Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zaślepienie i wyłączenie programowe EGR


iras_gda

Rekomendowane odpowiedzi

Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo :P a mam avf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo :P a mam avf

napisz jaki masz VIN ( najważniejsza 10 pozycja )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 4 w 10 pozycji i po wkręceniu śrubki błąd sie pokazuje :confused4: Pewnie dopiero przy programie go zaślepie bo troszke denerwuje pomarańczowa lampeczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolega zapewne nie ma 4 lub 5 ( a tak ma w profilu )

Mi jak sie zj***l EGR to mecher wkrecił srobke i tak jezdzilem.. niedawno dopiero zaslepilem blaszka a;e błedu nie wywalilo :P a mam avf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar zaślepić EGR, czy przy okazji nie należałoby wyczyścić nagaru ?

Co powiedzieć mechaniorowi żeby wiedział za co się wziąść ?

Czy po zaślepieniu EGR-a, warto też pomyśleć nad wywaleniem katalizator ? Czy to już bez różnicy ?

Pytam bo niedługo mam zamiar robić korekte programu i chciałem przygotwać troche auto coby kuców miało więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz na cacy, to zaslep egr, wyczysc porzadnie kolektor ssacy, wywal kata, dokonal modyfikacji i jedz na korekte : ) nie zapomnij wrzucic na forum wykres :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim AVF także nie zapaliła się kontrolka 'check engine' po zaślepieniu EGR (..podobnie jak u kolegi Martin_Speed).

Dodam że auto jest ze stycznia 2004, a 10-ty znak w VIN'ie to "4" (nr sterownika : 038906019LJ - 5934).

Zaślepiłem samą śrubką (bez wstawiania flanszy czy zaspawywania kolektora, bo nie rozumiem czemu miało by to służyć :gwizdanie:)

Aaaa... no i ogólnie nie czuję żeby to cokolwiek zmieniło. :) ...a jestem z tych którym nawet po wyjechaniu z myjni wydaje się jakby auto lepiej jechało :tongue4:

___________________

...Dzień później jednak kontrolka silnika się zapaliła jak trzeba :) czyli wszystko dobrze, a już myślałem że ktoś wcześniej majstrował w oprogramowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaślepiłem blachą i powiem że auto odżyło wkręcając sie od dołu z niskich obrotów.

O śrubce zapomniałem... :gwizdanie:

Może tak być czy jest konieczna ?

Zauważyłem że poci mi sie na klapie gaszącej. Trzeba wymianiać cały EGR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR jest sterowany (otwierany) poprzez doprowadzenie do niego podciśnienia. Wówczas jest on otwarty czyli droga z kolektora wydechowego do ssącego stoi otworem. Skoro Ty zaślepiłeś blachą to ta droga i tak jest zamknięta, wiec niezależnie od tego czy zawór się otwiera, czy zamyka, to do kolektora ssącego i tak spaliny nie popłyną.

Wersja z blaszką stosowana jest w przypadku fizycznego wypalenia zaworu. Jeśli jest sprawny - wystarczy śrubka.

Co do cieknięcia to możesz wkręcić dwie śrubki w otworki tuż pod gruszką. Załatwi sprawę jeśli to z nich Ci leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się poci to znaczy, że gdzieś coś pluje olejem. Ja chciałem też zaślepić te otworki ale ktoś tu mądrze napisał, że wtedy ciśnienie musi gdzieś ulecieć i zacznie pluć w innym słabym ogniwie. Trzeba znaleźć przyczynę skąd olej. Więc albo odma albo turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbine miałem sprawdzaną w jaworznie w turbo-tec. Więc pewnie zostaje odma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moj numer :) wauzzz8e64a290825

To tylko świadczy o tym , ze masz rok modelowy 2004 r. ... ja mam WAUZZZ...85A... i się nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety obecnie cieknie mi dość poważnie z zaworu EGR.

Chciałbym wymienić EGR i przeprowadzić chiptuning w swoim AVF.

Pojechałem do pobliskiego zakładu zajmującego się tuningiem i mechanicy powiedzieli, że zakup nowego EGR to strata pieniędzy. Sugerują "zaślepienie" EGR i wyłączenie w programie przy okazji tuningu.

Bardzo proszę o informację, czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł?

Dodam, że nie szukam oszczędności i liczę się z zakupem nowego EGR.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Czy zaślepienie EGR spowoduje że olej nie bedzie wyciekal?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...