Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] zapala, gaśnie, nie zapala, zapala, gaśnie, POMOCY!


rysiu

Rekomendowane odpowiedzi

Drogie Panie, drodzy Panowie,

ręcę mi i mechanikowi opadły. Mam A4 98r. silnik ADP (1.6 benzyna).

Wracałem sobie z zakupów, nagle czuję, że przy utrzymywaniu stałej prędkości ok. 50-60km/h auto kilka razy się zadławiło. Ale nie zgasło, jedziemy dalej. Jadę jeszcze z jakiś kilometr, dojeżdżam do świateł i zgasł. Kręcę kluczykiem, zapala, chodzi na jałowych, zielone, ruszam i znów gaśnie. I tak w kółko, dałem sobie spokój, popchnąłem na chodnik. Kolega mnie podholował do mechanika.

Odpalamy z mechanikiem auto i działa, ale nie długo, podczas jazdy, głównie dohamowań, gaśnie.

Po jakimś czasie znów zapala i to samo.

Wymiana kabli wysokiego napięcia, od razu odpalił, cieszę się, jadę na przejażdżkę, po 3 km gaśnie, znowu holowanie, znowu mechanik.

Wymieniamy świece, zapala i znowu to samo.

Podłączamy VAG-a, są jakieś błędy, mechanik szybko kasuje, próbujemy znowu i nic.

Pompa paliwa pracuje, iskra jest.

Teraz wystarczy się przejechać 500m i auto gaśnie.

Na postoju chodzi normalnie, nawet jak się pracuje samą przepustnicą, to coś przerywa czasami jak się dodaje do gazu, rzadko, ale nie gaśnie. Ruszy się furą z miejsca, pojedzie kawałek i gaśnie. Potem długo nie można odpalić, odczeka się jakiś czas i znów zapala.

Na VAGu bez błędów. I to jest najgorsze, wyszłoby coś, coś bym wymienił i cieszyłbym się autem, ale nie!

Proszę, pomóżcie, zadajcie jakieś pytania, jakieś sugestie, podpowiedzcie mi coś.

Dodam, choć nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie, że rzecz stała się po tym jak wypadł mi jakiś króciec doprowadzający płyn chłodniczy do chłodnicy, płyn wyciekł. Mechanik go podpiął, zalaliśmy płyn, odpowietrzyliśmy i jest o.k. Ostatnio go ubyło, ale znowu dolaliśmy i olaliśmy na razie ten temat, bo nie wiemy czy ma on jakiekolwiek znaczenie. Termostat trzyma stale temperaturę blisko 90 C.

Proszę,

pomocy![br]Dopisany: 18 Maj 2011, 22:38_________________________________________________Pomóżcie, napiszcie cokolwiek :(...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci nadmiernie?

Może jakieś dziwne odgłosy z silnika?

Jak przewód spadł to może nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia, a to może oznaczać uczszelkę pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci nadmiernie?

Może jakieś dziwne odgłosy z silnika?

Jak przewód spadł to może nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia, a to może oznaczać uczszelkę pod głowicą?

Nie kopci, raczej nie dopala, wypluwa, ale tak miał już wcześniej.

Brak dziwnych odgłosów.

Ciśnienie trzyma.

jakie błędy pokazuje VAG

wymień jeszcze kopułke + palec

Po skasowaniu błędów, VAG nie pokazuje już błędów.

OK, wymienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...