Skocz do zawartości

malinek21

Pasjonat
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malinek21

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia malinek21

0

Reputacja

  1. to jeszcze ostatnie pytanie czyli + plus na pin czujnika jest podawany cały czas natomiast masa jest sterowana poprzez czujnik?
  2. dzięki Grześku czyli gdy czujnik nie ma prawidłowego ciśnienia jest zwarty co wywołuje święcenie kontrolki?
  3. Witam proszę o pomoc.Od jakiegos czasu zastanawiam się na jakiej zasadzie działa układ kontroli ciśnienia oleju.Czujnik cisnienia oleju jest 1 pinowy.Z akumulatora jest podawany + na pin od czujnika a obudowa silnika jest masą (-).I teraz chodzi mi o diagnostyke takiego układu.Czy kontolka zapala sie poniewaz w układzie jest przerwa, czy może bo jest przepływ prądu??Czujnik podczas poprawnego ciśnienia umożliwia przepływ prądu czy robi przerwe w układzie?? Na jakiej zasadzie zapala sie kontrolka oleju.[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 16:19_________________________________________________proszę o pomoc niech ktoś napisze z grubsza jak się diagnozuje ten system
  4. Pozatym najpierw loguj auto i zobacz czemu mułowato jezdzi a potem bierz sie za "naprawianie"
  5. na to wyglada ze na 99% winna jest turbina odkręć dolot czy tam tez nie ma zbyt wiele oleju.Jest taka mozliwość ze renegeracja do konca nie wyszła:(
  6. hehe dobre i co lepiej jezdzi teraz??
  7. Zrób dokładne logi zanalizuj je i napewno dojdziesz co nie gra szkoda nerwów na wróżenie:)
  8. tak powinno pomoc w ten sposób wyłaczysz recyrkulacje spalin jesli sie polepszy powinienes zaslepic go na stałe tak jak to robi jakies 60% forum Tylko proszę nie idz na łatwizne bo widze ze nie chce Ci się szukac informacji.Tak naprawde gdybys poszukał na forum dawno znalazł byś informacje co dolega twojemu samochodzikowi:)
  9. Ja raczej by najpierw zrobił logi:) później raczej skupił bym sie na coolerze bo moze byc dziurawy albo niestarannie składałes i masz dziure dlatego wpada w tryb awaryjny i dymii
  10. Witam mam pytanie czy w logach da się okreslić czy wtryskiwacze leją czyli mają zużyte końcówki.
  11. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=222032.0 Logi zrobione przedwczoraj proszę o pomoc.
  12. Witam kontynuuje mój problem samochód pali bez problemu wolne obroty równiez ok.Samochód dymi na szaro.Sprawdziłem poziom oleju na bagnecie i jest o jakieś 3-4mm nizej niz powinno być.W tym silniku od wymiany do wymiany ani milimetra oleju nie ubywało logi robiłem wszystko wyszło ok na wolnych orotach bardzo lekko kopci ze prawie nie widać a przy około 2 tys obr/min strasznie kopci.Luzu na turbinie nie ma wzdłuznego wogóle a poprzeczny bardzo mały ledwie wyczuwalny niewiem co sie podziało z tym silniczkiem.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 15:12_________________________________________________Tak samo rozbierałem dolot i jest tam jak zawsze było film olejowy:).Może to usczelniacze na zaworach powiedziały papa?Co wy na to?? [mod]nie zakładaj nowego wątku dla kontynuacji tego samego problemu. wątek został scalony - Musashi[/mod]
  13. Wielkie dzięki Sztomel jutro załącze logi.Aha a logów dynamicznych nie dam rady zrobić bo mam uszkodzoną belkę po stłuczce i kolo z tyłu mam pod kątem.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 13:15_________________________________________________Tutaj jest dalszy ciąg wątku teraz sprawdziłem poziom oleju i jest według mnie rzadki nigdy jak sprawdzałem to nie kapało mi z bagnetu sprawdzałem na zimnym to czyli gdyby sie rozgrzał ten olej to byłaby woda czyżby sie paliwo dostało do oleju?? Pewnie któryś wtryskiwacz siadł??[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 17:29_________________________________________________czy to że mam przestawiony kąt wyprzedzenia wtrysku morze wpłynąć na pracę silnika. czy kąt jest ważny tylko przy zapalaniu silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...