Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zaślepienie i wyłączenie programowe EGR


iras_gda

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany?

Normalna sytuacja :wink4:

myśle nad tym aby zatkać przewód czymś z małą dziurką w środku.tak aby tylko tylko zassysało powietrze.wtedy może nie wywali błędu.

ECU to "wyłapie" :wink4:

nie da sie bez ingerencji w oprogramowanie sterownika ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatykać i nie płakać że błąd. Fakt nieładnie wygląda serwis na desce no ale cóż norma Euro 0 to czego wymagać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągasz wężyk z gruszki z góry, wkręcasz jakąś śrubę. Odkręcasz dwie śruby od rurki która idzie do kolektora i dajesz jakąś podkładkę z blachy i skręcasz.

Albo całkiem wywalasz rurkę i dajesz zaślepki takie jak np kolega Rpalka sprzedaje.

Wtedy to mozesz zaślepić te dziurki przez które cieknie olej jakimiś śrubkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ten wężyk włożyłem śrubke tak dopasowaną że "główką" go zatyka a gwint troszke wystaje.

Żeby wężyk nie latał to tak zatkany założyłem z powrotem na egr. I nic wiecej. Chyba dobre rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ten wężyk włożyłem śrubke tak dopasowaną że "główką" go zatyka a gwint troszke wystaje.

Żeby wężyk nie latał to tak zatkany założyłem z powrotem na egr. I nic wiecej. Chyba dobre rozwiązanie?

no ok , a ECU nie wywala Ci błędu ? (masz [AVF] 2004r.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to dopiero dzisiaj. Odpaliłem troszke pochodził i żółtej kontrolki nie było. Zobaczymy co bedzie po kilku km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się cos zmieni to napisze

zmieniło się, zapaliła sie pomarańczowa żarówka

a jak wyjmę śrubke i zaślepie blaszkami rurkę do kolektora to też bedzie błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie, jeden mechanik powiedział żeby nie zaślepiać EGR bo:

silnik będzie dostawał cały czas czysty tel, zwikszy się przez to temperatura co będzie później skutkowało wypaleniem gniazd zaworów.

Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież silnik pracuje na czystym tlenie jak egr się zamyka.

poza tm w starszych silnikach nie było egra i jakoś nic sie nie wypalało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie, jeden mechanik powiedział żeby nie zaślepiać EGR bo:

silnik będzie dostawał cały czas czysty tel, zwikszy się przez to temperatura co będzie później skutkowało wypaleniem gniazd zaworów.

Co Wy na to?

materiały z których jest zrobiony silnik w dieselku to nie puch, wytrzymają znacznie większe "anomalia" niż brak EGR :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Panowie a czy w AVF koniec 2002r model już z 2003 będzie tendencja do wyskakiwania błędów? i w którą to rurkę trzeba wkręcić śrubkę? z góry dzięki za odpowiedź.

Z Twoim raczej jeszcze nie będzie takich "problemów" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się prosto zaślepić i jest wszystko prosto napisane. Nie ma potrzeby wyrzucania wężyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...