julo23

Pasjonat
  • Zawartość

    1308
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O julo23

    Informacje

    • Imię
      julo
    • Lokalizacja
      zawiercie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    632 wyświetleń profilu
    1. julo23

      Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej. Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims. Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh
    2. julo23

      Sąsiad kupil takie exeo, w srodku a4 z okraglymi nawiewami jak w a4 cabrio. Silnik juz CR i brak problemow z pompa oleju.
    3. julo23

      Jeżdze dieslami od chyba 12 lat ale z całym szacunkiem jak masz do pracy 5km to chyba pozostaje tylko benzyna. Silnik ci się nie nagrzeje nic, wiecznie będziesz na zimnym jeździł, w zime same problemy bo aku nie ma się gdzie podładować a wiadomo diesle ciężej odpalić zimą i aku musi być mocniejszy. Dobrze że ma DPF wycięty bo tylko byś miał z tym problem na takich krótkich trasach. Do tego ogrzewania w ciągu tych 5 km nie uświadczysz, chyba że masz grzane stołki, ale widzę że nie ma ich w tej B7 Ogólnie też DPF masz wycięty, wiem ja tak samo teraz zrobiłem, ale jak wróci temat nagonki diesli i wyciętych DPFów to szybciutko będziemy zakładać z powrotem je i pewnie kupimy zamienniki z allegro za 900zł. Mam też A3 i powiem Ci że świetne auto. W środku w cale nie mniej miejsca jeśli chodzi o szerokość. te 2cm nie robią różnicy odnośnie B7. Za to jest dużo sprytniejsze do miasta i pali 6 litrów ropy dieselek. Sam nie wiem co bym brał na twoim miejscu, dużo ludzi zachwala 1,8 T w benzynie ale to w większości są A4 B6. Nie każdy chce kupować 15 letnie auto. Bardziej dopracowane diesle jak 3.0 TDI też ci nie pasują bo małe odcinki robisz.
    4. julo23

      To ze masz czy będziesz niedługo musiał kupić opony to żaden argument, trudno oczekiwać żeby akurat poprzedni właściciel akurat wtedy sprzedawał jak opony są dobre, albo żeby kupił nowe przed sprzedażą. Pokazujesz nam fotki wnętrza i nawigacji a większość z nas to ma lub miała i nie robią one na nas wrażenia. Mogą one zrobić wrażenie na kimś kto nie miała nigdy audi albo dużej nawigacji. Ja bardziej skupił bym się na tym czy ogólnie auto nie jest zniszczone, czy nie jest bite albo nie ma śladu jakiś nieprofesjonalnych napraw. Poza tym z fotek widać że właściciel palący. Mam nadzieje że nie kopci w aucie Bo smrodu fajek z podsufitki uwierz mi.... tak łatwo się nie pozbędziesz.
    5. julo23

      Nie, sam miałem kiedyś wcześniej A3 8p i zmieniałem połówkę silnika, bo było mikropęknięcie na głowicy. Masz praktycznie ogarnięte wszystkie bolączki tego auta przez poprzedniego właściciela. Wiadomo że ryzyko zawsze jest... i to jest Twoja decyzja ale myśle że warto. Widać że koleś jak umiał to dbał i ogarniał to auto na bieżąco więc czego chcieć więcej. Być może coś będziesz musiał jeszcze zrobić za jakiś czas... może coś wyjdzie... coś co może właściciel o tym wie, tylko nie chce powiedzieć. A może nic nie ukrywa a prawdziwa przyczyna to zmiana na większe auto. Troche marne te felgi ze zdjęcia. Chyba że pakiet lato będzie w pakiecie ?
    6. julo23

      Ja właśnie kupiłem podobne, tylko ty już masz info co było zrobione a ja musiałem to dopiero zrobić. Także ja bym się nie zastanawiał.
    7. julo23

      Ja właśnie też potrzebuje i jade zaraz do ASO, koszt 589zł prawa poducha Ponoć tylko oryginały się sprawdzają bo to są olejowe poduszki
    8. julo23

      Mam podobną usterkę, buczy i lekko trzęsie na wolnych. Jestem po regeneracji pompy oleju i wymianie DPF Będę sprawdzał te broki, może większe ciśnienie oleju po regeneracji pompy przyczyniło się że wypadły. Choć nie wiem czy to możliwe. Nie jestem mechanikiem. Chyba że coś z tą pompą …. albo DPF.
    9. julo23

      Panowie, mechanik mi zalał motula ale jak sie okazalo motul x-clean 8100 fe 5w30 ima norme 502.00 505.01. Mowile mu zeby zalal 507.00 bo auto ma dpf. (2.0 tdi BRD) zmieniać go od razu ? Szlak by trafil dopiero zmienilem olej po 800km bo robilem regenracje pompy oleju i chyba musze znowu olej zmienic... Co radzicie. Objezdzic juz te pare tysiecy km ? Czy raczej to zbyt ryzykowne ? Chodzi mi o dpf
    10. julo23

      Dzieki za info. Strasznie wyrobiony byl ten imbusik. Chyba w ostatniej chwili go do was wysłałem.... Kiedy dojdzie to dojdzie... nie ma tragedii. Sam dorabiam fuchy czasami na inposcie takze sie nie dziwie i wiem jak jest. Poczekamy. na zdjeciu moja A3 -najszybszy kurier w miescie dzieki za rabat.
    11. julo23

      Mnie ciekawy czy te specyfiki wlewane do paliwa coś pomagają. Typu millers czy Liquy Molly ?
    12. julo23

      Na właśnie wysłałem do was moduł pompy. Oby szybko do Was doszedł ale chyba nie zdąży wrócić przed świętami.... Teraz kurierzy przeciążeni pracą... Może też się załapię na rabacik.
    13. Dzięki, zdecydowałem się wysłać moduł pompy do FUTURUM. Paczka już nadana. Najśmieszniejsze że w całym tym zamieszaniu, nie miałem czasu i nie spojrzałem na stan imbusa, zapytam jeszcze mechanika czy oglądał to. Ale robie to w sumie profilaktycznie, a przy przebiegu bliskim 200tys km. pewnie można się domyślać w jakim jest stanie. Może nasza Pani Dorota z Futurum nam powie jak paczka już dojdzie EDIT już nie zaśmiecam tego wątku, przenosze się tutaj :
    14. julo23

      Za autem w LPG też czasami wali strasznie. Specyficzny zapach. Taka samo za starszymi autami benzynowymi. Za dieslem to samo, ale myśle że najczęsciej coś musi być nie tak z wtryskami itp żeby taki smród się pojawiał. Także to chyba jest wyznacznik złego stanu technicznego pojazdu.
    15. julo23

      Znalazłem używany z popiołami 16g , chyba zaufam sprzedawcy bo już handlowaliśmy razem i wszystko było OK. On wycinał cała ekologię w swoim. W sumie za taką kwotę że za tyle sprzedam stary na skupie. U mnie pewnie dpf powiedział pa pa… bo wtrysk miałem do wymiany to pewnie zanim się go wymieniło to narobił syfu w filtrze, jeszcze za poprzedniego właściciela. Tak wygląda ten DPF z 16g , mówi że mu się wypalał raz w tygodniu.