-
Postów
326 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Lishoo
Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Lishoo
1
Reputacja
-
Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż
Lishoo odpowiedział(a) na endriuu temat w Audi A4 B5
Witam, jakby ktoś potrzebował wymienić mocowanie żarówki kierunkowskazu na nowego typu i dobrać do tego wtyczki to podaje numer wtyczki 1J0973722 -
Pompa z tłoczkiem 11mm ale niestety z tego co się dowiadywałem nie przydatna do tuningu, bo pompa jest ograniczona przez wąskie kanały paliwowe i jest bez porównania do pompy 11mm grupy VAG. Za to może posłużyć jako baza do przerobienia na mocniejszą
-
Na początek zmień sobie kodowanie w skrzyni na tryb SPORT i wyłącz DSP, różnica jest znaczna
-
Prośba o dane z grupy 003 ( Skrzynia Automat AG4 01n) 1.9 TDI
Lishoo odpowiedział(a) na ponek temat w Audi A4 B5
Witam wczoraj podpialem VAGa i sprawdzilem na zaplonie automat i dokladnie tak samo pokazuje, caly czas 90obr/min. A jaki problem z tym afn? -
Cześć, efekt wizualny jest super, ja jeszcze nie próbowałem malować nic pod maską, ale też chciałbym zrobić sobie tak ładnie jak ty. Jakim kolorem to malowałeś? jakieś oznaczenie, producent? Co do samego malowania to wydaje mi się że plastik powinieneś zmatowić papierem ściernym najpierw, żeby lakier bardziej się trzymał, jednak co do samego pękania, może to być wina wysokiej temperatury panującej pod maską, może powinieneś użyć farby odpornej na temperaturę, np. do zacisków hamulcowych? Niszczy się sama farba czy podkład też? nie widzę tego za bardzo na zdjęciu.
-
No nieźle pojechałeś Krzyśku, powiem że na delikatny soft to nie wygląda ciekawe jak na drodze się zbiera
-
[INNE] Golf III 1Z + wtryski AFN chip u Aligatora + zmiana wtrysków na 216
Lishoo odpowiedział(a) na Lishoo temat w Wykresy po modyfikacjach
Witam, dawno tu nie zaglądałem. Dla zainteresowanych zamieszczam wykres po wsadzeniu vnt17 i korekcie programu, dla ciekawskich dodam że pierwszy pomiar wyszedł 179KM i 405 Nm, ale ze względu na sprzęgło moment musiał zostać zdjęty i niestety nie udało się tego zrobić bez spadku mocy -
Koła zamachowego czy tego na pompie?
-
Fahoo, dzięki za odpowiedź. Zdecydowaliśmy się jednak na VNT i czeka już w garażu gt17v, szwagier kompletuje graty i trzeba będzie zarwać kiedyś kolejną nockę, fajnie by było jeszcze zrobić pomiar na hamowni przed włożeniem turba i korekcie, bo zmieniło się już trochę gratów od czasu chipa i autko jeszcze lepiej goni
-
[B5 1Z] Wysokie obroty silnika-jakie przyczyny?
Lishoo odpowiedział(a) na maciej65 temat w Audi A4 B5
W Golfie 3 1Z prawidłowe obroty ciepłego silnika powinny wynosić 945-960obr, zimnego mogą być większe. Tam jest silnik poprzecznie i musi tak być żeby nie telepało budą za bardzo. -
Moje sugestie: Odkręć korek od wlewu paliwa do baku i słuchaj czy nie zasysa powietrza, jeżeli jest podciśnienie w baku, to pompa nie pociągnie paliwa. Jeżeli słychać zasysanie, to znaczy że otwór odpowietrzający jest zatkany, jest on jak dobrze pamiętam zaraz pod korkiem wlewu do baku i trzeba będzie go wyczyścić. Nie zakręcaj też korka od wlewu i tak próbuj czy zaciągnie paliwo. Jeżeli nie, to podejrzewam że któryś z przewodów paliwowych idących do baku jest nieszczelny i ciągnie powietrze zamiast paliwa. Posprawdzaj dobrze na łączeniach opaski czy dobrze trzymają. Gdyby pompa nie miała siły zasysać paliwa to najprawdopodobniej też nie miała by siły robić ciśnienia na wtryskach.
-
Hmm ja w instrukcji serwisowej mam napisane żeby włączyć zapłon, rozpiąć wtyczkę od G28 (położenia wału) i między pinami 1 a 2 powinno być od 1,0 do 1,5k Ohm. Żeby sprawdzić przewody od czujnika sprawdza się: styk 1 + gniazdo wtykowe 69, styk 2 + gniazdo wtykowe 67, styk 3 + gniazdo wtykowe 71. Oczywiście między wtyczką czujnika, a wtyczką do ECU, rezystencja nie powinna przekroczyć 1,5 ohm. Między stykami we wtyczce nie powinno być zwarcia, czyli rezystencja w nieskończoność.
-
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie Albo słaby styk na nóżce albo zepsuty elektromagnes. Wymień przekaźnik na taki o podobnym schemacie działania, albo po prostu na inny i zobacz czy przestanie cykać.
-
No u szwagra w 1Z po wymianie wtrysków z AFNa i usunięciu kata wyszło 109KM i około 240Nm więc spora różnica
-
Heh to, to ja wiem, ale chodzi mi właśnie o to w jaki sposób to odczytać dla przykładu 1z ma 85, AFN który był nowszy i miał dłuższą falę ma 69, nowszy ASV ma 77 jak to rozumieć?