Chowix 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witajcie, mam objawy lekkiego tykania w silniku, mówią że trzeba przejść na olej mineralny. Jeżdżę na półsyntetyku Castrola i chciałbym przejść na mineralny 15w40 mineralny. Czy to dobre rozwiązanie ? Bo po wymianie (mechanik wymieniał) uszczelki pokrywy (około 2ch miesięcy temu, uszczelka ~40zł) mam od strony filtra, olej.. i to dość sporo :/ Nie wiem jaka to może być przyczyna.. Chyba tak szybko uszczelka nie strzeliła ;/ Porobię zdjęcia jutro to wstawię do wątku. Olej jest tak jakby koło kolektora a uszczelką i skapuje na doł po różnych podzespołach. Wrrr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Nie zmieniaj na minerał bo będziesz miał szklanki do wyminay. Co do wycieku to nie pomogę bo nie znam tego silnika, ale radzę wytrzeć wszystkie spocenia i obserwować ruchy przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 najprostszy sposob uciszenia problemu. Wymiana oleju na gestszy. powodem tykania moze byc ktoras szklanka. Wymiana na inny olej to jak to mowia leczenie syfa pudrem. Wytrzyj miejsca zabrudzone i obserwuj gdzie sie pojawia olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No tak ale hmm mnie się wydaje że po prostu źle założył tą uszczelkę tylko dziwne jest to że po 2ch miesiącach się odezwała.. :/ Gdzie jeszcze może uciekać olej ? (tylko nie mówcie że uszczelka pod głowicą.. Bo tym mnie straszą wszyscy ) Hmm chce to tylko zatamować bo chodzi o to że w przyszłości chce silnik zmienić bo ten to tylko doprowadzi mnie do ruiny [br]Dopisany: 08 Maj 2011, 23:30_________________________________________________A gęstszy to syntetyczny czy mineralny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 mineralny jest gęstszy a syntetyk jest najmniej gęsty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 No to w końcu jak ? Zastosować gęstszy czy mi kielichy zniszczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Wywal Castrola miałem podobny problem na Castrolu, olej mi znikał nie wiadomo gdzie, wlej mobila super S 10W40, albo lej mineralny 15W40 Mobila, te wszystkie problemy z olejami mineralnymi to tylko mity, oleje mineralne są teraz dużo lepsze i mają inny skład niż kiedyś ale większość ludzi niestety do tej pory nie może się przekonać do mineralnych oleji, ja wlałem do siebie mineralny i nie żałuje, silnik chodzi równo i co najważniejszy ciszej, nie nie martw się o szklanki jak pompe oleju masz dobrą to nic się im nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 W końcu ktoś kto ma ten wyjątkowy silnik Dziękuje za radę na pewno skorzystam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się