Gość janko Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 pamietaj ze tawsze trzeba taciagnac reczny ojciec taka ma wiec wiem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 pamietaj ze tawsze trzeba taciagnac reczny ojciec taka ma wiec wiem pozdrawiam zawsze? masz na mysli kazdy postoj pojazdu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 pamietaj ze tawsze trzeba taciagnac reczny ojciec taka ma wiec wiem pozdrawiam zawsze? masz na mysli kazdy postoj pojazdu?? ja zaciagam zawsze jak autko stoi na gorce,nawet malej,tak zeby nie mialo jak sie cofnac.Jak juz sie tak stanie to przy wrzuceniu z P na D moze byc odczuwalny opór i takie strzykniecie;) Lepiej ZAWSZE zaciagac . Tylk jestem ciekaw jak to bedzie w ostra zime,bo reczne przeciez lubia zamarzac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 na gorce to nawet nie ma dyskusji - hebel musi byc (czyli hamulec normalny, zmiana biegu na parking, zaciagniecie rekawa i puszczenie hebla - ja tak robie i wydaje mi sie, ze kolejnosc jest ok ), ale normalnie nie zaciagam (w aucie ojca - tez ma automat ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rob Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ale normalnie nie zaciagam (w aucie ojca - tez ma automat ). to lepiej zaciągaj "Przy parkowaniu samochodu nawet na niewielkich wzniesieniach należy przestrzegać następującej kolejności wykonanych czynności. Po zatrzymaniu samochodu pedałem hamulca, zaciągamy hamulec ręczny, przełączamy dźwignię zmiany biegów w pozycję P, wyłączamy silnik.Jeżeli nie zaciągniemy hamulca ręcznego przed przełączeniem dźwigni w pozycję P niewielki obrót kół napędzanych spowoduje silne naprężenie zapadki w układzie blokady. Może to utrudnić poźniejszą zmianę położenia dźwigni. Jeżeli już doszło do takiej sytuacji nie należy siłą wymuszać zmiany położenia dźwigni. Próbujemy rozruszać samochód pchając go w kierunku przeciwnym niż spadek wzniesienia i w tym momencie staramy się zmienić położenie dźwigni" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 rob czytaj uwaznie, napisalem, ze na gorce zawsze zaciagam!! po prostu jak staje pod domem na plaskim, wtedy nie zaciagam, bo po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rob Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 rob czytaj uwaznie, napisalem, ze na gorce zawsze zaciagam!! po prostu jak staje pod domem na plaskim, wtedy nie zaciagam, bo po co prz automacie, na płaskim też jest dobrze zaciągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się