Skocz do zawartości

Andrzej88

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrzej88

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Andrzej88

0

Reputacja

  1. Tzn. mogę tą kratkę co podałem kupować i podejdzie do tego zderzaka co pokazałem? Ten zderzak to jest S-line, nie S4. A ta kratka środkowa to jest w końcu S4 czy S-line? W opisie aukcji jest S4 a mi to wygląda na zwykły S-line. Halogeny i spryski seryjne podejdą, nie trzeba nic rezać? ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ---------- Niby kratka S4, ale popatrz na zdjęcie, mi to wygląda na kratkę S-line na zdjęciu aukcji z kratką jest chyba zderzak S-line Edit: Dobra już wszystko wiem. Zdjęcie kratki na aukcji jest podglądowe, natomiast ma zarówno do zderzaka S-line, jak i S4 ;-)
  2. Cześć Dzisiaj mam jechać po zderzak, a tu pojawiły się wątpliwości... jedni piszą że pasuje, inni że nie pasuje. Więc KRÓTKA PIŁKA. Czy do poniższego zderzaka: AUDI A4 03R MAŁYSZ S-LINE ZDERZAK PRZÓD KRAKÓW (2808165325) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Będzie pasować ta kratka środkowa: NOWA ORYGINALNA ATRAPA AUDI A4 B6 S4 S LINE HIT ! (2762780354) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Niby piszą, że to do S4 S-line, ale mi to wygląda na zwykłą A4 S-line? W końcu zderzak na zdjęciu jest A4 S-line a nie S4 S-line. No i czy seryjne spryski, oraz halogeny podejdą do tego zderzaka S-line? Będę wdzięczny wtajemniczonym za szybką odpowiedź.
  3. Ja mam u siebie ori 192 tys . Swoją drogą szukam auta dla kobiety i natknąłem się na Golfa z przebiegiem 199 999 km , sprzedający-handlarz, twierdzi że 100% oryginalny Musiałem się powstrzymać żeby nie ryknąć Widząc takie coś to nawet vinu nie trzeba sprawdzać Magiczna granica 200 tys , w Polsce to czy auto ma 5 czy 15 lat to prawie wszystkie mają poniżej 200 tys, na blacie oczywiście :gwizdanie: Aha, co ciekawe w ogłoszeniu pisze tak: 100% oryginalny przebieg 1000% oryginalny lakier Ciekawe czemu ten przebieg aż 900% mniej oryginalny od lakieru
  4. Kurcze faktycznie to działa A ja jak du... już drugą zimę jeżdżę na ECON nie będąc tego świadomym, jeszcze teraz gdy takie mrozy :gwizdanie: No cóż pewnie chociaż aku mam zdrowszy bo to pewnie sporo prądu bierze Wczoraj ruszyłem, przejechałem około 1 km i już - może nie ciepłe - ale letnie powietrze leciało Na grzanie silnika ma to wpływ raczej marginalny (chociaż teoretycznie szybciej ciepło w środku => mniejsze obciążenie nagrzewnicy => szybsze grzanie silnika), ale w kabinie różnica w szybkości nagrzewania jest znaczna... A powiedzcie mi, często parkuje w garażu gdzie temperatura jest około 6-7*C, więc wyjeżdżając ta elektryczna nagrzewnica nie załącza się. Ale po wyjeździe jeżeli temperatura spadnie poniżej 5*C to czy załączy się automatycznie? Czy liczy się temperatura w momencie rozruchu?
  5. U mnie czasem jest podobnie, powiem nawet więcej: Przy mrozach takich jak obecnie to aż żal mi samochodu odpalać (biedaczek ) , po przekręceniu kluczyka tak jakby rozrusznik zaskakiwał z opóźnieniem, przekręcam kluczyk - przez chwilę nic sie nie dzieje (ułamki sekund) i dopiero później kręci (tak jakby prąd zbierał ) , zaraz po odpaleniu wchodzi na 1100-1200 obr, przez parę sekund nierówno pracuje i obroty skaczą, i po około minucie obroty normują się na normalnym poziomie. Ja się tym nie przejmuję, bo dzieje się tak tylko przy bardzo silnych mrozach >-10 i to też nie zawsze tylko czasami. W Megane to obroty wchodzą nawet na 1500 obr i tak sie trzyma przez kilkadziesiąt sekund :gwizdanie:
