macix85 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 witam mam pytanko zaślepiłem dzis zawór w miejscu oznaczonym nr.1 chciałem tam gdzie 2 ale niestety poprzednik coś robił i śruba zniszczona okrągła nie do odkręcenia na szybko. mam Pytanko czy tak może zostać czy raczej zmienić . Dodam ze przed tym zabiegiem zawór sprawny żadnych problemów. i jeszcze mam tylko wątpliwości ponieważ usłyszałem ze gdy zawór jest zaślepiony to w mieszance jest więcej świeżego powietrza (to bez wątpliwości prawda) ale także jest wyższa temp wybuchu mieszanki i ze może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworów. prosił bym o wypowiedz kogoś kto wiec coś na ten temat. Dzięki [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 20:52_________________________________________________nikt nic nie wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remipo80 0 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 witam mam pytanko zaślepiłem dzis zawór w miejscu oznaczonym nr.1 chciałem tam gdzie 2 ale niestety poprzednik coś robił i śruba zniszczona okrągła nie do odkręcenia na szybko. mam Pytanko czy tak może zostać czy raczej zmienić . Dodam ze przed tym zabiegiem zawór sprawny żadnych problemów. i jeszcze mam tylko wątpliwości ponieważ usłyszałem ze gdy zawór jest zaślepiony to w mieszance jest więcej świeżego powietrza (to bez wątpliwości prawda) ale także jest wyższa temp wybuchu mieszanki i ze może to doprowadzić do wypalenia gniazd zaworów. prosił bym o wypowiedz kogoś kto wiec coś na ten temat. Dzięki [br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 20:52_________________________________________________nikt nic nie wie ? W jakim warsztacie zaślepiałes EGR-a? Czy zaślepienie EGR ma wpływ na spalanie paliwa? Czy auto będzie więcej paliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 zaślepiłem sam i narazie tfu tfu nic sie nie zmieniło poza ciutke (minimalnie) dłuższym nagrzewaniem silnika i może tekże niezauważalnym praktycznie przyrostem mocy. ale na pewno w dolocie czyściej żeby wypowiadać sie o spalaniu za mało jeszcze przejechałem bo jakieś 300km wiec nie wiem . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vctra11 0 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remipo80 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd. Hej. Ja wczoraj zaślepiłem i nie wyskoczył żaden błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Panowie czy gdy zaślepię egr blaszką przy kolektorze w silniku AWX Z 2003R. to mi wyrzuci jakiś błąd. Hej. Ja wczoraj zaślepiłem i nie wyskoczył żaden błąd. bo zaden blad nie wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remipo80 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 A co ze spalaniem?? Zwiększy sie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 A co ze spalaniem?? Zwiększy sie?? nie...ludzie nie popadajcie w paranoje 1.9tdi o mocy 200koni pali tyle samo co seryjne przy normlanej jezdzie. nie mam egr i calego tego osprzetu od 3lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jak miałem jeszcze a4 2003r to po zaślepieniu świecił się błąd, ale to zależy jaki kto ma sterownik. Ja EGRa zaślepiam na lato a na zimę niech tam sobie działa bo bez nagrzewa mi się po przejechaniu ok 9km a z działającym polowe szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 jaki blad ci sie swiecil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 pomarańczowa kontrolka check engine oraz błąd na vag 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded. Tak jak pisałem zależy od sterownika, teraz w Leonie 02r nie świeci się nic, kolega ma z 2005r takiego samego i mu świeci się bomba za zegarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kantek1 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotAeN 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ??? Wątpię!! Ja wywaliłem całkiem EGR i jeszcze kilka bajerów podczas wirusowania i puki co nie mam problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woxtek 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam czy jest możliwość ustawienia egr-u tak żeby po nagrzaniu silnika wyłączał się ??? Wątpię!! Ja wywaliłem całkiem EGR i jeszcze kilka bajerów podczas wirusowania i puki co nie mam problemów. TO jakie bajery wywaliłeś? Pochwal się, może ja też cos wywalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 TRoche odgrzeje mielonego...... Ogolnie mowilem ze mi bleda nie wywalilo , ale jak odlaczylem drugi wezyk od samego zamowru ERG tego na samej gorze to juz wywalilo bleda... I pytanie jest takie mam powkrecane sruby w weze i przy butowaniu zakompci troszke na czarno! To jest dopuszczalne czy nie ??MOzliwe ze nie mam blaszki wstawione bo chyba mechanior mnie w c**ja zrobic.....Wział kase za uszczlke przy kolektorze chyba ale nic tam raczej nie zrobil i pytanie drugie czy trzeba tam jaka uszczelke wstawaiac jak sie zdjemuje dolot ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 skad wziasc taka rurke i jak ja wstawic zamiast egr aha i jak go wylaczyc vagiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 skad wziasc taka rurke i jak ja wstawic zamiast egr aha i jak go wylaczyc vagiem?? VAG-iem? mozna co najwyzej ograniczyc jego dzialanie, ale nie wylaczyc. skad takie pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 gdzies slyszalem ze sie da to wylaczyc moge sie mylic dlatego pytam he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 gdzies slyszalem ze sie da to wylaczyc moge sie mylic dlatego pytam he VAG-iem sie nie da. oczywiscie mozna wylaczyc w ECU ale to inny interface i niestety to kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 tzn ile i jaki interface?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się