Skocz do zawartości

motodawca

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O motodawca

Osiągnięcia motodawca

0

Reputacja

  1. Dokładnie jak pisze kolega malinek21 szkoda czasu i nerw niewiem ale przestalo mi sei to dziac jak narazie bardzo mozliwe ze to od mrozow czujnik wariowal?? bo teraz jet ok.-5 i wszytko gra nawet jednego szarpnięcianiewiem sam czego szukac[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 23:22_________________________________________________bo tak wyhcodzi ze jak przerywalo i tracił moc to wtedy byly mrozy ok.-20 stopni a teraz jak reką odial dziwne lecz niepokoi mnie jescze ten blad w kolektorze ssącym
  2. witam na początku też tak bylo że tak jakby przerywało, że ciągneło, muł i dalej ciągneło, a teraz od razu jak muł to trzeba zgasić silnik żeby zaczol normalnie pracować
  3. ja ja niedawno kupilem i i wszytko bylo ok ale teraz jak pojechalem w trase saczelo sie to dziac ona ma 90KM ale ma tez zmienione wtyski z A6 110KM
  4. no witam niewiem jak tam jest z tą turbina ale nen moj mechanik powiedzial ze tam niema kierownicy turbo tylko jast jakas klabka ktora otwiera gruszka ....
  5. witam:) prosze o pomoc moje audiA4 przy wkrecaniu sie na obroty traci moc tak powyzej 2tys.obr.i staje sie totalnym mułem nie dzieje sie to za kazdym razem i tez nie tylko po 2tys.obr. ale czasem nawet dopiero po wyzej 3tys.obr gdy zgasze auto i odpale je na nowo problem znika do chwili ponownego gwaltowniejszego przyspieszenie czyle znow do po wyzej 2-3tys.obr. podpinamn wag pojawia mi sie blad "nieprawidłowe cisnienie w kolektorze ssącym" co go skasuje to powraca juz samm niewiem co to moze byc czy to turbina ... prosze o pomoc.. pozdrawiam...
  6. witam i sie klaniaam elo pawel:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...