-
Postów
110 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia olivierofm
4
Reputacja
-
Ok, nie skojarzyłem... pzdr
-
olivierofm obserwuje zawartość A4 B9 Dyskusje opinie , Automatyczne zamykanie szyb , Jaki olej polecacie 2.0 TFSI i 2 innych
-
Witam, sorki, że odgrzew temat, moje Audi a4b8 2013 rok, mam alarm i też zapytam: czy u mnie można zakodować domykanie szyb przy zamknięciu? Bo z pilota mam funkcję taką...
-
Super, dało radę. Moja a4 z USA 2013 rok. Tak jak kolega wyżej pisze: kodowanie, a po kodowaniu reset według instrukcji powyżej i są litry, a też mam concert'a. Pozdrawiam
-
Tak, mają po prostu umowę z Shellem i osobiście uważam, że lepiej, bo Castrol to można lać, ale do kosiarek... Pozdrawiam...
-
zmienolej.pl Wszystko mają ori i tylko u nich kupuję - polecam...
-
A4 B9 Dyskusje opinie
olivierofm odpowiedział(a) na Pawlo 2004 temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
Witam, jeśli ponawiam pytanie to sorki, ale nie mogłem znaleźć wątku, otóż mam pytanie odnośnie b9 i silnika 2.0tdi 190km. Obecnie podsiadam b8 po lifcie w 2.0tfsi w quattro i noszę się z zakupem b9 z wyżej wspomnianym silnikiem ON. Dlaczego? Nie ukrywam, że bardzo dużo jeżdżę w trasie i PB najnormalniej w świecie sporo mnie zżera pod względem paliwa (a nie chcę gazować, bo mam jakoś obawy), a dużo czytałem o tym silniku diesla w b9, że są ekonomiczne i na czym mi też zależy - dynamiczne, bo jeśli mam się wkurzać, że auto jest mulaste to wolę zarabiać tylko na PB Jeśli jest ktoś życzliwy kto może był w podobnej sytuacji co ja - korzystał z 2.0tfsi a wskoczył na 2.0tdi i ma coś do powiedzenia to chętnie posłucham "mądrych sugestii" -
Wielokrotnie polecany był ten: Ravenol VST Turbo 5W40 - sam teraz taki używam.
-
System HomeLink - otwieranie bramy wjazdowej i garażowej
olivierofm odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Patola z tym moim homelinkiem?, auto z USA to fakt, może dlatego. Jest kilka filmików na YouTube z programowaniem , niby takie proste, że na jednym to nawet kobita sobie poradziła, a u mnie lipa... -
Jednak zalałem: RAVENOL Turbo VST 5W-40 USVO i uważam, że to najsłuszniejszy wybór... PZDR
-
Można... Lyj Pan
-
W sumie masz rację, dzisiaj w głównej mierze płaci się za markę...
-
A po czym doszedłeś do takich wniosków?
-
Użytkuję autko z takim silnikiem ponad rok i nie mam z nim żadnych problemów, świetnie wkręca się na obroty, jest bardzo dynamiczny i elastyczny, oczywiście ja ma w quattro. Co do oleju, jest to już jednostka poprawiona i nie wciąga potwornie oleju jak inne. Ja jeżdżę dużo, dynamicznie i głównie trasy, więc jak mi wciągnie pól litra na 2tys to tyle...
-
Mam to samo co Ty... Kto zmienia olej po 3klockach? Chyba, że latasz promem kosmicznym i zmieniasz olej co godzinę, albo przez 5 lat robisz trasy: dom - kościół - biedronka...
-
Jezuśku Nazareński, już tyle tych tematów oczytałem się i Twoich DEV wypowiedzi również, żeby lać 5W40, że z dobry miesiąc się zbierałem na zakup i w końcu padło na: Millers CFS 5W40 NANODRIVE i kupiłem go, a teraz znów mnie coś podkusiło i przysiadłem na necie, żeby poczytać o tych całych specyfikacjach i normach VW i doczytałem, że ten 5W40 nie spełnia norm jakie są zalecane do mojego silnika a na tym co kupiłem to w ogóle są jakieś inne jeszcze... RATUNKU - bo już mi się mózg zlasował