnie sztuka wygląda ładnie. Środek nie jest dojechany. lakier na zdjęciach wygląda spoko. Mi brakowało by tylko xeno ale to zawszę można dołożyć. Jeśli w rzeczywistości wygląda tak jak na zdjęciach to za to cenę spoko.
  2. kolego jak się przymierzasz do kupna to przeczytaj to cytuje wpis z naszego forum Napisał Musashi " na forum, jest sporo informacji na ten temat. jednostka praktycznie identyczna z 1,9 tdi AWX, AVF, maja nawet taka sama głowicę. POdstawowa wada, to jednopunktowe mocowanie PD, skutkujace wyrabianiem się gniazd PD. DPF i jego warunki dopalania katalitycznego skutkuja przelwaniem paliwa, ktore dostaje sie do oleju. to prowadzi do przyspieszonego zuzycia walka rozrzadu oraz, popychaczy. plusy w stosunku do AWX i AVF, to elektrycznie sterowany EGR oraz klapa gaszaca, eliminujace przeciekanie oleju na plecionke. jeżeli 2.0 tdi to zdecydowanie 16V czyli BLB lub BRE oczywiście należy pamietać o potencjalnym problemie z napedem pompy olejowej poprzez walki wyrownowazajace. Problemy najczesciej sa spowodowane peknieciem lyzwy napinacza.
  3. Mi osobiście jeśli chodzi o AŁDI podchodzą silniki diesla. Naprawdę twarde sztuki.Sam nadal jedną ujeżdźam. Natomiast jeśli chodzi o silniki benzynowe to 1,8 T to chyba jedyny silnik warty uwagi. Jeśli miałbym kupować duże pojemności i miała by być to benzyna to szukał bym bmw jakąś trójkę rzędową 6 albo 5. bardziej trwałe i mniej awaryjne. Miałem co prawda e36 2,8 zakutą w spaniałe paliwo lotnicze i dobrze ją wspominam. Gdyby nie rdza może do dziś bym latał
  4. Cześć. To zależy od silnika jaki siedzi w danym aucie. Owszem rozrząd np b6 z silnikiem 1,9 tdi kosztuje około 5 stówek a jak np masz w b6 benzyne 2,4 to jest to ten sam silnik co c6 wiec cena rozrządu będzie taka sama. Ewentualnie może różnić się koszt wymiany. Wiem np że w c6 żeby wymienić rozrząd to zazwyczaj mechanicy wyciągają silnik , nie wiem natomiast jak sprawa wygląda w b6. Ogólnie jeśli chodzi o samą jednostkę 2,4 to radze się dobrze zastanowić. Pali tyle samo co 3,0 a mocy jest zdecydowanie mniej. No jak by kiedyś coś się rypło a nie oszukujmy się że auta z polskiego rynku są mocno oszukane i leciwe i takie awarie trzeba brać pod uwagę a wtedy za wszystko płacisz razy 2.
  5. kolego jeździj a po roku sam będziesz miał odpowiedz
  6. to jest ten odpływ. takie czarne coś pod podstawką. Robiłem to w tamtym tyg u siebie.Woda stała u mnie na równi z podstawką
  7. Cześć . Kolego wyciągaj akumulator i pod nim masz spust wody który najczęściej jest zatkany przez jakieś liście i igły z drzew. Woda zejdzie i przestanie wlatywać do auta. Jest też to częsty objaw parowaniem przedniej szyby.
  8. Jak wyżej kolega napisał. Popraw znaki to może ktoś zrozumie i pomoże.......
  9. reduktor podpina się pod układ chłodzenia. najczęściej wstawia się jakiś trójnik na wężu i już. Nie słyszałem żeby ktoś podpinał reduktor pod chłodniczkę oleju ale może jestem niedouczony
  10. Kolego tak nie zrozumiałem dokładnie o co pytasz ale odpowiem : jeśli chodzi o xenony w Adui a 4 b6 są niby dwa rodzaje Bix ma większe szkło 3" + w środku w projektorze siedzi przesłona ,palniki w tych lampach powinny być d2s choć już różne rzeczy widziałem.. Ogólnie zestaw świeci słabo jeśli chodzi o światła mijania ma natomiast super drogowe. Zwykły xenon to projektor ze szkłem 2,5 cala nie posiada przesłony ogólnie świeci jak na te czasy bardzo słabo nawet nowy. Ogólnie wąsko i krótko. Siedzi tam palnik d1s. rozbierając te dwa projektory na części pierwsze to żadna cześć nie jest zamienna.
  11. Fish1991

    Niebieski dym z rury

    Cześć. Nie widzę tu nic niepokojącego =) Jak byś miał jakiś problem ze szczelnością to kopciłoby cały czas i to konkretnie.
  12. Cześć. Na początek obejrzyj przewody podciśnienia. Sterowanie gruszką od turbo może gdzie się przełamał i zasysa lewe powietrze. Kiedyś tak miałem.
  13. masz patent lub jakiś adapter do zamocowania Koito bi-led w bixe a4 b6 ?
  14. Ja pamiętam jak kupiłem swoją A4 b6 Avant 4 lata temu. pojechałem to nawet na przebieg nie patrzyłem bo wiedziałem ze jakiś cham przekręcił licznik. Auto kupiłem ostro dojechane w sensie zaniedbane. brak klimy jeden xenon nie swiecił itp ale ale dałem za auto 9 tys z 2003 roku silnik AVF. Wystarczyło trochę serducha i dziś jeszcze mnie wozi. PS kupiłem miała chyba 220 tys bez. Jak robilem chip to wyszło chyba 470k + sam zrobiłem na 150 tys i powiem wam jeździ
×
×
  • Create New...