michcio1985 6 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 hehe dramat na fotce ale generalnie zaślepione. jeżeli masz sprawny egr to zdejmij wężyk z gruszki od jego sterowania (srebrne po lewej stronie silnika) i wciśnij w niego śrubke 6. a na wlocie do gruchy załóż gumową zaślepke i to było by na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SABCIA B6 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miroo 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Chciałem w swoim audi zaślepić na wiosnę EGR auto 11/2003 AVF rozumie że będzie błąd na fisie jest jakaś metoda na to. Dodam że okolice egr są suche. Nie chcę jeździć z błędem bo mnie coś takiego denerwuje dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Chciałem w swoim audi zaślepić na wiosnę EGR auto 11/2003 AVF rozumie że będzie błąd na fisie jest jakaś metoda na to. Dodam że okolice egr są suche. Nie chcę jeździć z błędem bo mnie coś takiego denerwuje dlatego pytam. bylo juz ...o tym :gwizdanie: metoda = wizyta u tunera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miroo 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 to wyczytałem ale myślałem że jest jakaś inna możliwość a ile kosztuje taka wizyta? tak mniej więcej jaki to koszt 100 zł czy 1000 bo w sumie nie wiem jak oni sobie liczą i jaki musi mieć sprzęt do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Czy zaślepiając EGR warto zdjąć kolektor dolotowy i go wyczyścić z syfu, który mógł się nazbierać po tylu latach ? Czy planując chip, EGR lepiej zaślepić czy wyrzucić wstawiając rurkę ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Lepiej wyrzucić całkiem. I tak po chipie nie będzie działał. Minus taki że wyrzucasz klapę gaszącą która ma niby łagodniej gasić silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Wtedy to mozesz zaślepić te dziurki przez które cieknie olej jakimiś śrubkami. Mógłbyś kolego na jakiejś fotce zaznaczyć te dziurki, którymi EGR pluje olej ?? Będę wymieniał plecionkę i nie chcę aby mi znów się zasyfiła olejem i przez to szybciej zniszczyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No po bokach EGRa a dokładnie grzyba Egra. Ale tylko jak masz unieruchomiony i zaślepiony egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 W weekend zaślepiam EGR (o ile zdrowie w końcu pozwoli). Kupiłem takie cudo: http://allegro.pl/zaslepka-egr-tdi-vw-audi-seat-skoda-i1448630365.html Czyli jak dam to + zaślepię wężyk śrubą to mogę też zaślepić te dziurki w gruszce żeby olejem nie pluło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Tak , możesz zaślepić też te otworki , chociaż w moim przypadku okazało się że EGR cieknie z okolicy sworznia wychodzącego do siłowniczka podciśnieniowego klapy gaszącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soeren 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Przeczytałem tą całą lekturę o EGR i mam w związku z tym pytanie, jeżeli autko jet po chip tuningu (moje jest), to czy jest sens zaślepiać zawór skoro jak doczytałem gdzieś powyżej on już i tak nie działa? Generalnie chciałbym to zrobić żeby te spaliny do motoru nie trafiały, więc jeśli okaże się to sensowne to gdzie tą śrubkę wkręcić? w zawór czy w wężyk, czy może tu i tu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 a wyłączał Ci tuner egra programowo bo jeśli nie to nadal działa. Zaślep wężyk co idzie do gruchy pod rurę daj zaślepkę z blachy i zobaczysz czy będzie błąd wywalało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Bo już się pogubiłem w B6 AVF 2002 wystarczy zaślepić wężyk tylko śrubką i jest ok, czy jeszcze trzeba jakąś blaszkę zamontować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Bo już się pogubiłem w B6 AVF 2002 wystarczy zaślepić wężyk tylko śrubką i jest ok, czy jeszcze trzeba jakąś blaszkę zamontować?? Tylko srobka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartu 0 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikencl 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 czyli po zaślepieniu egr i tak trzeba zaślepic otwory w gruszce zeby nie pluło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 jak Wam nie przeszkadza świecący na desce check engine to wystarczy śrubka i blaszka ale jak kogoś to razi to już więcej zachodu, mi by osobiście przeszkadzał ten świecący się silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 jak Wam nie przeszkadza świecący na desce check engine to wystarczy śrubka i blaszka ale jak kogoś to razi to już więcej zachodu, mi by osobiście przeszkadzał ten świecący się silniczek w seryjnym aucie zamiast calkowicie wylaczac EGR w sofcie ,lepiej go przymknac [nie do konca zamknac] programowo co powoduje ze udzial spalin jest znikomy ale tez podczas niskich temperatur [zima] auto nie nagrzewa nam sie przez 20 km .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikencl 0 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam zaslepilem egr i wyskoczyla zolta kontrolka,teraz zalozylem nowy egr ale kontrolka nadal swieci myslicie ze zgasnie po jakims czsie czy trzeba podpiac pod kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się