Skocz do zawartości

Szybki-Wojtas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szybki-Wojtas

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szybki-Wojtas

0

Reputacja

  1. Szybki-Wojtas

    Dobrzy chiptunerzy

    Dokładnie tak, w cale nie trzeba przepłacać u rozreklamowanych tunerów. Baaa.. jak się ma kabelek żeby zrobić logi i wyciągnąć wsad ze sterownika to już w ogóle... (a to nic trudnego). Ja na przykład dołączyłem do grona zadowolonych klientów Spanky Gość robi naprawdę profi robotę, a jego wiedza w tym temacie ( i nie tylko ) jest oszołamiająca Zaoszczędziłem nie tylko kupę forsy i czasu bo nie musiałem gnać pół kraju do renomowanego tunera, ale także mam pewność, że zostałem potraktowany indywidualnie i nikt mi nie wgrał gotowca dla ściemy. A na hamownię to można sobie potem jechać byle gdzie jak komuś zależy na wykresie... Nie będę się rozpisywał jak się autko sprawuje bo się domyślacie, powiem tylko że na nowo się w nim zakochałem i aż szukam pretekstów żeby wsiąść i się przejechać hehe ...ogólny banan na twarzy Logi po remapie też nie pozostawiają cienia wątpliwości o jakości roboty! Jeszcze raz polecam.
  2. Nie leje się ciurkiem. Na razie wygląda to całkiem dobrze - tak jak piszesz - film olejowy i tyle. Także nic z tym nie robię na razie i będę obserwował sytuację. Dzięki.
  3. U mnie mimo wymiany o-ringu na nowy z ASO nadal brzydko cieknie na łączeniu turbiny z rurą biegnącą od IC. Oto fotki : ==> Co wy na to Panowie? Dodam że oleju zbytnio nie ubywa ..zaledwie 2-3mm zeszło z bagnetu od jesieni gdy wymieniałem olej, a przejechałem ~7kkm. Mokrymi wężykami podciśnienia się nie sugerujcie. Namokły od oleju, który wydostaje się przez 'odpowietrzniki' EGR'a.
  4. U mnie przy max skręcie felgi obcierają o łączniki stabilizatorów (głównie prawa strona). Częste zjawisko jak się okazuje bo wiele osób na forum już drążyło ten temat bezskutecznie (chyba że nie trafiłem na odpowiedź). Nie wiem czy można zredukować zakres skrętu, ale jak komuś zależy to dystanse kół powinny załatwić problem... a w ogóle to nie skręcać kół na maxa bo pompa klęknie. Tak wygląda przytarta felga: A tak punkt tarcia (koło <-> łącznik): Mam nadzieję że się kiedyś komuś przyda....
  5. EGR jest sterowany (otwierany) poprzez doprowadzenie do niego podciśnienia. Wówczas jest on otwarty czyli droga z kolektora wydechowego do ssącego stoi otworem. Skoro Ty zaślepiłeś blachą to ta droga i tak jest zamknięta, wiec niezależnie od tego czy zawór się otwiera, czy zamyka, to do kolektora ssącego i tak spaliny nie popłyną. Wersja z blaszką stosowana jest w przypadku fizycznego wypalenia zaworu. Jeśli jest sprawny - wystarczy śrubka. Co do cieknięcia to możesz wkręcić dwie śrubki w otworki tuż pod gruszką. Załatwi sprawę jeśli to z nich Ci leci.
  6. W moim AVF także nie zapaliła się kontrolka 'check engine' po zaślepieniu EGR (..podobnie jak u kolegi Martin_Speed). Dodam że auto jest ze stycznia 2004, a 10-ty znak w VIN'ie to "4" (nr sterownika : 038906019LJ - 5934). Zaślepiłem samą śrubką (bez wstawiania flanszy czy zaspawywania kolektora, bo nie rozumiem czemu miało by to służyć :gwizdanie:) Aaaa... no i ogólnie nie czuję żeby to cokolwiek zmieniło. ...a jestem z tych którym nawet po wyjechaniu z myjni wydaje się jakby auto lepiej jechało ___________________ ...Dzień później jednak kontrolka silnika się zapaliła jak trzeba czyli wszystko dobrze, a już myślałem że ktoś wcześniej majstrował w oprogramowaniu.
