Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Termostat B6 1.8T AVJ 2002r


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jeśli ktoś by dysponował numerem termostatu do AVJ-a to byłbym wdzięczny:

VIN auta: WAUZZZ8E32A303608

Niestety jestem zmieszany gdyż jeden sprzedawca oferuje mi zwykły termostat a w tej wersji rzekomo jest termostat zintegrowany z obudową i czujnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVJ w B6, wygląda mi że w aucie jest ten z pierwszego rysunku. Powiedzcie czy czujnik w tej obudowie jest wymienny? Jakiego jest koloru? Szary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny.

Ile dałeś i gdzie? ciekawi mnie czy to w kazdym AVJ? czy moze w nowszych z 2002r jest inaczej?

Ponoć drugi rysunek dla aut po 2001.07 prawda to???

Takie info dostałem od Dzika forumowego sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,wymieniałem termostat w avj u siebie,to jest ten z pierwszego rysunku wkład niestety nie wymienny.

wkład masz na myśli sam termostat czy czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja jest z 09.2001r cena jak pamiętam ok.380zeta i niema zamienników tylko ori,kupowałem go na miejscu w sklepie na początku tego roku.[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 18:10_________________________________________________i jedno i drugie termostat jest osadzony na czujniku od niego lecą dwa kable do kostki na zewnątrz i jak się go rozbierze to kabelki się urywają są one po korodowane i kruche a sam termostat gdy się otwiera to przesuwa się po tym czujniku i potrafi się zacinać jak będzie potrzeba i znajdę ten stary to wstawię fotkę termostatu od środka,próba naprawy skończyła niepowodzeniem,u mnie się zacinał rozebrałem kombinowałem urwały się kabelki i kupiłem nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lepiej nie kombinowac :) tylko kupic nowy niestety ale bedzie wydatek :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie będzie bolało ale będzie spokój a wyjęcie go to też trochę roboty ja zmieniałem razem z rozrządem(pas przedni odsunięty i wyjęty alternator)i poszło sprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...