jacek123 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Rozleciała się pompa od wspomagania.Kupiłem od angola przepłukałem układ i zalałem go zielonym olejem Febi bo wcześniej był czerwony.Przejechałem ok 300km zaczęło zacinać się wspomaganie przy kręceniu kierownicą coś skrzypi a na pełnych skrętach grzechocze.Założyłem drugą pompę grzechotanie ustało ale dalej coś skrzypi i zacina się .Mam pytanie co do oleju bo sprawdzałem w innych audi tych krajowych jak i sprowadzonych w większości mają czerwony olej a nie zielony.Dlaczego tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesli 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1632775.html#7926300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek123 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania a co ma jedno do drugiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tchorzo 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Podepnę sie do tematu, u mnie trochę wspomaganie osłabło i słychać szum z okolicy pompy, stawiam że łożysko się kończy w pompie, ale czy łożysko ma wpływ na siłę wspomagania? Mam 2 pomysły co z tym fantem zrobić: 1. wymiana płynu i dokładnie przepłukanie układu, w tamtym roku nie zrobiłem tego fachowo i zalałem jakimś innym płynem który spełnia normy VW 006.... 2. rozebrać pompę i wymienić łożysko i symering. Jakieś sugestie do moich pomysłów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasill20 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam, Odnośnie wymiany łożyska. Jaki jest numer tego łożyska? Szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć. Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 U mnie czerwony zostaje przy czerwonym. Jak coś było i działało po co zmieniać? Zatarta gałka może stawiać opór przy kręceniu, nie boisz się tak jeździć? Tymczasowo chyba radzili wstrzyknąć coś pod osłonkę żeby przegub odblokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się