bentle120 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 witam mam dziwny problem z wyciekim plynu chlodzacego ubywa mi malutkimi ilosciami ( kilka kropli ) na koncu tego wezyka :gwizdanie: myslalem ze to wina opaski kupilem nowa i dalej to samo wienc potem zakupilem drugi zbiorniczek w aso i tez mam to samo :gwizdanie: jak zdejme wezyk i go nacisne i widac jak plyn sie wydostaje tam gdzie widac nici wezyka za dwa dni mam wyjazd na wakacje wienc pomocy
spawacz1 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Koleszko opaska w tamtym miejscu nawet słaba dałaby radę króciec na wężyk znajduje się powyżej maksymalnego stanu płynu w zbiorniczku mogą byc dwie przyczyny według mnie oczywiście: pierwsza przycyzną może być niesprawny zaworek znajdujacy się pod spodem korka którym zakręcasz zbiorniczek wyrównawczy plynu jak sie płyn nagrzewa do pełnej temperatury zaczyna parować i ciśnienie znajduje ujście w tamtym miejscu, ciśnienie rośnie wraz ze wzrostem temperatury druga przyczyną może być nieszczelność układu znaczy się nie trzyma na którejś opasce i zasysa powietrze, wtedy automatycznie zwiększa sie objętość plynu bo dochodzi powietrze dodatkowo i mósi gdzieś znależć ujście. Druga opcja jest możliwa ponieważ ostatnio płukałem nagrzewnicę[niestety do wymiany] i i w miwjscu w którym nagrzewnica łączy się z wężami były nie założone opaski i wąż nie był nasunięty do końca po dodaniu gazu przez Żonę od razu rósł stan płynu w zbiorniczku i wywalało przez korek, po zgaszeniu silnika i nasunięciu węża do końca i założeniu opaski układ sam wypychał powietrze właśnie tym przewodem znaczy odpowietrzał się ale się rozpisałem mam nadzieję że pomogłem :JC_fan: :JC_fan:ale się zgrzałem od tego pisanai
bentle120 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 dzieki kolego jutro bende sprawdzal caly uklad chlodzenia co do korka to watpie bo mam nowy zbiorniczek ale zawsze warto sprawdzic
spawacz1 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 odpal rozgrzej do pełnej pemperatury i daj gaz do połowy samo się pokaże czekam na rozwiązanie problemu
bentle120 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 wszystko wrocilo do normy mialem prawie wcale nie dokrecone dwa waze ktore ida do nagrzewnicy przy okazji odpowietrzylem uklad przez dziurke na lewym przewodzie poczekalem do 90stopni az zacznie sikac potem wsunelem waz i zakrecilem i co dziwne ze nawet mam ogrzewanie z ktorym sie meczylem od roku ktore slabo grzalo albo i wcale problem byl w tym ze od momentu kiedy oddalem auto do aso zeby wymienili mi plyn g12 nigdy mi nie odpowietrzyli ukladu winika z tego ze tylko go spuscili i dali nowy bez odpowietrzenia a jak stawilem sie z problemem ze mi plyn ucieka to kazali kupic nowy zbiotniczek merci audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się