Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jaki będzie efekt po zmianie sprężyn 1BE/1BV z kategori wag.9 na 10?


adadur

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, zatem jak wpłynie to na ułożenie się auta potakiej zmianie zakładając że:

0YJ - klasa wagowa 9

- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 520-544 kg

- przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 520-544 kg

- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg

0YK - klasa wagowa 10

- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg

- przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 545-570 kg

- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 571-597 kg

0YL - klasa wagowa 11

- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 571-597 kg

- przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 571-597 kg

- przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 598-625 kg

Czy klasa 11 to będzie już przegięcie?

Nie wie ktoś czy klasa 9 w B6 to to samo (wagowo) co w B7

bo coś mi tu nie gra - na przykładzie:

sprężyna tył 8E0511115DK to klasa wagowa 9

ale została wycofana zastąpiona:

8E0511115FK

ta z koleji sprężyna jest już klasy 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył Ci delikatnie podniesie, obstawiam na 4-5 mm :tongue4: Bedziesz mial troszke sztywniej z tyłu, nie bedzie Ci tak siadać jak załadujesz samochód.

Co do tych klas B6 i B7 to tak jak piszesz sprężyna z koncówką DK w b6, ma koncówke FK w b7, tu jest klasa 9 tam klasa 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...