Skocz do zawartości

kapete

Pasjonat
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kapete

Informacje

  • Imię
    kapete
  • Miasto
    Warszawa/Radom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kapete

0

Reputacja

  1. kapete

    zegary a4b5.

    Gdy wymieniałem licznik musiałem zakodować immo. Denerwował świecący żólty kluczyk - dało się jeździć. Stanu kilometrów nie zmieniałem - nie wiedziałem jak. Zmiana licznika? Musi się zgadzać rocznik, silnik (benzyna, diesel), (mały lub duży Fiss). Jeżeli to pasuje to wyjmujesz jeden, wkładasz drugi i cieszysz się. Ja kupiłem wersję ze wskaźnikiem ładowania i temperaturą oleju. Wszystko zadziałało bez żadnych przeróbek.
  2. Karaluch8 ma rację. W trasie wentylator klimy nie pracuje (przynajmniej u mnie), dopiero za zatrzymaniu słychać i widać na woltomierzu, że startuje.
  3. Jest jeszcze jedna rzecz, która ma wpływ na ewentualne "nie działanie" wentylatora. Rezystor pod podłużnicą - u mnie on był winowajcą.
  4. Do miasta to typowego mieszczucha. Jakąś gazelę, batavusa czy coś w tym stylu.
  5. "Koniasz" właśnie skończyłem, a wcześniej dla bardziej wytrwałych "Malazańska księga poległych"
  6. Ja staram się wymieniać co 2 lata lub tak co ok 50 kkm.
  7. Na dzień dobry wymień płyn we wspomaganiu, no i pamiętaj, że należy unikać kręcenia kierownicą w miejscu.
  8. kapete

    Akumulator Ajm

    Krótkie trasy, jeżeli na dokładkę miasto, gdzie nie ma dużych obrotów może być niedoładowany. Ja bym doładował i sprawdził.
  9. Też miałem taki problem. Ja wymieniłem licznik. Zrób tak samo albo jeździj na kilometry. Lej w korek - 800 km i znowu w korek.
  10. A tak konkretnie to po co? Silnik jest dobry, raczej mało awaryjny. Wystarczy traktować go dobrym olejem, nie oszczędzać na paliwie. Ja śmigam na tych lepszych paliwach. Mam wrażenie, że silnik ładniej chodzi, więcej kilometrów na zbiorniku się przejeżdża. Może wystarczyło by zregenerować pompki? Mój ma nalatane wg mnie 270 kkm. Bąka puści przy uruchomieniu, zadymi przy wdepnięciu gazu w podłogę, między wymianami dolewam 0,5-0,7 oleju, ale mój mechanik twierdzi, że nie ma na razie problemu. Moim zdaniem mało sensowny plan, ale każdemu wolno.
  11. Koledze SKF wyleciał po przejechaniu 500 m. Pewnie przypadek, ja jeżdżę na SKF.
  12. A czy nie jest tak, że sprężarka włącza się przy +18 C? Piszesz, że na zenątrz 15. Może Ty zaczekaj, aż temperatura na zewnątrz wzrośnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...