pawullonn 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam koledzy dziś wracałem wycieczki i zauważyłem że jak przyspieszam to w zakresie 1800-2000 obr/ min silnik na chwilke dostaje jakiegoś przyhamowania tzn jadę i czuję jakby na chwileczkę coś przyhamowało silnik dosłownie jakbym wjechał nagle w kałużę i wyjechał odrazu i dalej ok. nie dzieje się to jak jade na 1, najczęściej na 2, czasami na 3 ale rzadko. Co to może być :/ Rozwiązanie: koledzy co do mojego problemu wyjaśniło się wszystko, mechanik odłączył kabelek od egr i wszystko śmiga jak burza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Zapieczone łopatki w turbinie to najbardziej prawdopodobny przypadek.Dla pewności podepni vaga i zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 czyli czyszczenie turbiny czy regeneracja?? podpiąłem vaga i zczytał mi z silnika : 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - to może być związane z moimi objawami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 błąd nie ma nic wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 wyczyść turbo.I wywal kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brrunon 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam Mam dokładnie takie same objawy. Po podłączeniu VAG-a zero błędów, z logów mechanik wywnioskował, że problem jest z pompowtryskiwaczami, mają duże korekcje i "leją" za dużo czyli jak to mówią "kończą się". Objawem było też zwiększone zużycie paliwa. Zrób logi i sprawdź grupę 013 silnika. Nie wiem na ile jest trafna ta diagnoza, pompek na razie nie zmieniałem, może ktoś z ekspertów wypowie się. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja bym obstawiał jednak na vnt w turbinie, ale bez logów to można sobie gdybać :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brrunon 0 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Dodam tylko, ze problem znika gdy wyłączę ESP. W międzyczasie wymieniałem prawy przegub i czyscilem EGR, potem pojawiły sie te objawy ale to chyba przypadek? Witam Mam dokładnie takie same objawy. Po podłączeniu VAG-a zero błędów, z logów mechanik wywnioskował, że problem jest z pompowtryskiwaczami, mają duże korekcje i "leją" za dużo czyli jak to mówią "kończą się". Objawem było też zwiększone zużycie paliwa. Zrób logi i sprawdź grupę 013 silnika. Nie wiem na ile jest trafna ta diagnoza, pompek na razie nie zmieniałem, może ktoś z ekspertów wypowie się. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się