olovski 2 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Panowie poznajecie moze z jakiego motorku ta turbawka?? dzieki za szybka odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 100, 110 lub 115ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Na szybko do ta turbawka z diesla pochodzi Nie ma tam żadnego oznaczenia jeżeli jest VNT15 lub GT1749V to pasuje do AFN/AVG/AJM/ATJ/AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 wlasnie poki co nie mam info zadnego ale cena jest na tyle atrakcyjna ze wezme ja w ciemna bez wzgledu na stan przy wymianie na regenerowana nie bede placil kaucji 350zl a moja turbawa jeszcze nie jest taka zla heh numery bede mial dopiero jak ja zakupie hehe szkoda bo myslalem ze cos sie dowiem nie ma nic charakterystycznego w kazdej z nich nie wiem jak 100 wyglada ale stawialem na 110 lub 115 dzieki wielkie za pomoc jutro napisze co trafilem hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Kolego niestety ale turbo z 90 100 110 i 115 wygląda identycznie niczym sie nie różnią bo jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 oczywiście 90ka z zmienną geometrią np ahh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Dokładnie jak u mnie w silniczku. I pompka 11mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 niom sie okazuje GT1749V OEM 028 145 702R wiec napewno ze 115konnej luzy na wirniku i lopatki wyjechane od strony zimnej ale za 100 z grucha sie oplacalo nie bedzie trzeba kaucji placic przy zakupie regenerowanej dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się