Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Chrobotanie przy maksymalnym skręcie.


mlodyabc

Rekomendowane odpowiedzi

Przy maksymalnym skręcie kół w lewo i w prawo, gdy kierownica jest na maxa skręcona to słychać chrobotanie w zawieszeniu na postoju, gdy tylko troche cofne kierownice chrobotanie ustaje. Co to może być? Jestem świeżo po przeglądzie i tam nic nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczucie mi mówi że coś nie teges z pompką wspomagania. A jak stoisz kiera lekko chodzi czy stawia opór?

A badali ci na przeglądzie układ wspomagania? Czy tylko same zawieszenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo zawieszenie badali, sprawdze jak to jest na postoju z oporem.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 16:11_________________________________________________Nie czuć oporu, kiera chodzi lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO pierwsze nigdy nie skręcaj na maksa. maglownica dostaje po d*pie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzali sprzegielko alternatora :)

nikt tego nie sprawdza na przeglądzie :) ja miałem padnięte sprzęgiełko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcąc wyjechać z ciasnego miejsca na parkingu trzeba skręcić na maksa, i raczej musze rozwiązac ten problem a nie unikeć skręcania. Nie sprawdzali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zdejmij pasek i zobacz czy w jedną stronę się kręci luźno a w drugą razem z wałkiem alternatora, jeśli jest zapieczone to do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj nic nie rozkręcaj. Poproś kolegę o pomoc -

podnieś maskę

skręć kierownicą (kolega) do oporu

sprawdź pasek który napędza pompę ( nie dotykaj wzrokowo )

pompa przy maksymalnym skręcie stawia spory opór to powoduje naciągnięcie samo napinacza i z drugiej strony zwiększenie luzu. Pracujący silnik drży i wprawia w drżenie pasek sprawdź sobie to (może to pasek wymaga już wymiany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy max skręcie felgi obcierają o łączniki stabilizatorów (głównie prawa strona). Częste zjawisko jak się okazuje bo wiele osób na forum już drążyło ten temat bezskutecznie (chyba że nie trafiłem na odpowiedź).

Nie wiem czy można zredukować zakres skrętu, ale jak komuś zależy to dystanse kół powinny załatwić problem... a w ogóle to nie skręcać kół na maxa bo pompa klęknie.

Tak wygląda przytarta felga:

792607925c6e3f84m.jpg

A tak punkt tarcia (koło <-> łącznik):

9c69175fc06173f0m.jpg

Mam nadzieję że się kiedyś komuś przyda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...