Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mokry magiel - foto


blaster99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam magiel mokry z oleju jak na zdjeciu. Prosze o ocene sytuacji. Jaka jest przyczyna nieszczelnosci? Co trzeba bedzie wymienic, jakie orientacyjne koszty?

Dodam, ze od jakiegos czasu gdy krece kierownica na postoju to wspomaganie jakby "mruczy". Na zimno tj po odpaleniu rano nic nie mruczy a wspomaganie troche lepiej - lzej działa, ktos wie dlaczego ?

1001628y.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ps. jest to miejsce po stronie kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Michał dobrze gada. Od siebie dodam, żebyś kontrolował teraz często poziom płynu. Jeśli ubywa powoli to są duże szanse na regenerację. Jak ubytki będą znaczne (np. 200ml dziennie jak u mnie :shocked:) to może się okazać że doszło do pęknięcia obudowy przekładni i nie da się zregenerować. Mam nadzieję, że u Ciebie nie będzie aż tak źle jak u mnie :wink4:

Wiele czytałem na ten temat i rozmawiałem z mechanikami - radzili mi mocno uważać na regenerowane (szczególnie z Allegro). Pewniejszym zakupem może się okazać zakup mało używanej przekładni z jakiej świeżej B7, albo jakiegoś VW. Oczywiście jest kilka profesjonalnych warsztatów i takich radzę szukać.

Ja osobiście kupiłem, poprzez mój warsztat, regenerowaną w Warszawie za 1800pln + 600robocizna (z ORI płynami iregulacją geometrii).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...