Skocz do zawartości

grzeho01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzeho01

Osiągnięcia grzeho01

0

Reputacja

  1. EGRu nie mam zaślepionego chyba że się sam z siebie zaślepił albo uszkodził? A w audi montowany jest zawsze tylko jeden termostat? W bmw są np. 2 jeden normalnie od wody a drugi od EGRu, I tam jak padnie ten od EGRu to silnik też nie osiągnie temp. roboczej tylko np 80*C Auto mam od 4 lat, i pamiętam że na początku auto grzało się super momentalnie miał 90*C bez względu ile było na zewnątrz, i mogłem nawet na postoju wrzucić na HI i nawiew na max'a i wskazówka ani drgnęła... Poprzedniej zimy było tak samo jak teraz że 70*C i ani stopnia więcej lecz po wymianie termostatu(zamiennika) wszytko wróciło do normy. Teraz znowu pojawiły się problemy, jak było na zewnątrz ok. 0*C to poprostu długo się nagrzewał do 90*C, a teraz przy mrozach max 80*C.
  2. Witam Mam problem z osiągnięciem temperatury roboczej nawet po 25km jazdy. Max co udało mi się osiągnąć to ok 82*C ale to przy mocnym dociśnięciu na trasie, później spada do ok.75*C Zaznaczam że termostat mam wymieniony na nowy, oryginalny i wydaje mi się że pracuje on dobrze, ponieważ wąż doprowadzający płyn chłodniczy do chłodnicy po tych 20km jest zimny jak i płyn w zbiorniku wyrównawczym również jest zimny. Macie jakieś pomysły co może innego wpływać na grzanie? Może te świece żarowe które pomagają ogrzać silnik padły?
  3. No właśnie ciężko powiedzieć, nie mam drugiej a4 z AVB żeby porównać, niby jeździło się nie raz tdi'kami czy to 90km z VW czy A4 116km i moja a4 wypadała na tle innych aut naprawdę dobrze. A wyszło to dopiero teraz wyszło bo IC mam suchy z zewnątrz wiec wydawało mi się że wewnątrz wszytko również gra. A może mieć na to wpływ fakt że auto jest bardzo często jeżdżone na krótkich dystansach przez co silnik nie zdąży się nagrzać? Nie chodzi mi o to że jest ono pałowana na zimnym silniku tylko to że rocznie robi się nim ok. 7,5kkm ? Nie mam zielonego pojęcia...
  4. To bardzo dziwne, bo samochód ma buta, nie dymi, odpala ładnie, turbo suche z zewnątrz żadnych niepokojących objawów obiadów...
  5. Witam Zauważyłem że w mojej b6 1.9 tdi 100km zbiera się strasznie dużo oleju w IC. Ilość ciężko określić ale gdy go dzisiaj wykręciłem to myślę że wylałem z niego 100-150ml , jakieś pół roku temu gdy mechanik pierwszy raz go odkręcił było go jeszcze więcej może nawet z 300-400ml. Macie może jakieś sugestie dlaczego tak się dzieje? Zdaję sobie sprawę ze zawsze ten olej tam będzie, ale żeby aż wylewać? Pozdrawiam :> [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  6. Witam wszystkich posiadaczy a4rek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...