Skocz do zawartości

olivierofm

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olivierofm

Informacje

  • Imię
    Olivier
  • Miasto
    Navicula

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1197 wyświetleń profilu

Osiągnięcia olivierofm

4

Reputacja

  1. Ok, nie skojarzyłem... pzdr
  2. Witam, sorki, że odgrzew temat, moje Audi a4b8 2013 rok, mam alarm i też zapytam: czy u mnie można zakodować domykanie szyb przy zamknięciu? Bo z pilota mam funkcję taką...
  3. Super, dało radę. Moja a4 z USA 2013 rok. Tak jak kolega wyżej pisze: kodowanie, a po kodowaniu reset według instrukcji powyżej i są litry, a też mam concert'a. Pozdrawiam
  4. Tak, mają po prostu umowę z Shellem i osobiście uważam, że lepiej, bo Castrol to można lać, ale do kosiarek... Pozdrawiam...
  5. zmienolej.pl Wszystko mają ori i tylko u nich kupuję - polecam...
  6. Witam, jeśli ponawiam pytanie to sorki, ale nie mogłem znaleźć wątku, otóż mam pytanie odnośnie b9 i silnika 2.0tdi 190km. Obecnie podsiadam b8 po lifcie w 2.0tfsi w quattro i noszę się z zakupem b9 z wyżej wspomnianym silnikiem ON. Dlaczego? Nie ukrywam, że bardzo dużo jeżdżę w trasie i PB najnormalniej w świecie sporo mnie zżera pod względem paliwa (a nie chcę gazować, bo mam jakoś obawy), a dużo czytałem o tym silniku diesla w b9, że są ekonomiczne i na czym mi też zależy - dynamiczne, bo jeśli mam się wkurzać, że auto jest mulaste to wolę zarabiać tylko na PB Jeśli jest ktoś życzliwy kto może był w podobnej sytuacji co ja - korzystał z 2.0tfsi a wskoczył na 2.0tdi i ma coś do powiedzenia to chętnie posłucham "mądrych sugestii"
  7. Wielokrotnie polecany był ten: Ravenol VST Turbo 5W40 - sam teraz taki używam.
  8. Patola z tym moim homelinkiem?, auto z USA to fakt, może dlatego. Jest kilka filmików na YouTube z programowaniem , niby takie proste, że na jednym to nawet kobita sobie poradziła, a u mnie lipa...
  9. Jednak zalałem: RAVENOL Turbo VST 5W-40 USVO i uważam, że to najsłuszniejszy wybór... PZDR
  10. W sumie masz rację, dzisiaj w głównej mierze płaci się za markę...
  11. A po czym doszedłeś do takich wniosków?
  12. olivierofm

    Silnik CPMA

    Użytkuję autko z takim silnikiem ponad rok i nie mam z nim żadnych problemów, świetnie wkręca się na obroty, jest bardzo dynamiczny i elastyczny, oczywiście ja ma w quattro. Co do oleju, jest to już jednostka poprawiona i nie wciąga potwornie oleju jak inne. Ja jeżdżę dużo, dynamicznie i głównie trasy, więc jak mi wciągnie pól litra na 2tys to tyle...
  13. Mam to samo co Ty... Kto zmienia olej po 3klockach? Chyba, że latasz promem kosmicznym i zmieniasz olej co godzinę, albo przez 5 lat robisz trasy: dom - kościół - biedronka...
  14. Jezuśku Nazareński, już tyle tych tematów oczytałem się i Twoich DEV wypowiedzi również, żeby lać 5W40, że z dobry miesiąc się zbierałem na zakup i w końcu padło na: Millers CFS 5W40 NANODRIVE i kupiłem go, a teraz znów mnie coś podkusiło i przysiadłem na necie, żeby poczytać o tych całych specyfikacjach i normach VW i doczytałem, że ten 5W40 nie spełnia norm jakie są zalecane do mojego silnika a na tym co kupiłem to w ogóle są jakieś inne jeszcze... RATUNKU - bo już mi się mózg zlasował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...