marcuso86 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Wtam Auto stało tydzien na dworze nie odpalane. Dziś jak przyszedłem otwarło sie normanie z pilota przy próbie odpalenia zastałem taką oto sytuacje: Po popieciu vaga znalazłem takie oto błędy: 1 engine 2 Faults Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 03 abs brakes 2 Faults Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 37-10 - Faulty - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent airbag 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent 16 stering whels 00532 - Supply Voltage B+ 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent 17 instruments 2 Faults Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications 25 imo No Faults Found or DTCs not supported by controller a communication error ocurred Dodam ze napiecie na aku było około 9v ,aku stary bo ori ale nawet w zimie nie miałem wiekszych problemów z odpaleniem. Prosił bym o jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 na moje to rozładowany akumulator, spróbuj go podładować albo podmienić na inny, jeżeli to nie pomoże to będziemy dalej myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Nie raz miałem rozładowany akumulator ale nic takiego nie było :gwizdanie:.Może luźno klema od akumulatora i nie łączy albo jakiś przewód,poluzowała się kostka przy zegarach bezpiecznik ja bym sprawdził najpierw takie rzeczy ,oczywiście akumulator też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Wsadziłem jakis stary aku z golfa 1,8 auto ładnie zapaliło i wszystko juz ok. Czy to możliwe ze aku robił jakies zwarcie? Bo jak mierzyłem go to miał około 9V podładowałem go na około 12,5 i po przekreceniu zapłonu odrazu spadało na 9-10v i wszystko w aucie wariowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jedna cela w akumulatorze może mieć zwarcie/przebicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 No i to by robiło taką choinkę i mruganie zegarów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 choinkę i mruganie powoduje bardzo mocno rozładowany akumulator. naładuj porządnie akumulator, jeżeli są w nim korki, to sprawdź poziom elektrolitu, Po naładowaniu zmierz napięcie na akumulatorze, potem spróbuj odpalić samochód. Jeżeli znowu napięcie tak mocno spadnie, to akumulator niestety do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jedna cela w akumulatorze może mieć zwarcie/przebicie To jest odpowiedź na problem w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Robiłem juz tak ,w sumie to nie da sie go naładować bo odrazu spada do 10v wiec pozostaje wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Robiłem juz tak ,w sumie to nie da sie go naładować bo odrazu spada do 10v wiec pozostaje wymiana. Na 100% padł aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 W pełni naładowany akumulator powinien mieć 12,7V To normalne, że po włączeniu zapłonu napięcie spada, przecież jest wtedy pobór prądu. Sprawdź napięcie ładowania,powinno być ok 14,2V-14,4V :gwizdanie: Tylko wymiana wchodzi w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Całe szczescie ze to aku bo jak zobaczyłem co sie dzieje na desce i z oswietleniem to miałem juz czarne mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Całe szczescie ze to aku bo jak zobaczyłem co sie dzieje na desce i z oswietleniem to miałem juz czarne mysli Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się