-
Postów
79 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tchorzo
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia tchorzo
0
Reputacja
-
praca trwała godzinkę, tylko samochód stał u magika cały dzień. Po przeczyszczeniu układu dobiciu gazu i naciągnięciu paska od kompresor wszystko działa jak trzeba i mam w środku lodówkę ;-)
-
Mi też zaczęła jakiś czas temu głośno pracować, przyczyn może być kilka -za mało czynnika w układzie - sprzęgiełko się kończy - łożysko się kończy - zaciera się kompresor bo ma za mało czynnika dziś mój stoi u kolegi który ma właśnie zrobić klimę, wieczorem będę wiedział czego to przyczyna ;-)
-
[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo
tchorzo odpowiedział(a) na Lishoo temat w Audi A4 B5
01268 - quantity adjuster (n146) 35-00 taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie może jakieś sugestie czego to przyczyna? ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- 01268 - quantity adjuster (n146) 35-00 taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie może jakieś sugestie czego to przyczyna? -
[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo
tchorzo odpowiedział(a) na Lishoo temat w Audi A4 B5
podłącz Vag-a i będziesz widział co się dzieje, jak dobrze pamiętam stukasz w stronę zderzaka tylko bardzo delikatnie bo mały ruch może sporo mienić. -
[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo
tchorzo odpowiedział(a) na Lishoo temat w Audi A4 B5
zwiększyłeś dawkę i ci więcej pali, poluzuj śruby puknij w nastawnik i powinno pomóc -
w pasku u szwagra jest to samo, wymienił zawory, wymienił turbo, czyścił turbo, wymienił węże od podciśnienia i dalej to samo.
-
podepnij pod komputer zrób logi... zaraz ktoś powie ;-) jest 1000 powodów może masz złą dawkę, zbyt ubogą
-
http://allegro.pl/klucz-hydrauliczny-1-chrom-vanadium-erba-i1953458304.html ja robiłem to czymś takim, łapiesz za kółko od środka, klucz zapiera się o korpus silnika i kręcisz, warto coś włożyć pomiędzy kółko a klucz żeby go nie porysować.
-
Czytam te wszystkie posty i trochę zgłupiałem, może ktoś to jasno mi rozpisać? A4 rocznik grudzień 96, wg VIN to model po 1 lifcie czyli 97 1.Gdzie jest immo 2.Jaki potrzeba transponder 3.Czy mając jeden kluczyk i nie posiadając PIN-u można zakodować nowy transponder prze VAG-a 4.Czy da się zdobyć PIN
-
Teoretycznie tej części się nie naprawia tylko wymienia na nową. W Inter Cars możesz spytać,
-
u mnie lepszy numer, popuściła się śruba od napinacza, i napinacz zaczął "zwisać" rozebrany wyczyszczony rozruszany i na nowo wszystko działa
-
nad całością bym się zastanawiał, ale może coś takiego
-
http://maxi.otomoto.pl/audi-rs6-avant-czarny-mat-505-km-abt-C14512508.html tak dla ciekawych można fajnie okleić felgi folią
-
też obstawiam napinacz, mam podobny problem i dziś mam zamiar go rozwiązać ;-)
-
[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo
tchorzo odpowiedział(a) na Lishoo temat w Audi A4 B5
dawka na pewno 3,4 napięcie poszukaj w wątku bo nie pamiętam