Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Swap AWX/AVF do B5 oraz jego przygotowanie


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

siemka :hi:

dlugo sie zastanawialem i zaczolem rozkminiac temat zakupu silnika AWX lub AVF rozebranie go sprawdzenie zlozenie z wymiana co potrzeba i wlozenie go za mojego ATJa

w sumie nie wiem czy te dwa silniku montowane w B6 roznia sie czyms konkretnym

chyba oba wystepowaly w quattro i ze skrzynia 6 ale moge sie mylic prosze o uswiadomienie zebym nie zdziwil sie przy skladaniu gdzie okaze sie ze moja skrzynia 6 z Q nie podejdzie do ktoregos z nich

nastepna sprawa

pisalo sie kiedys gdzies o wale byl plan zalozenia mocniejszego u mnie ale zalozenie jest takie zeby autem jezdzic a drugi silnik przygotowac pod siakies 200KM+

czy wal w obu silnikach jest taki sam czy ktorys jest grubszy?

jak ogolnie wyglada swap sa jakies problemy roznice miedzy 1.9 w B5 a 1.9 w B6

chodzi o mocowania podpiecie osprzetu itp

wiazki kompy pasuja czy tez trzeba cos zmieniac

mam sporo czasu wiec silnik poleci na warsztat i bedzie w miare mozliwosci skladany

wszelkie podpowiedzi mile widzane :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka :hi:

dlugo sie zastanawialem i zaczolem rozkminiac temat zakupu silnika AWX lub AVF rozebranie go sprawdzenie zlozenie z wymiana co potrzeba i wlozenie go za mojego ATJa

w sumie nie wiem czy te dwa silniku montowane w B6 roznia sie czyms konkretnym

chyba oba wystepowaly w quattro i ze skrzynia 6 ale moge sie mylic prosze o uswiadomienie zebym nie zdziwil sie przy skladaniu gdzie okaze sie ze moja skrzynia 6 z Q nie podejdzie do ktoregos z nich

nastepna sprawa

pisalo sie kiedys gdzies o wale byl plan zalozenia mocniejszego u mnie ale zalozenie jest takie zeby autem jezdzic a drugi silnik przygotowac pod siakies 200KM+

czy wal w obu silnikach jest taki sam czy ktorys jest grubszy?

jak ogolnie wyglada swap sa jakies problemy roznice miedzy 1.9 w B5 a 1.9 w B6

chodzi o mocowania podpiecie osprzetu itp

wiazki kompy pasuja czy tez trzeba cos zmieniac

mam sporo czasu wiec silnik poleci na warsztat i bedzie w miare mozliwosci skladany

wszelkie podpowiedzi mile widzane :hi:

na forum jest kompletny opis jak to zrobić i odpowiedzi na twoje wszystkie pytania :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tego na forum sporo więc możesz się tam wszystkiego dowiedzieć :szukaj:

np...http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75462.0 :hi:

thanks

wiekszosc swapow z pompy na PD

u siebie tez mam PD i zastanawiam sie czy wiazki kompy pompy z baku itp. tez bede musial wymianic

czy wystarczy sam silnik powiedzmy slupek z osprzetem

czy to bedzie na zasadzie P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz pd to wiazka zostaje stara, komp moze zostać ale trzeba wgrac nowy soft, pompe w baku masz tylko nie wiem jak z jej wydajnością ale myśle żę da rade, silnik turbo głowica orurowanie jest inne na bank, pozostaly osprzet(alternator,pompa wspomagania) możę podejść ale nie wiem jak z łapami zapytaj jaro4444 :good:[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 11:55_________________________________________________awx i avf to te same silniki rożnią sie skrzyniami sprzęgłem, twoja skrzynia może zostać sprzegło też, wał w obu silnikach jest taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...