Skocz do zawartości

mnetzimny

Pasjonat
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnetzimny

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    RBK

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mnetzimny

1

Reputacja

  1. Posypała mi się skrzynia biegów w mojej A3 ASZ Quattro Wysunął się mechanizm różnicowy i zrobiło dziurę w skrzynie biegów (od strony sprzęgła) Z czego szukać skrzyni biegów 6-cio biegowej ?? Aktualnie moja skrzynia ma oznaczenie FEK Rozumiem że nie muszę szukać skrzyni biegów z quattro ?? Szukam skrzyni biegów z dużymi przełożeniami, ponieważ chciał bym mieć 6-ty bieg dłuższy, niż moja stara skrzynia biegów. Bardzo był bym wdzięczny za pomoc
  2. Przepraszam że troszkę odbiegnę od tematu ..... Skoda Superb 2.0 TDI 190 DSG 2018 ma Haldexa z A3 8V czy może Ultra ??
  3. Witam Mam problem z odpalaniem mojej A3 1.9 TDI silnik ASZ Na zimnym muszę kręcić silnikiem z dobre 10 sekund. Na rozgrzanym silniku też problem z odpaleniem. Wymieniałem już kilka czujników położenia wału korbowego i nic nie daje. Problem z odpaleniem jest jak popada, albo jak jadę na myjnie bezdotykową . Auto jak dłużej postoi i jest ciepło na polu, to pali na "dotyk", czy zimne czy ciepłe. Błąd to 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10- - - Intermittent Zamieszczam logi statyczne http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af15385274bc82d29df http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af15385274bc82d29e0 http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af05385274bc82d29d8 http://vaglogger.apphb.com/log/5b470aef5385274bc82d29d7 http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af05385274bc82d29d9 http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af05385274bc82d29da http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af05385274bc82d29db http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af15385274bc82d29dc http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af15385274bc82d29dd http://vaglogger.apphb.com/log/5b470af15385274bc82d29de
  4. Nie słuchaj debili ze Inter Cars ma podrobiony olej Motula
  5. mnetzimny

