ROBERT 7 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany? Normalna sytuacja myśle nad tym aby zatkać przewód czymś z małą dziurką w środku.tak aby tylko tylko zassysało powietrze.wtedy może nie wywali błędu. ECU to "wyłapie" nie da sie bez ingerencji w oprogramowanie sterownika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 zatykać i nie płakać że błąd. Fakt nieładnie wygląda serwis na desce no ale cóż norma Euro 0 to czego wymagać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafGar 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Mogli byście zapodać focie w jaki sposób to zaślepiacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 ściągasz wężyk z gruszki z góry, wkręcasz jakąś śrubę. Odkręcasz dwie śruby od rurki która idzie do kolektora i dajesz jakąś podkładkę z blachy i skręcasz. Albo całkiem wywalasz rurkę i dajesz zaślepki takie jak np kolega Rpalka sprzedaje. Wtedy to mozesz zaślepić te dziurki przez które cieknie olej jakimiś śrubkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ja w ten wężyk włożyłem śrubke tak dopasowaną że "główką" go zatyka a gwint troszke wystaje. Żeby wężyk nie latał to tak zatkany założyłem z powrotem na egr. I nic wiecej. Chyba dobre rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ja w ten wężyk włożyłem śrubke tak dopasowaną że "główką" go zatyka a gwint troszke wystaje. Żeby wężyk nie latał to tak zatkany założyłem z powrotem na egr. I nic wiecej. Chyba dobre rozwiązanie? no ok , a ECU nie wywala Ci błędu ? (masz [AVF] 2004r.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Zrobiłem to dopiero dzisiaj. Odpaliłem troszke pochodził i żółtej kontrolki nie było. Zobaczymy co bedzie po kilku km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Jak masz 2004 r. to ECU to "wykryje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 prod dokładnie to 12.03 jak się cos zmieni to napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szachu71 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 ja mam zaslepiony srubka zwykla i nic sie nie dzieje odpukac juz 2 rok prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 jak się cos zmieni to napisze zmieniło się, zapaliła sie pomarańczowa żarówka a jak wyjmę śrubke i zaślepie blaszkami rurkę do kolektora to też bedzie błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 pytanie, jeden mechanik powiedział żeby nie zaślepiać EGR bo: silnik będzie dostawał cały czas czysty tel, zwikszy się przez to temperatura co będzie później skutkowało wypaleniem gniazd zaworów. Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 przecież silnik pracuje na czystym tlenie jak egr się zamyka. poza tm w starszych silnikach nie było egra i jakoś nic sie nie wypalało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 pytanie, jeden mechanik powiedział żeby nie zaślepiać EGR bo: silnik będzie dostawał cały czas czysty tel, zwikszy się przez to temperatura co będzie później skutkowało wypaleniem gniazd zaworów. Co Wy na to? materiały z których jest zrobiony silnik w dieselku to nie puch, wytrzymają znacznie większe "anomalia" niż brak EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SABCIA B6 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Panowie a czy w AVF koniec 2002r model już z 2003 będzie tendencja do wyskakiwania błędów? i w którą to rurkę trzeba wkręcić śrubkę? z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Panowie a czy w AVF koniec 2002r model już z 2003 będzie tendencja do wyskakiwania błędów? i w którą to rurkę trzeba wkręcić śrubkę? z góry dzięki za odpowiedź. Z Twoim raczej jeszcze nie będzie takich "problemów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SABCIA B6 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Da się to tylko jakoś prosto zaślepić? gdzieś tam czytałem to wyrzucają jakieś rurki.... jest taka potrzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Da się prosto zaślepić i jest wszystko prosto napisane. Nie ma potrzeby wyrzucania wężyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SABCIA B6 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Czy to ma wyglądać tak? http://img263.imageshack.us/i/39197271lo2.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się