  7. Jeżeli wcześniej klima działała a teraz nie to coś z tym czujnikiem jest nie w porządku Generalnie klima się nie włącza to zazwyczaj z tego powodu, że czujnik wykrył spadek ciśnienia w obwodzie poniżej dopuszczalnego minimum. Przyczyny mogą być dwie: albo w naturalny sposób skończył się czynnik chłodzący, albo doszło do rozszczelnienia instalacji i wyciekł gaz. Jeśli jesteś pewien że mechanik na 100% napełnił ci klimę, to nie ma mowy żebyś miał gdzieś tak dużą nieszczelność żeby ciśnienie spadło tak mocno, że komputer nie pozwala włączyć klimatyzacji (musiało by minąć kilka tygodni). Tak więc ten czujnik wydaje mi się podejrzany. Sprawdź nr czy dasz radę odczytać nr części z nowego czujnika ...kto wie co on Ci tam wstawił Tu masz jeszcze krótką lekturę : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=86447.0;highlight=8e0959126 Pomocne były by jeszcze kody błędów z VAG'a i trochę więcej szczegółów na temat historii auta od czasu, gdy klima jeszcze działała ...aż do teraz (np. czy był wymieniany rozrząd itp.) PS. Zastanawiam się czy nie wystarczyło wymienić samego o-ringu i zostawić stary czujnik w spokoju
  8. Kolega Michał dobrze gada. Od siebie dodam, żebyś kontrolował teraz często poziom płynu. Jeśli ubywa powoli to są duże szanse na regenerację. Jak ubytki będą znaczne (np. 200ml dziennie jak u mnie ) to może się okazać że doszło do pęknięcia obudowy przekładni i nie da się zregenerować. Mam nadzieję, że u Ciebie nie będzie aż tak źle jak u mnie Wiele czytałem na ten temat i rozmawiałem z mechanikami - radzili mi mocno uważać na regenerowane (szczególnie z Allegro). Pewniejszym zakupem może się okazać zakup mało używanej przekładni z jakiej świeżej B7, albo jakiegoś VW. Oczywiście jest kilka profesjonalnych warsztatów i takich radzę szukać. Ja osobiście kupiłem, poprzez mój warsztat, regenerowaną w Warszawie za 1800pln + 600robocizna (z ORI płynami iregulacją geometrii).
  9. Miałem to samo w swoim AFV'ie 2 miesiące temu. Co prawda skrzynia manual ale nr sprężarki to 8E0260805 BJ. Objawy identyczne - coś stuknęło i cisza, klima przestała działać . Zanim dojechałem do warsztatu to tych elementów już nawet nie było na osłonie. Za kompresor w ASO zawołali ~3900 brutto, więc po długich poszukiwaniach kupiłem używkę. Mogę Ci polecić tego sprzedawcę z Allegro: silves3 Zna się na sprężarkach i zajmuje się głównie tym. Możesz kupić używkę lub regenerowaną. Do każdej sprężarki dołącza kartkę z instrukcją dla warsztatu który to będzie montował, żeby upewnić się że o niczym nie zapomną Co do ceny, to pod koniec Marca zapłaciłem 400 PLN (+200zł kaucji do zwrotu po odesłaniu uszkodzonej). Czyli w sumie wyszło 10% ceny nowej, a sprzedawca był tak uprzyjmy że wybrał mi bardzo świeżą sztukę (2009r). Tutaj link do aukcji z której kupiłem: http://archiwumallegro.pl/audi_a4a6vw_sprezarka_klimatyzacji_denso-1509137147.html Niestety jest coraz cieplej i rośnie popyt na tego typu rzeczy... cena również - obecnie 600+kaucja: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-sprezarka-klimatyzacji-denso-i1607415747.html powodzenia
