Jump to content

julo23

Pasjonat
  • Content Count

    1,319
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About julo23

Informacje

  • First name
    julo
  • Location
    zawiercie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

691 profile views
  1. I drugie pytanie mam, Miał ktoś nieszczelność paliwa na tej pompie ? Jakie miał objawy ? Czy może drgać silnik od tego ? Bo poduchy mam nowe, do tego jakiś wyciek z tyłu silnika.
  2. Nie widze tematu o vacum dla 2.0tdi. Czy do BRD 2.0tdi 170km mogę tez założyć tą poprawioną pompe vacum boscha? Taka z końcówką numeru Q bedzie pasować ? Czy jeszcze jakieś inne podejdą ?
  3. Kogo polecasz w krakowie do takich grubszych robót ? Nie sprzedajesz czasem pompek simensa swoich ??
  4. Zalej ten co masz a później przejdz na docelowy. Ważne że interwały krótkie będziesz robił co 10 -13tys km. Nic się nie będzie dziać. Sam jeżdze na 5W40 w drugim audi a ma DPF, następny wleje z 507.00 Powodzenia... oby się bezawaryjnie prowadził
  5. Zmieniał ktoś kolektor ssący z klapami na taki bez klap ? Od jakiego 2.0 TDI pasuje kolektor ? Bo jest wiele rodzajów silników 2.0 TDI, ja np. w A3 2.0 BMN zmianiałem i pasował kolektor od BKD, zamiast plastikowy z klapami załozyłem aluminiowy bez klap. Jest świetny opis na forum seat, bo ten sam silnik mają w cuprze. Także chciałem zapytać jakie mogłby pasować do BRD ? Też podajedzie ten od BKD ? Zmieniał ktoś na taki bez klap ?
  6. Do BRD ? Bo w profilu masz 1.8 T . Do BRD jest norma 507.00 bo ma DPF. Motul 5W30 Xcleen+ na przykład. Ale zalać możesz, nie powinno się nic stać. Choć bardziej zalecany będzie z normą 507.00 chyba że nie masz DPF ?
  7. julo23

    B7 Crew

    Pompki simensa do 2.0 tdi 170 BRD Jakie powinny miec końcówki numerów ? Pasują od innych silnikow np BMN od A3 ? Mozna jakies wydajniejsze włożyć ?
  8. julo23

    Błąd EGR

    To tak wtryczka obok filtra powietrza która tak wystaje do góry ?
  9. Profilaktycznie regenerowalem od razu po zakupie. Dpf zaczalem naprawiac bo auto buczalo i dziwnie chodzilo. Okazalo sie ze to raczej nie to. Zakrzalem tam pod pokrywę, broki na swoim miejscu.
  10. julo23

    Błąd EGR

    Ja bym wolałgo naprawić bo szybciej sie bedzie samochód nagrzewal ale tez biore pod uwage opcje zaslepienia. Nawet kupilem zaslepki ale teraz czytam komentarze przy tej aukcji ze nie pasuje do a4 i trzeba poprawiac otwory przy blaszkach. Tylko nie wiadomo do jakiej a4.
  11. julo23

    Błąd EGR

    Kolego mam to samo, wydaje mi sie ze jest jakas nieszczelność, spróbuje zaslepic egr i zobacze czy to pomoze. Ale trzeba podjechac wtedy do tunera i wylaczyc go w mapie. Ewentualnie moze wizualnie znajde nieszczelnosc i sie zastanowie co z tym zrobic.
  12. Chcialem zapytac czy jest taka mozliwosc ze mechanik mi zle założył ten modul pompy ? Czy mozna go wogole źle założyć ? Pytam bo mam lekkie buczenie, ale nie wiem czym to jest spowodowane, poniewaz robilem kilka innych rzeczy na raz. W najgorszym wypadku zdejme miske u innego mechanika i chcialbym zeby mi to ocenił jak nie znajde innej przyczyny. Póki co musze ogarnać zepsuty EGR. Pozdrawiam i polecam Futurum.
  13. Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej. Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims. Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh
  14. Sąsiad kupil takie exeo, w srodku a4 z okraglymi nawiewami jak w a4 cabrio. Silnik juz CR i brak problemow z pompa oleju.
  15. Jeżdze dieslami od chyba 12 lat ale z całym szacunkiem jak masz do pracy 5km to chyba pozostaje tylko benzyna. Silnik ci się nie nagrzeje nic, wiecznie będziesz na zimnym jeździł, w zime same problemy bo aku nie ma się gdzie podładować a wiadomo diesle ciężej odpalić zimą i aku musi być mocniejszy. Dobrze że ma DPF wycięty bo tylko byś miał z tym problem na takich krótkich trasach. Do tego ogrzewania w ciągu tych 5 km nie uświadczysz, chyba że masz grzane stołki, ale widzę że nie ma ich w tej B7 Ogólnie też DPF masz wycięty, wiem ja tak samo teraz zrobiłem, ale jak wróci temat nagonki diesli i wyciętych DPFów to szybciutko będziemy zakładać z powrotem je i pewnie kupimy zamienniki z allegro za 900zł. Mam też A3 i powiem Ci że świetne auto. W środku w cale nie mniej miejsca jeśli chodzi o szerokość. te 2cm nie robią różnicy odnośnie B7. Za to jest dużo sprytniejsze do miasta i pali 6 litrów ropy dieselek. Sam nie wiem co bym brał na twoim miejscu, dużo ludzi zachwala 1,8 T w benzynie ale to w większości są A4 B6. Nie każdy chce kupować 15 letnie auto. Bardziej dopracowane diesle jak 3.0 TDI też ci nie pasują bo małe odcinki robisz.
×
×
  • Create New...