kubos83 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalenie i zauważyłem że tylko jak jest wysoka temperatura na dworze przy pierwszym odpalaniu i jak jest zimny to jest OK czy ktoś miał taki problem proszę o porady w tej sprawie z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalenie i zauważyłem że tylko jak jest wysoka temperatura na dworze przy pierwszym odpalaniu i jak jest zimny to jest OK czy ktoś miał taki problem proszę o porady w tej sprawie z góry wielkie dzięki ja bym zaczął od czujnika temperatury i może zaworka na filtrze paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos83 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 czy to może być spowodowane popsutym egr-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vertus69 14 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Spróbuj odpalić na włączonych światłach czasami to pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 czujnik temp . płynu chłodzącego lub zasyfiony rozrusznik. chyba ze do tunera się wybrać na poprawkę map startowych...i problem na wieki z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widmo 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 sprawdź w VAGu czujnik temp paliwa i jego wskazania u mnie w pasku 3bg AWX był podobny problem i przyczyną był właśnie ten czujnik. temperatura paliwa po jeżdzie 150 stopni obecnie na nowym czujniku temp paliwa po jeździe niewiele chłodniejsza od temp płynu chłodzącego looknij do ETKI na 038906081B niestety jest niedostępny z zamiennika ja kupowałem w ASO skody bo to samo co w Superbie koszt 114zł sprawdź też wskazania czujnika temp G62 [br]Dopisany: 30 Maj 2011, 22:50_________________________________________________ czy to może być spowodowane popsutym egr-em może, jednak musiała by być nieszczelność w układzie sterowania EGR tzn padnieta membrana lub przetarty węży lub zasyfiony nagarem, jednak na zimnym by też ciężko palił. w silnikach PD EGR odgrywa istotną rolę m.in. w procesie nagrzewania silnika do temp. roboczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 też tak mam że na dobrze rozgrzanym silniku muszę dłużej pokręcić aby zapalił,zastanawiam się czym to może być spowodowane, pali tak jakby rozkręcał się po jednym cylindrze po kolei, na zimnym lub niedogrzanym pali od dotknięcia, nie jest to jakieś długie kręcenie,ale zanim zacznie normalnie pracować musze go trzymać na rozruszniku około 2-3 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się