pasalki Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam wszystkich! Posiadam AudiA4, 1,8T z 2004 roku kod silniaka AMB. Dzisiaj na trasie jadac przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania i zaczela mrygac kontrolka silnika. Przy naciskaniu gazu, drgania zwiekszaja sie, i praktycznie auto nie przespiesza. Na wolnych obrotach, drgania sa, ale mniejsza, a silnik pracuje rowno. Czy ktos z Was ma moze pomysl co moglo sie stac? I jak temu zaradzic??
wojtek26 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Jasne że wiemy bo końcu jesteśmy wróżkami VAG prawde powie.
grzes1150 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania A rozrząd nie przeskoczył? :gwizdanie:
jks Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 witam na 99% cewka zapłonowa - w moim przypadku wymiana z kasowaniem błędów 190 zł
pasalki Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Dzieki Jelonka ... my tym razem z Holandii ... nie z Jeleniej ale w 100% racja, wymiana cewki zapłonowej (na razie bez skasowanwego bledu) 60 EUR! Czy masz moze kontaktach do dobrego serwisu w Jeleniej na skaskowanie bledu? Jeszcze raz dzieki!
czaki22 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 a jedz sobie na spota gdzies, chlopaki ci wykastruja vagiem
jks Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dzieki Jelonka ... my tym razem z Holandii ... nie z Jeleniej ale w 100% racja, wymiana cewki zapłonowej (na razie bez skasowanwego bledu) 60 EUR! Czy masz moze kontaktach do dobrego serwisu w Jeleniej na skaskowanie bledu? Jeszcze raz dzieki! [br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 10:05_________________________________________________Witam błędy skasujesz praktycznie w każdym poważnym punkcie wymiany oleju, ja w jeleniej górze korzystam z usług serwisu Wojtas, pozdrawiam.
gregoor Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam wszystkich! Posiadam AudiA4, 1,8T z 2004 roku kod silniaka AMB. Dzisiaj na trasie jadac przelaczajac z 6 na 5, pojawily sie drgania i zaczela mrygac kontrolka silnika. Przy naciskaniu gazu, drgania zwiekszaja sie, i praktycznie auto nie przespiesza. Na wolnych obrotach, drgania sa, ale mniejsza, a silnik pracuje rowno. Czy ktos z Was ma moze pomysl co moglo sie stac? I jak temu zaradzic?? i co tam było nie tak, dzisiaj mialem to samo, jechalem 80/90/h zredukowalem i zaczął się dusic, jak sie zatrzymałem to klekocze jak zimny diesel (chyba pracuje na 2 cylindrach) i check engine mryga... daj znac czy to cewki, w ASO trwa jeszcze akcja free wymiany....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się