Jump to content

olivierofm

Pasjonat
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About olivierofm

Informacje

  • First name
    Olivier
  • Location
    Wielicensis

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2013
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CPMA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. Chętnie kupię w dobrym stanie atrapę grilla w czarnej wersji do a4b8 polift... Proszę o zdjęcia...
  2. Ja w swojej a4b8 z wszystkim zapłaciłem 2800 w ASO
  3. A czym piłowałeś, bo ja nożem ścinałem, ale to była masakra, bo ten plastik jest bardzo twardy...
  4. Nie miałem tylko nadal mam - i nie chińskie - oryginalne VW
  5. Mi wzięło 0,5L na 2600km. To dużo? Rocznik auta to 2013
  6. Owszem, na postoju lub przy małej prędkości jest OK, ale zrobi się problem jak będziesz jechał autostradą lub powyżej 100 wtedy będzie opór powietrza i płyn będzie niżej leciał...
  7. Za nisko są, trzeba je wyregulować na MAXa i trochę podpiłować (jak już pisałem wyżej) i spryskują świetnie - najlepiej ze wszystkich...
  8. Mi w polifcie normalnie spryskują - owszem trzeba je podpiłować z jakieś 2mm, żeby pryskały wyżej i jest git. Może faktycznie masz coś z pompką.
  9. Witam... też myślę o zmianie na bixy, czy trzeba koniecznie dokładać zderzak ze spryskiwaczami?
  10. Ten z ostatniego filmiku ich nie wyregulował
  11. Żebym to ja jeszcze umiał filmiki wrzucać postaram się w wolnej chwili to ogarnąć i wrzucę jeśli mi się uda, ale filmików na YT z tymi spryskami jest mnóstwo i można sobie porównać... Choć powiem jeszcze jedną rzecz odnośnie spryskiwaczy mgiełkowych: że najlepsze jakie widziałem to te w Skodzie Octavii i takie to bym sobie faktycznie ogarnął, tylko tutaj to już robota jest, a wygląda to tak:
  12. Ja przed chwilą zamontowałem te od VW 5M0955986C i działają perfekcyjnie, są P&P i faktycznie lepsze niż te z A7, bo robią mgiełkę, a o to w tym wszystkim tutaj chodzi... I taka ciekawostka odnośnie cen za komplet w ASO, które były tutaj podawane - nie wiem, gdzie takie tanie serwisy są, ale wszystkie w pobliżu mnie, czyli Kraków i okolice krzyczeli w granicach 150 zł za SZTUKĘ
  13. Witam... Też chcę przerobić na BIXy i pytałem gościa z serwisu (prywatnie go znam) czy muszę przerabiać przód pod spryski i powiedział mi, że NIE...bo dla przykładu amerykańce miały BIXy bez sprysków. Coś mi się wydaje, że trochę koloryzuje. Wypowie się ktoś kompetentny, czy faktycznie tak jest? Pozdrawiam...
×
×
  • Create New...