Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem ze wspomaganiem


jacek123

Rekomendowane odpowiedzi

Rozleciała się pompa od wspomagania.Kupiłem od angola przepłukałem układ i zalałem go zielonym olejem Febi bo wcześniej był czerwony.Przejechałem ok 300km zaczęło zacinać się wspomaganie przy kręceniu kierownicą coś skrzypi a na pełnych skrętach grzechocze.Założyłem drugą pompę grzechotanie ustało ale dalej coś skrzypi i zacina się .Mam pytanie co do oleju bo sprawdzałem w innych audi tych krajowych jak i sprowadzonych w większości mają czerwony olej a nie zielony.Dlaczego tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania

:no:

a co ma jedno do drugiego :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę sie do tematu, u mnie trochę wspomaganie osłabło i słychać szum z okolicy pompy, stawiam że łożysko się kończy w pompie, ale czy łożysko ma wpływ na siłę wspomagania? Mam 2 pomysły co z tym fantem zrobić:

1. wymiana płynu i dokładnie przepłukanie układu, w tamtym roku nie zrobiłem tego fachowo i zalałem jakimś innym płynem który spełnia normy VW 006....

2. rozebrać pompę i wymienić łożysko i symering.

Jakieś sugestie do moich pomysłów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czerwony zostaje przy czerwonym.

Jak coś było i działało po co zmieniać?

Zatarta gałka może stawiać opór przy kręceniu, nie boisz się tak jeździć?

Tymczasowo chyba radzili wstrzyknąć coś pod osłonkę żeby przegub odblokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...