tombol 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam wszystkich. Mam ogromną prośbę o doradzenie w jednej kwetii! Znalazłem sobie wymarzone Audi A4, tylko że jest to troche daleko od mojego miejsca zamieszkania, a mianowicie w Tychach. Audi jest z 2003 roku, kombi, ciemny granat, silnik 1.9 tdi 130 km. Nie wiem dokładnie jaka wersja silnika ale koledze, który sprawdził ja w moim imieniu komputer wskazał błąd turbiny, praqwdopodobnie nadaje się do wymiany. I stąd moje pytanie, podpowiedzcie czy warto interesować się samochodem w którym turbina jest do wymiany i czy lepiej ją regenerować czy wymienić, jeśli tak to czy na nową czy zregenerowaną. Jakie są koszta takiej wymiany? Dodam że Audi przejechało (niby) 207 tys. km, czy to normalne że turbina już jest do wymiany. Czy możecie polecić sprawdzone miejsce do regenracji z okolic Łodzi? A może ktoś zna ten samochód? Cena 24600 wydaje się atrakcyjna, co o tym sądzicie? Z góry WIELKIE DZIĘKI za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Skrzynia jest 5 czy 6 biegów??? Bo jak 5 to AWX, jak 6 to AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Jaki blad konkretnie (numer)? Nie ma raczej takiego ktory by informowal ze nalezy wymienic turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 turbine lepiej wymienic niz regenerowac. sprawdz to auto w serwisie jak sie zdecydujesz po vinie jezeli bylo serwisowane.nie koniecznie musi byc to turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 turbine lepiej wymienic niz regenerowac. sprawdz to auto w serwisie jak sie zdecydujesz po vinie jezeli bylo serwisowane.nie koniecznie musi byc to turbina. Jak wymieniasz to i tak dostajesz regenrowana. A co do bledu to niech kloega poda konkretnie numer wtedy wszytko bedzie jasne. Moze byc np glupia dziura w dolocie, N75 albo przyciete VGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombol 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Kurcze niestety ale nie dopytałem o numer błędu, nie znam się na tym. Z elektroniki to potrafie mikrofale nastawić. A skrzynia jest 6 biegowa. A jaki może byc przybliżony koszt naprawy? Dodam że obecny właściciel ma 60 lat i jeżdzi tym audi od 3 lat. Kupil go przy przebiegu 160 tys z niemiec i przejechał niecałe 50 tys. Na plus jest to że wymienił 2 miesiącve temu rozrząd, ale obawiam się o to turbo. Z tego co mówił ten kolega to błąd wyskakiwał przy przegazowaniu silnika, a po ponownym uruchomieniu samochodu błędu nie było. Przy turbo widać było początki zapocenia. co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 206 kkm.Nieodpowiednie użytkowanie turbiny to skutkuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Cena 24600 wydaje się atrakcyjna za te cene nie liczyłbym na auto godne uwagi...a poza tym to 207tys to on mial zapewne przejechane ale w 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Mogą być kierownice zapieczone.... a wtedy to koszt nieduży. Samemu to możesz zdjąć wąż od IC i zobaczyć ile oleju tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombol 0 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 jeżeli się zdecyduje to i tak wzceśniej odwiedzę serwis ale chcuiałem zasięgnąć porady bo nie sposób wybulić za serwis. a co do sprawdzania we własnym zakresie to naprawdę jastem laikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 turbo to nie problem. moze sie okaże ze: - sparciały wezyk od podcisnieni. uszkodzony -zapieczony N75 od strowania regulatorem podcisnieniowym turbosprezarki od VNT. -czy łopatki pracuja od VNT wystarczy uruchomic silnik i musisz patrzec na sztange -gruszkę przy turbinie czy podciagnie sztange- czy zrobi duzy zakres ruchu i jak szybko. ale to musi ci druga osoba odpalac i gasic silnik. abys ty mógł to zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombol 0 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 dzięki wam wszystkim za podpowiedź, tak czy inaczej muszę odwiedzić serwis. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się