Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak dostać się do napinacza pasa kierowcy?


agusia59

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy w dobrym dziale zamieszczam wątek, ale chodzi mi jak sie dostac do zapalnika napinacza pasa kierowcy?czy sciagac te dwie osłony słupkó poczynajac od góry i bedzie juz dostęp? Bo na vag-u wyszło mi ze zapalnik napinacza pasa kierowcy ma zbyt mała opornosc. jak to sprawdzic po dostaniu sie do niego i czy to oznacza ze pas z napinaczem jest do wymiany czy po prostu cos tylko trzeba poprawic?[br]Dopisany: 24 Maj 2011, 12:19_________________________________________________?[br]Dopisany: 24 Maj 2011, 19:39_________________________________________________Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ze wtyczka wypadła albo kabelek się przerwał.

Dostać się można tak:

1. Ten plastik z którego wychodzi pas trzeba zdjąć wkładając zagięty ale płaski przedmiot między podsufitkę i właśnie jego i pociągając do siebie. Jak jest on rozchylony na boki to mniejwięcej na miejscami gdzie zaczynają się rozchylenia są zatrzaski.

2. Odchylamy ten plastik niżej. Jak zaglądniesz do środka zobaczysz, że siedzi on na takim żółtym kawałku plastiku, trzeba go zdjąć z tego najpierw z jednej później z drugiej strony.

3. Następnie zdejmujemy osłonkę nadkola. Tą obok miejsca na lewą stopę pod konsolą. Trzeba odkręcić dwie śruby (jedna pod zaślepką) i wysunąć (nic na siłę bo się połamie).

4. Odkręcamy tą długą listwę lecącą przy progach. Śrubka jest gdzieś z tyłu, chyba trzeba kanapę podnieść do góry żeby ją znaleźć. Po odkręceniu listwę wyciągamy do góry po kolei zwalniając zatrzaski. Będzie ich kilka po drodze.

5. W tym momencie powinno już być widać pas z napinaczem.

Jak ktoś to robi pierwszy raz to niestety prawie na pewno coś połamie. Jak sobie zmieniałem pasy to z jedej strony się strasznie męczyłem i mam duże straty, z drugiej wyszło sprawnie i spoko.

Opis daję z pamięci. Jak coś to dopytuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z tych białych zaczepów trzeba go zdjąć. Najpierw z jednej a później z drugiej strony.

sl_B.jpg

Jak je klikniesz to będzie ze strzałką...

Trochę siły trzeba użyć. Jeśli nie będziesz łapała za same rogi to nie powinno się nic połamać. Jak zdejmiesz z jednej strony to z drugiej już pójdzie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to grubsza sprawa z tym będzie. Za mała oporność oznacza zwarcie gdzieś. Wystrzelony napinacz mi dawał zbyt dużą oporność o ile pamiętam.

A sprawdź czy taka sama mała oporność występuje jak odłączysz wtyczkę od napinacza. Jeśli tak to znaczy, że problem nie siedzi w napinaczu a w wiązce lub ewentualnie sterowniku AIRBAGów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylam u elektryka w zwiazku z błedem czujnika halla i on znalazł 2 błedy stale dotyczace airbag'ów, tzn problem z poducha kierowcy i zapalnikiem napinacza pasa kierowcy i błedu sie nie da wykasowac dopóki sie tego nie zrobi. a jaki własciwy opór musi byc? gdzie znalezc infomracje dokłądne na temat napinacza pasa, bo w instrukcji auta tego nie moge odszukac i jak sprawdzic ta poduche? mówił tez cos o sensorze, ze moze tez byc gdzies problem. najbardziej interesuja mnie dokładne dane na temat tego zapalnika i poduchy.prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...