Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Długie odpalanie przy wyższych temperaturach


kubos83

Rekomendowane odpowiedzi

witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalenie i zauważyłem że tylko jak jest wysoka temperatura na dworze przy pierwszym odpalaniu i jak jest zimny to jest OK czy ktoś miał taki problem proszę o porady w tej sprawie z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalenie i zauważyłem że tylko jak jest wysoka temperatura na dworze przy pierwszym odpalaniu i jak jest zimny to jest OK czy ktoś miał taki problem proszę o porady w tej sprawie z góry wielkie dzięki

ja bym zaczął od czujnika temperatury i może zaworka na filtrze paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odpalić na włączonych światłach czasami to pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp . płynu chłodzącego lub zasyfiony rozrusznik.

chyba ze do tunera się wybrać na poprawkę map startowych...i problem na wieki z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź w VAGu czujnik temp paliwa i jego wskazania

u mnie w pasku 3bg AWX był podobny problem i przyczyną był właśnie ten czujnik.

temperatura paliwa po jeżdzie 150 stopni ;)

obecnie na nowym czujniku temp paliwa po jeździe niewiele chłodniejsza od temp płynu chłodzącego

looknij do ETKI na 038906081B

niestety jest niedostępny z zamiennika ja kupowałem w ASO skody bo to samo co w Superbie koszt 114zł

sprawdź też wskazania czujnika temp G62

[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 22:50_________________________________________________

czy to może być spowodowane popsutym egr-em :mysli:

może, jednak musiała by być nieszczelność w układzie sterowania EGR tzn padnieta membrana lub przetarty węży lub zasyfiony nagarem, jednak na zimnym by też ciężko palił.

w silnikach PD EGR odgrywa istotną rolę m.in. w procesie nagrzewania silnika do temp. roboczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak mam że na dobrze rozgrzanym silniku muszę dłużej pokręcić aby zapalił,zastanawiam się czym to może być spowodowane, pali tak jakby rozkręcał się po jednym cylindrze po kolei, na zimnym lub niedogrzanym pali od dotknięcia, nie jest to jakieś długie kręcenie,ale zanim zacznie normalnie pracować musze go trzymać na rozruszniku około 2-3 sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...