  6. Tak, 13-15 l zaraz po porannym ruszeniu to norma Nie ma świec w układzie chłodzenia? Przecież chyba nawet AFN miał? Na jakiej zasadzie działa ta nagrzewnica elektryczna? To jedynie by pomogło przy niesprawnym termostacie, bo nie ma sensu przysłaniania skoro termostat nie puszcza na duży obieg.
  7. Nie szukaj dziury w całym, poczekaj aż temperatury na zewnątrz nieco się podniosą i wtedy ocenisz. Jak długo masz ten samochód? Czy przy wyższych temperaturach-powyżej zera, wszystko było ok?
  8. Jeżeli termostat jest dobry to nic nie zrobisz. U mnie jest tak samo, przy obecnych temperaturach to jadąc delikatnie (a zawsze tak jeżdżę jak nie ma 90*C) nawet po przejechaniu 20-30 km nie osiągnie temperatury 90*C, a nawet jeżeli się uda to wystarczy chwilę stać na biegu jałowym (światła, korek etc) i zaraz spada do 60-70. Niestety ale ogrzewanie zabiera całe ciepło i silnik nie może się rozgrzać. Ogólnie to tylko w Audi to zauważyłem, mamy jeszcze Nissana i Megane - oba w dieslu i silnik grzeje sie o wiele szybciej i spokojnie dochodzi do temperatury roboczej nawet na maksymalnym nadmuchu. Zrób test, wyłącz całkowicie nawiew, lub jeżeli szyby będą parować to nastaw na chwilę na jedną kreskę, po czym znowu wyłącz, jeżeli wtedy grzeje się normalnie to musisz sie przyzyczaić, i raczej będziesz musiał się przyzwyczaić bo u mnie jest tak samo
  9. Dało radę więcej momentu wyciągnąć na seryjnych gratach, ale bezpiecznie było ustawić na tym poziomie na seryjnym sprzęgle. Ja tam wierzę tunerowi Turbawka mimo przebiegu już prawie 200 tys jest zdrowa... a z używkami AWX/AVF to nigdy nie wiadomo co się kupi i czy nie będzie problemów. Pytałem wcześniej czy nie lepiej byłoby wymienić turbo na coś innego, ale oni montują tylko nowe za około 2500 zł bo nie ma z nimi problemów. Hmmm tak z ciekawości jeżeli chciałbym uzyskać z niego jakieś 170-180 km i niecałe 400Nm to z jakimi kosztami muszę się liczyć? W skrócie: Turbo AVF/AWX, czy może lepiej BRD? Jaki koszt używanej (około). Wtryski - jakie? nowe czy używane? Cena? FMIC - to już sie dowiedziałem że około 1200 zł wraz z orurowaniem i montażem Sprzęgło - jakie? Koszty? + korekta softu Coś jeszcze byłoby potrzebne? Chcę to sobie przeliczyć czy w ogóle jest sie nad czym zastanawiać :gwizdanie: Od 4 dni nie palę więc liczę na oszczędności rzędu 300-400 zł miesięcznie
  10. Czy ja dobrze zrozumiałem... kręcisz diesla do 5 tys?
  11. Już myślę A tak na serio to póki co jestem nastawiony że koszty są niewspółmiernie duże do uzyskanych efektów żeby ciągnać to dalej. Wolę tą kasę zostawić, jeszcze trochę tym pojeździć i kupić za jakiś czas B8.
  12. Seria wyszła 110 km i 260 nm więc lekki bonus :gwizdanie: Różnica po programie jest po prostu kolosalna Uploaded with ImageShack.us
  13. U mnie średnie z ostatnich 5000 km wyszło 6.9, wcześniej również 5000 i wyszło 7.0, jak dla mnie to są normalne wartości dla mieszanego trybu miasto/trasa. Sama trasa - głownie drogi krajowe - wyjazd nad morze w nocy, średnie spalanie na dystansie prawie 700 km wyszło 5.7. Trzeba rozróżnić co znaczy "trasa", bo co innego drogi krajowe i prędkośc 90km/h, a co innego autobana. Jak A1 zrobią to pewnie poniżej 7.0 na "trasie" nie zejdę Czasem ktoś pisze że spalanie ma poniżej 5.0, sprawdziłem na dystansie 50 km i faktycznie - udało mi się Ale to lepiej kupić skuter.
  14. Jeżeli są jeszcze jacyś ludzie którzy przelali konto niejakiemu "Mobilek12", to niech się do niego zgłoszą, widać jest chętny do oddania kasy a jego konto zostało skasowane i za bardzo nie pamięta kogo naciągnął Numer gg usuniety na prośbę moiblka, podobno odzyskał historię :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...