    A4 B7 2.0T opaska turba

    Witam Mam pytanie, gdzie kupie opaskę turba o numerach 59001095205 (ona jest firmy borgwarner) Idzie ona między turbo a kolektor W ASO nie do dostania, bo jest tylko w komplecie z turbosprężarką. Tak ona wygląda http://www.shop.ngc-turbotechnik.de/turbolader-einzelteile/weitere-einzelteile/spannband-fuer-kkk.php W inter Carsie ani w innych sklepach nie mają takiej opaski. Bardzo był bym wdzięczny za pomoc.
  6. Zainstalowałem wersje 11.3 beta i nie chce się woglę uruchomić. System to Win 10 64 bit Przed formatem VCDS chodził na Win8 64 bit , była to wersja 11.2.0 beta
  7. Witam Podepnę się pod temat, mianowicie mam problem z VCDS-em VCDS wersja 15.7.1 , kabel klon na obudowie pisze VAG113 Windows widzi kabel Problem mam, że jak podepnę kabel do auta i uruchomię VCDS 15.7.1, i daje test kabla to wyskakuje komunikat : Port Status: OK USB Library Version: 03.02.07 USB Driver Version: 02.10.00 Interface Found! Type: Ross-Tech HEX-USB+CAN Version 1.84 Status:Firmware Update Required! Can: Not Ready Klikam OK i pokazuje się się okno o wersji firmware HEX 1.84 i że wymaga wersji HEX 1.94 Internet oczywiście wyłączony
  8. 8E0 611 707 G - przednie 8E0 611 775 N - tylne
  9. 06B198119A - tu masz cały zestaw rozrządu 06B109119F - sam pasek rozrządu A o przewody które ci chodzi ?? przednie czy tylne ??
  10. Witam Mam pytanie , mianowicie jak się sprawują przerobione sprężarki AVF-a na mocniejsze ?? Jak to jest z żywotnością takiej sprężarki przerobionej na częściach Meletta ??
  11. Właśnie mało masz nalatane , zobaczymy za 2-3 sezony jak się będzie ci sprawiał . KTM-a jest dlatego więcej od Yamahy , bo KTM szybciej leci na wartości i przez to jest ich więcej . Tak jak mówiłem są to motory słabiej wykonane niż Yamaha . WR-ka trzyma na wartości bo jest to bardzo pancerny motocykl . Widać mało się znasz na motoryzacji a zwłaszcza na naprawie motocykli , bo jak byś się znał to byś nie zapytał się czemu ich jest mniej . Co do mani na KTM-a to wszystko zaczęło się od Tadka Błażusiaka , zaczął kręcić wyniki w teamie KTM-a i stąd się wzięła mania na nie . Mam kolegę z Nowego Targu co pracował w teamie fabrycznym KTM-a dla Tadka , i łapał się za głowę jak z tymi motocyklami robił , powiedział że nigdy by tego nie kupił . Wiadomo w Tadkowym KTM-ie nic nie było z seryjnego KTM-a i remont był robiony co jeden start w zawodach i miał tych motocykli kilkanaście na różny teren . Pisałeś też że kolega narzekał , kolega miał WRF-a czy WR-Ra ?? bo to jest różnica w mocy , piszesz że był nie zadowolony , albo nie dbał o ten motor i nie pracował tak jak trzeba , albo nie był odblokowany w pełni . Dalej się będę kłócił o seryjne zawieszenie WP z EXC a Kayabe z WR-ki , Kayaba lepiej pracuje w terenie , jest to zawieszenie miękkie bardzo płynnie przyjmuje dziury , a nie jak w przypadku WP zawieszenie twardsze , mniej przyjemniejsze na dziurach .
  12. Z WR-ki nie zrobisz nigdy YZ-ki WR-ka inną skrzynie , inne wałki rozrządu , inne dysze , inny wydech , dużo by tego wymieniać . Nowa WR450F to już wtrysk , jeszcze bardziej poprawione zawieszenie KYB , silnik 5 zaworowy z którym nie ma żadnego problemu . Co do EXC 450 to wiem że w 2013 roku ma z powrotem napinanie mechaniczne , i smarowanie mu też poprawili , te modele są już dobre . EXC 500 od 2012 roku to samo jak wyżej . Ogólnie w Polsce jest mania na KTM-a albo na Yamahe , ja preferuje tylko Yamahe , są to sprawdzone motory i jak lejesz dobry olej , sprawdzasz na czas luzy zaworowe to silnik posłuży długie lata . P.S. tak teraz patrzy i zauważyłem że ty masz wersje R a nie F :-) To się nie dziwię że ten motor jest słaby , szkoda że nie jeździłeś na wersji F w pełni odblokowanej .
  13. Który rok masz tego EXC ?? jeśli do 2007 rok te motory są spoko , ale zawieszenie WP to dno w porównaniu do Kayaby a już nie wspomnę do Showy z CRF-a . Powyżej 2007 roku zaczynają się cyrki w KTM-ach . Rozrząd hydrauliczny , wystarczy że ma zły olej i potem się przyciera korba , za tym idzie tłok i zawory . W ogóle pierwsze KTM-y z hydraulicznymi napinaczami rozrządu mają złe dysze smarujące silnik . Leci przy tym korba tłok , urywają się zawory , przycierają się dwie pompy oleju i lecą plastikowe tryby pompy . Robimy te KTM-y z kolegą i wiemy jak jest , jest dobra kasa na naprawach , bo idzie w tysiącach złotych . Ktm-a powyżej 2012 roku już poprawili , ale i tak nie wyeliminowali wszystkich bolączek . Yamaha słynie z dobrego zawieszenia i z dobrych silników , są one bardzo udane . Marcin jak już tak chcesz enduro to kup WR450F , ale dobry WR250F po pełnym odblokowaniu i zmianie dysz w gaźniku , jest w stanie wszędzie wyjechać i dotrzymać tempa mocniejszym motocyklom w terenie .
  14. Po części mu chodzi o zawieszenie , ale ja jeździłem po lesie na YZ250 i YZ450F i jakoś nie narzekałem . Jak bym miał teraz wracać z powrotem w teren to kupił bym YZ250F , lekka mocy ma , wszędzie nią wyjadę i dotrzymam kroku crossowej 450 w 4T . Można jej tak po ustawiać zawieszenie przód i tył , że się przyjemnie jeździ w lesie
  15. No to przesiadka będzie spora , z enduro 250 na crossa 450 . Yamahe YZ450F polecam ci z całego serca , są to pancerne silniki , zawieszenie będziesz miał twarde w porównaniu do twojego WRF-a . Powiem ci tak jak umiesz bardzo dobrze jeździć to wystarczy ci YZ250F , motor lekki i poręczny . Bardzo dobrą alternatywą dla YZ250F jest teraz KX250F powyżej 2012 roku . Te motory są bardzo żywotne i nie padają silniki tak jak to jest w przypadku każdego nowego KTM-a Jak byś był z Podhala to dał bym ci namiary na gościa co wozi nowe lub prawie nowe sztuki z USA , ale zadzwoń do niego możliwe że wysyłka motocykle http://wwmotoserwis.otomoto.pl/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...