Gość Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Cześć, chciałbym się z Wami podzielić pewnym spostrzeżeniem, opisany poniżej efekt zauważyłem już wcześniej ale wczorajsze jego ponowne wystąpienie skusiło mnie do podzielenia się tym z Wami na forum. Otóż od kiedy mam A4 tankuje cały czas na Statoil lejąc tego uszlachetnionego diesla, zwykle nie czekam aż zapali się rezerwa tylko wcześniej tankuje. Ostatnio wyczekałem jednak dłużej aż zapali się rezerwa, na rezerwie przejeździłem jeszcze jakieś 40 km. To co mnie zaskoczyło to żwawsza reakcja samochodu na pedał gazu (nie sądzę aby zmniejszona masa miała na to wpływ), zmniejszenie zużycia paliwa (wczoraj jadąc z Bielan na Ursynów zauważyłem 5 z przodu w średnim spalaniu - 5.9 po mieście ). Ułożyłem szybką teorię, iż te wszystkie dodatki uszlachetniające dodawane do paliw muszą się z reguły w przeważającej ilości unosić w górnych warstwach paliwa w zbiorniku, dopiero jazda z małą ilością paliwa powoduje, że pompa ma szansę je zassać. Czy to ma sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Według mnie nie, bo jadąc po polskich drogach to paliwo w zbiorniku się nieźle miesza i bełta. Ja u siebie w B6 to już np mam dość odgłosów paliwa z baku. Coś słabo to wytłumili według mnie. Mniejsza masa to i auto żwawsze i mniej spala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej88 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Według mnie nie, bo jadąc po polskich drogach to paliwo w zbiorniku się nieźle miesza i bełta. Ja u siebie w B6 to już np mam dość odgłosów paliwa z baku. Coś słabo to wytłumili według mnie. Mniejsza masa to i auto żwawsze i mniej spala Jest chyba jeden taki poziom w baku - chyba około połowy - kiedy słychać takie szpluchanie przy niskich prędkościach i np zatrzymywaniu się. To chyba jest placebo, mi zawsze na rezerwie zdaje się że mniej pali, ale idzie bardziej mułowato, tak jakby chciał sam oszczędzać paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filutek 0 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A mi się wydaje ze mój jest mułowaty jak deszcz pada :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 A mój po umyciu idzie jak pocisk Może to przez to że jest lepsza aerodynamika :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 lżejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się