Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Podłączenie wentylatora


sebo1607

Rekomendowane odpowiedzi

nie bardzo rozumie.. przeciez tam jest juz oryginalny.. wiecej szczegółów co jak po co chcesz zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 2 wentylator jest od klimy.. masz klime w aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam klimy,ale na chłodnicy obok wisko jest miejsce ns wiatrak chce go dokupić i podłączyć tak zeby sie normalnie zalaczał przy wyższej temp.

to musiałbyś wstawić czujnik temperatury który by go uruchamiał bo te które sa robia tylko pomiar temperatury a do wiatraka musi działać na zasadzie włącznika.. najprostrzy sposób to wstawić taki czujnik w wąż dolny z chłodnicy. co do reszty to prosta sprawa podłączyć masę normalnie do wiatraka a + przez bezpiecznik na czujnik i potem zczujnia na wiatrak

ale czy az tak sie przegrzewa ze zakąłdasz drugi wiatrak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety wczoraj jak przyjebao 35 na sloncu i postalem chwile w korku to juz rosla temp.[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 23:42_________________________________________________a nie ma w żadnym króćcu miejsca na taki czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo bo ten elektryczny jest sterowany przez klime neima do niego czujnika oryginalnie.. poszukaj po allegro to pewnie znajdziesz gotowe rurki z mocowniem pod czuniki właśnie takei uniwersalne i wstawisz w wąż czujnik tez najdziesz jakis uniwersalny tylko musi być do wiatraka bo on dziala na zasadzie włącznika przy określonej temperaturze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdziesz napewno jakiś uniwersalny tylko zwróć uwagę żeby właczał sie przy odpowiedniej temperaturzeżeby nie za wcześnie bo nie będzie dogrzewał... poszukaj takiego zeby włączał przy 100 stopniach gdzies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noto masz problem z głowy.. dobrze by było mieć taką rurke i na niej osadzać najpierw żeby wrazie niepowodzenia nie uziemić autka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noto masz problem z głowy.. dobrze by było mieć taką rurke i na niej osadzać najpierw żeby wrazie niepowodzenia nie uziemić autka..

jakto nie uziemić silnika ? :mysli:

no wiesz żeby nie wyszło tak że wyjmiesz swoja bedziesz oprawiał czujnik i cos pójdzie nie tak i nie będzie co założyć żeby jechac gdzies za częścią wrazie czego..odpukać oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie, tylko po co? Bez klimy silnikowi wystarcza chłodzenia które zapewnia wiskoza. Dawniej sporo aut miało tylko wisko i było wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnych parę lat jeździłem Scierą która przy silniku 2,5 td miała chłodzenie na wiskozie. Nigdy nie zdarzyło się by temperatura przekroczyła 82 stopnie - taki to był "zimny" silnik. Dopiero na zimę zakładałem termostat 90 stopni, żeby nie marznąć w aucie.

Przy sprawnej wiskozie, termostacie raczej nie ma możliwości przegrzania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...