Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zaślepienie i wyłączenie programowe EGR


iras_gda

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety obecnie cieknie mi dość poważnie z zaworu EGR.

Chciałbym wymienić EGR i przeprowadzić chiptuning w swoim AVF.

Pojechałem do pobliskiego zakładu zajmującego się tuningiem i mechanicy powiedzieli, że zakup nowego EGR to strata pieniędzy. Sugerują "zaślepienie" EGR i wyłączenie w programie przy okazji tuningu.

Bardzo proszę o informację, czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł?

Dodam, że nie szukam oszczędności i liczę się z zakupem nowego EGR.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają rację :good: wywalaj i po kłopocie ( przy odpalaniu i gaszeniu auta troche więcej telepie budą ) a po za tym to poprzednicy resztę opisali :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj mecher nie wiem jak ale zaslepil EGRa i zmienil cos w programie ze po podpieciu VAGa nadal pokazuje prawidlowe wartosci tak jakby byl i dzialal poprawnie a jest zaslepiony :)

z czystej ciekawoscie wklej logi 003 BS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra.

Tak jak juz ktos wczesniej wspomnial jest jedna wada - dluzej sie nagrzewa w zimie. Wczoraj to zauwazylem. Zaslepilem sobie EGR tego lata a wczoraj temperatura pierwszy raz zblizyla sie do zera. Autkiem musialem przejechac ladnych pare kilometrow wiecej niz zeszłej zimy zeby silnik osiagnął temperature 90 (Zawsze jade do pracy ta sama droga). Ale zauwazylem też, ze autko mniej kopci podczas butowania (prawie wcale) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone :thumbdown:

a jak zdarzy się że pojedziesz na długi dystans to ją wyjmij z przed chłodnicy (najlepiej na jakiejś stacjii benzynowej) :kox: :> :kox:

zaślep EGR i po bólu...nie zbawi cie te 3 minuty dłużej w zimie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...