Djevent Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Witam! Mam prośbę do posiadaczy pojazdów z licznikiem 1/2 Fis z rocznika 1999 - 2001 ( białe zegary ) , aby jeśli mogą wrzucili filmik z widokiem wskazówek temperatury i paliwa po przekręceniu kluczyka.... Bo muszę rozwiać wątpliwości co do poprawnego działania tego licznika...
wiesiek3d Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam! Mam prośbę do posiadaczy pojazdów z licznikiem 1/2 Fis z rocznika 1999 - 2001 ( białe zegary ) , aby jeśli mogą wrzucili filmik z widokiem wskazówek temperatury i paliwa po przekręceniu kluczyka.... Bo muszę rozwiać wątpliwości co do poprawnego działania tego licznika... Ale o co biega ? może opisz swój problem.
Djevent Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 Już opisywałem wcześniej. Chodzi mi o to jak szybko podnosi się wskazówka od paliwa.... Wcześniej pisałem tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175396.0;highlight=licznik jestem po wymianie procka i jeden dzien było ok, a potem wskazówka od paliwa dalej szaleje tzn. bardzo...bardzo... szybko wskakuje na stan paliwa
wiesiek3d Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 bardzo...bardzo... szybko wskakuje na stan paliwa W wskaźnikach osie zegarów mają takie samo-hamowanie ,jak się to zużyje wtedy wskazówki szybko się wychylają a nie płynnym powolnym ruchem. Konstrukcyjnie rozwiązane może to być przez np. specjalny smar który hamuje ruch wskazówki. Jak wyłączysz zapłon to też szybko opada ten wskaźnik ? jeżeli tak to masz odpowiedź.
Djevent Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Po wyłączeniu zapłonu też opada szybko, myślałem że może jakaś dioda nie domaga albo opornik.... To mówisz, że trzeba by jakimś specjalnym smarem potraktować ośki wskazówek? Nie słyszałem o takim rozwiązaniu... Mimo to chciałbym zobaczyć jak zachowują się u innych...
wiesiek3d Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To mówisz, że trzeba by jakimś specjalnym smarem potraktować ośki wskazówek? Nie słyszałem o takim rozwiązaniu... To nie musi być smar ,ja dałem tylko przykład jak to czasami jest rozwiązane. Nie wiem jak jest w liczniku, może to być zrobione w sposób mechaniczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się