Jump to content
IGNORED

[B6 AVB] Program by CompSport Bielsko-Biała


Recommended Posts

No to teraz masz osiągi jak w seryjnym avf :) Szukaj powili sprężarki bo podejrzewam że za dwa tygodnie będziesz myśleć jak to dalej dłubnąć :naughty:

Link to comment
Share on other sites

No to teraz masz osiągi jak w seryjnym avf :) Szukaj powili sprężarki bo podejrzewam że za dwa tygodnie będziesz myśleć jak to dalej dłubnąć :naughty:

Już myślę :naughty: A tak na serio to póki co jestem nastawiony że koszty są niewspółmiernie duże do uzyskanych efektów żeby ciągnać to dalej. Wolę tą kasę zostawić, jeszcze trochę tym pojeździć i kupić za jakiś czas B8.

Link to comment
Share on other sites

U mnie przy pierwszym programie było 145 KM w 2007 roku :decayed: Rzadko kiedy w AVB sa bonusy :)

Autko na pewno lepiej sie zbiera ja przy swoim AVB uzyskałem :arrow2:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123138.45

Link to comment
Share on other sites

Było od razu wrzucać dmuchawkę od AVF/AWX i robić program jak motorownia zdrowa to 160km/360Nm powinno wypluć

Link to comment
Share on other sites

moment troche dosyc niski wyszedl.

pewnie wkoncu to jakos sie teraz turla :wink4:

Dało radę więcej momentu wyciągnąć na seryjnych gratach, ale bezpiecznie było ustawić na tym poziomie na seryjnym sprzęgle. Ja tam wierzę tunerowi :wink4:

Turbawka mimo przebiegu już prawie 200 tys jest zdrowa... a z używkami AWX/AVF to nigdy nie wiadomo co się kupi i czy nie będzie problemów.

Pytałem wcześniej czy nie lepiej byłoby wymienić turbo na coś innego, ale oni montują tylko nowe za około 2500 zł bo nie ma z nimi problemów.

Hmmm tak z ciekawości jeżeli chciałbym uzyskać z niego jakieś 170-180 km i niecałe 400Nm to z jakimi kosztami muszę się liczyć?

W skrócie:

Turbo AVF/AWX, czy może lepiej BRD? Jaki koszt używanej (około).

Wtryski - jakie? nowe czy używane? Cena?

FMIC - to już sie dowiedziałem że około 1200 zł wraz z orurowaniem i montażem

Sprzęgło - jakie? Koszty?

+ korekta softu

Coś jeszcze byłoby potrzebne? Chcę to sobie przeliczyć czy w ogóle jest sie nad czym zastanawiać :gwizdanie:

Od 4 dni nie palę więc liczę na oszczędności rzędu 300-400 zł miesięcznie :naughty::decayed:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chcesz modzić grubo to turbo jak już zmieniać to na coś większego niż awx, BRD gtb17. 1000-1500 plus montaż. Wtryski jakieś AL albo coś z 2.0 TDI. od 1000-2000. FMIC z 1000trzeba liczyć. Do tego sprzęgło soft. Trochę naleci. Sam miałem avb i poszedłem łatwiejszą drogą sprzedałem go człowiekowi dla którego 100km to już szatan i kupiłem arla z seryjną mocą 160km :evil: Tyle że to już nie jest a4 :thumbdown: Na twoim miejscu wrzuciłbym sprężarkę z awx (jakieś 1000zł) która pasuje bez przeróbek do tego korekta i 150+ powinno być, i to tanim kosztem :good:

Link to comment
Share on other sites

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

Link to comment
Share on other sites

Kolego daj se spokój z BRD wsadzaj turbo od avf i nie marudź w AVB i tak będzie trzymało cie malutkie seryjne sprzęgło....sam mam BRD, pompki BQ, Fimic i dolot od AVF....i d*pa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje, a z AVB i tak za wiele nie namodzisz przez to jeb sprzęgło. Moim zdaniem najlepszy stosunek poniesionych kosztów do uzyskanych przyrostów to turbo AVF+program.....mocniejsze graty to już większe koszta, a przyrosty niewiele wieksze. Takie jest moje zdanie co do AVB

Link to comment
Share on other sites

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

jest OK , rozciagniesz wykres na osi obrotow i nie bedzie juz spadal ... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)......moje turbo jak na BRD i tak bardzo ładnie wstaje (wykres poniżej w linku) po prostu moim zdaniem do miasta (do AVB) to tylko turbo avf/awx.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220229.0

Link to comment
Share on other sites

nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)

no sorry ale 240 Nm masz przy 1700 obrotów, moje ma ponad 300, wiec nie wiem czy tak wczesnie :gwizdanie:

i moje nie jest jakims ideałem

ostatnio jechałem z rolki z AWX po sofcie na 3 biegu od 50 i myslałem ze z racji mniejszego turbo pojdzie do przodu po wcisnieciu gazu.

wiec BRD moze jechac dołem jak AWX :good: sorka za smietnik

Link to comment
Share on other sites

i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)......moje turbo jak na BRD i tak bardzo ładnie wstaje (wykres poniżej w linku) po prostu moim zdaniem do miasta (do AVB) to tylko turbo avf/awx.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220229.0

chyba "od siedmiu" jeśli już,przyjedź do kielc podkręcimy BRDa
Link to comment
Share on other sites

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

jest OK , rozciagniesz wykres na osi obrotow i nie bedzie juz spadal ... :wink4:

oki doki :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...