Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Różnice w konsrukcji między 88kW CAGC a 105kW CAGA - 2.0TDI CR ??


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś dostęp do zeszytów szkoleniowych w których podane są różnice konstrukcyjne w tych silnikach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś dostęp do zeszytów szkoleniowych w których podane są różnice konstrukcyjne w tych silnikach ??

stary post ale moze komus sie przyda...

jak kiedys sprawdzalem (akurat pod katem zakupu seata exeo - akurat mam tam caga) to przynajmniej motory w exeo maja te same wtryski i taka sama pompe CR (120konna wersja, 143ps i 170ps). w 120konnej i 143konnej wersji o ile pamietam jest ta sama T, w wersji 170 jest inna T ale kolektory sa takie samie (wiec plug&play jezeli chodzi o czesci "hardwarowa") w 170 konnej (caha) jest tez inna pompa wody ale w zamienniku sa juz takie same (wiec to bez znaczenia). W exeo przynajmniej tam sa te same sprzegla (uwaga: exeo ma sprzeglo od b7 i nie wiem jak jest w b8)... ogolnie od strony silnika mozna przyjac ze silnik 120konny rozni pewnie sie softem od 143 konnego

Grupa vw ma jakiego czipa gotowca do 2.0tdiCR 143PS co go oferuje przez partnerskie firmy tuningowe z zachowaniem gwarancji (przynajmniej w seacie tak jest) i to jest okolo 185ps, widzialem w podpisie na gg autoseby, ze chwalil sie ze jakies A4 143ps poszlo na chyba 195ps (czy prawda czy sciema nie mam pojecia - ale jezeli asowy z gawarancja jest na 185 to +10ps w wersji mader faker nie brzmi kosmicznie) wiec jezeli dokladnie taki sam potencjal czipowy bylby w wersji 120ps to ponad +60%przyrostu byloby w czolowce jezeli chodzi o przyrosty samym czipem (oczywiscie to audi moglo miec np wywalony filtr itp co moglo otworzyc +pare koni... tego nie wiem)

ktos inny w wersji 143konne z T od caha i bez filtra u jakiegs tam znanego tunera mial ponad 200 wiec bez zadnego pitolenia sie z wymiana wtryskow (a to w CRach takie proste nie jest - wtryski sa "pomierzone", oznaczone i sie je w adaptacjach wklepuje) jest fajny potencjal

Nie ma rozy bez kolcow... do okolo 10.2009 silniki 2.0tdi CR maja 1:1 naped pompy oleju jak 2,0TDI PD po 2005/2006r (wiec chyba lepiej miec produkcje po tej dacie...)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...