  10. Witam, Proszę o analizę logów. Chcę wiedzieć czy auto nadaje się do chipowania, czy może coś wcześniej należy poprawić. Przebieg 250 kkm. Dodam że logi dynamiczne były robione po próbie statycznej, auto było dobrze rozgrzane w warunkach miejskich, a temperatura powietrza 25C. Dynamiczne: Log - 000 Log - 001 Log - 003 Log - 004 Log - 008 Log - 010 Log - 011 Statyczne: Log - 000 Log - 000 BS Log - 001 Log - 003 Log - 003 BS Log - 004 Log - 007 Log - 011 BS Log - 013 Log - 018 Log - 023 Uwagę zwraca temp cieczy ~106C (w 01-Engine) ...podobnie we wskaźnikach (017) => różnica wskazań <1%. Mam nadzieję że to normalna temperatura. generalnie z autem nic się nie dzieje i nie obserwuję żadnych problemów z odpalaniem itp.
  11. Nie. Auto pali bardzo ładnie i zimą i latem.[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 22:31_________________________________________________Kilka dni temu też robiłem logi i wówczas temperatura kształtowała się poprawnie - link: 1 - 007)
  12. No właśnie... a temperatura na zegarze równiutkie 90 stopni (przyrasta powoli a potem stabilnie się utrzymuje na tym poziomie). Nic dziwnego nie odczuwam podczas jazdy, dlatego tym bardziej dziwią mnie te pomiary temperatury.
  13. Witam, Proszę o analizę logów. Auto pali ~10l/100 w mieście przy ekonomicznym operowaniu gazem ...i więcej przy ostrzejszej jeździe (Quattro) Na początek wrzucam tylko logi statyczne, wykonane na dobrze rozgrzanym silniku, przy temp. otoczenia 26,5 st. C. *Silnik* (1 - 000) *Silnik* (1 - 000 BS) *Silnik* (1 - 001) *Silnik* (1 - 003) *Silnik* (1 - 003 BS) *Silnik* (1 - 004) *Silnik* (1 - 007) *Silnik* (1 - 011 BS) *Silnik* (1 - 013) *Silnik* (1 - 015) *Silnik* (1 - 018) *Silnik* (1 - 023) *Wskaźniki* (23 - 001,002,003) PS. VAG nie znalazł żadnych błędów.
  14. Jakoś jeździć trzeba, więc puki nie wykombinujesz nowej rury, proponuję odratować starą. Wstaw w środek rurkę o takim 'fi' żeby pasowała na wcisk i skręć opaskami ślimakowymi (50...70mm). Ja bym dodatkowo porządnie wyczyścił i odtłuścił wewnętrzne ścianki obu kawałków i całość zmontował na klej. Są takie kleje ogólnodostępne do drobnych robótek hydraulicznych, lub silikon termiczny. Na koniec upewnij się że w rurze nie zostały jakieś farfocle itp... Możesz też się pobawić w zrobienie własnej rury (ale to już wg gustu): http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-zbrojone-turbo-ic-dolot-50mm-i1252427043.html http://allegro.pl/lacznik-laczniki-simota-dolot-stozek-89-mm-i1229314202.html Osobiście bym posklejał i jeździł puki nie nawinął by się jakiś oryginał w atrakcyjnej cenie
  15. WITAM, Mam na imię Wojtek, mieszkam w Bydgoszczy i właśnie kupiłem nowe auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI QUATTRO 131KM 2004r (szary-delfin metalik) W związku z powyższym mam nadzieję uzyskać odpowiedzi w kilku kwestiach ... a w przyszłości podzielić się z Wami jakimi cennymi informacjami. Pozdrawiam WSZYSTKICH klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...