kapete
Pasjonat-
Postów
222 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kapete
Informacje
-
Imię
kapete
-
Miasto
Warszawa/Radom
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kapete
0
Reputacja
-
kapete obserwuje zawartość Strefa Śmiechu
-
-
Gdy wymieniałem licznik musiałem zakodować immo. Denerwował świecący żólty kluczyk - dało się jeździć. Stanu kilometrów nie zmieniałem - nie wiedziałem jak. Zmiana licznika? Musi się zgadzać rocznik, silnik (benzyna, diesel), (mały lub duży Fiss). Jeżeli to pasuje to wyjmujesz jeden, wkładasz drugi i cieszysz się. Ja kupiłem wersję ze wskaźnikiem ładowania i temperaturą oleju. Wszystko zadziałało bez żadnych przeróbek.
-
Karaluch8 ma rację. W trasie wentylator klimy nie pracuje (przynajmniej u mnie), dopiero za zatrzymaniu słychać i widać na woltomierzu, że startuje.
-
[A4 B5 AFN] Jak sprawdzić działanie wentylatorów?
kapete odpowiedział(a) na Arek8888 temat w Audi A4 B5
Jest jeszcze jedna rzecz, która ma wpływ na ewentualne "nie działanie" wentylatora. Rezystor pod podłużnicą - u mnie on był winowajcą. -
Do miasta to typowego mieszczucha. Jakąś gazelę, batavusa czy coś w tym stylu.
-
Jaką książkę czytasz...teraz !!!
kapete odpowiedział(a) na Iverson temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
"Koniasz" właśnie skończyłem, a wcześniej dla bardziej wytrwałych "Malazańska księga poległych" -
Ja staram się wymieniać co 2 lata lub tak co ok 50 kkm.
-
Na dzień dobry wymień płyn we wspomaganiu, no i pamiętaj, że należy unikać kręcenia kierownicą w miejscu.
-
Krótkie trasy, jeżeli na dokładkę miasto, gdzie nie ma dużych obrotów może być niedoładowany. Ja bym doładował i sprawdził.
-
Też miałem taki problem. Ja wymieniłem licznik. Zrób tak samo albo jeździj na kilometry. Lej w korek - 800 km i znowu w korek.
-
Wymiana Silnika TDI 115hp na 110hp a4 b5 quattro
kapete odpowiedział(a) na szymek1989 temat w 1.9TDI
A tak konkretnie to po co? Silnik jest dobry, raczej mało awaryjny. Wystarczy traktować go dobrym olejem, nie oszczędzać na paliwie. Ja śmigam na tych lepszych paliwach. Mam wrażenie, że silnik ładniej chodzi, więcej kilometrów na zbiorniku się przejeżdża. Może wystarczyło by zregenerować pompki? Mój ma nalatane wg mnie 270 kkm. Bąka puści przy uruchomieniu, zadymi przy wdepnięciu gazu w podłogę, między wymianami dolewam 0,5-0,7 oleju, ale mój mechanik twierdzi, że nie ma na razie problemu. Moim zdaniem mało sensowny plan, ale każdemu wolno. -
Koledze SKF wyleciał po przejechaniu 500 m. Pewnie przypadek, ja jeżdżę na SKF.
-
Może katalizator zasyfiony?
-
A czy nie jest tak, że sprężarka włącza się przy +18 C? Piszesz, że na zenątrz 15. Może Ty zaczekaj, aż temperatura na zewnątrz wzrośnie?