Skocz do zawartości

Filip954

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Filip954

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Kruszwica

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Filip954

0

Reputacja

  1. Filip954

    DQS do AFN

    Koło zamachowe ma inną ilość otworów, 2.5 TDI ma 8 otworów, a 1.9 TDI ma 6.
  2. Filip954

    DQS do AFN

    O to chodziło, dzięki za odpowiedź.
  3. Filip954

    DQS do AFN

    Podepne się pod temat. Chcę zrobić swap w AJM Z tiptronic na skrzynie dqs i do kupienia mam kompletny swap od A6 C5 i pytanie czy półosie z A6 pasują do A4? Bo słyszałem, że A6 ma większe przeguby zew. Jakie są ewentualnie opcje, przekładać zwrotnice czy na półosie od A6 pasuje przegub od A4? Dwumas 240mm też podchodzi bez problemu? Niestety dopiero zaczynam zabawę w tej "budzie" i jeszcze zbieram informacje. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  4. Dzięki za pomoc ;-) Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  5. Witam, tak jak w temacie prosze o analizę logów. Samochód jest trochę mułowaty od dołu, od 2K RPM jedzie normalnie. Logi statyczne: 001 http://vaglog.pl/log_237288.html 003 http://vaglog.pl/log_237289.html 004 http://vaglog.pl/log_237291.html 013 http://vaglog.pl/log_237293.html 018 http://vaglog.pl/log_237290.html 023 http://vaglog.pl/log_237292.html BS 000 http://vaglog.pl/log_237297.html 003 http://vaglog.pl/log_237298.html 004 http://vaglog.pl/log_237300.html 011 http://vaglog.pl/log_237299.html Dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_237301.html 003 http://vaglog.pl/log_237303.html 004 http://vaglog.pl/log_237304.html 008 http://vaglog.pl/log_237305.html 011 http://vaglog.pl/log_237306.html 003+011 http://vaglog.pl/log_237302.html Pozdrawiam! Panowie, nikt nie pomoże? Chodzi mi głównie o przepływke, egr i turbo. Czy przez te zawyżone wskazania do ok 2,2 k RPM może być mulowaty silnik w tym zakresie? Turbo też chyba zbyt "wolno" się reguluje? Co do egr to nie mam pojęcia czy jest dobrze czy źle? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  6. Witam, od jakiegoś miesiąca jestem w posiadaniu A4. 1.9 TDI AJM, od samego początku nie działa poprawnie wskaźniek pomiomu paliwa. Filmik ukazuje zachowanie wskazówki. Wskazówka wychyla się na rezerwę od razu po włączeniu świateł, nawet przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Po przekręceniu stacyjki wskazówka również najpierw wychyla się do rezerwy nie zależnie od poziomu paliwa a następnie pokazuje ile jest paliwa plus to wychylenie z przekłamania. Kontrolka od rezerwy zalącza się prawidłowo, wskazówka jest nad rezerwą, troche mniej jak połowa i zaczyna świecić się rezerwa i wystarcza paliwa mniej więcej na 150km. Próbowałem już rozłączania klem, w teście licznika wskazówka wychylona jest rónież o to przekłamanie. Po pewnym czasie na postoju przy wyłączonych światłach i stacyjce na "0" wskazówka wraca do normalnej pozycji czyli tak jak wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...